lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets andersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat lijkt me best nog wel tof om te doen
Brother even lief aankijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
www.9292ov.nlquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
lijkt mij ook tof, hoe ik echter vanuit het midden van het land naar Friesland geraak is weer iets anders
Die paarse switch is vet!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.newtone-online.nl/forum/index.php/topic,5564.0.html
Ben aan het klussen geweest
Ik heb 'm er al afgeknipt.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef Muchachooo het volgende:
lipje inderdaad gewoon afbreken met een tang, als je het schroefje van die potmeter een beetje goed aandraait kan hij geen kant op, daar heb je echt geen lipje voor nodig.
quote:Ziet er goed uit verder!
quote:Waarmee heb je de gaten geboord?
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb destijds voor mijn strat wel extra gaatje geboord voor het lipje aan mijn volume/tone pots
Vetquote:
VET heeft wel iets zappa-achtigs de loopjes in "is it" bijvoorlbeeldquote:Op zondag 20 maart 2011 14:34 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh, gister bij Triggerfinger geweest. Wat een toffe band zeg! Die gitarist ziet er ook zo evil uit
[ afbeelding ]
quote:
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |