Ik kwam er gelukkig net op tijd achter, was vrij snel uitverkocht.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Te gek, ik wist niet eens dat ze speelden!
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heenquote:
Ja dat ging niet helemaal goed hahaquote:
Haha thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog geen plaat hebt gemaakt
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was de laatste show van de tour, dus alle t-shirts waren '2de halve prijs', dus 2 Symphony X shirts gescoord. En ja, de rotgeintjes... De invalbassiste van Nevermore had condooms over de microfoons van SX gedaan. Kwamen ze in het donker op, hoor je de zanger "what the hell? hahaha, geez" zo door hun intro heen.
En tijdens het nummers Paradise Lost kwamen de heren van Thaurorod op in enkel rode strings met duivelhoofdjes aan de voorkant en gingen door het nummer heen dansen.
.
Klinkt gezelligquote:Op maandag 21 maart 2011 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
Psychotic Waltz speelde ook en zij hebben 1 gitarist in een rolstoel. Moest zichzelf net ff anders opvouwen om zijn gitaar beter om te krijgen. En het leek er op dat hij een boost op zijn gitaar zelf heeft voor zijn sologeluid. Fantastisch hoe mensen ondanks zulke toestanden gewoon meebuigen en hun eigen weg verder vinden. Die kerel speelde de sterren van de hemel!.
Wel vaaaage band verder. Goed, maar vaaaaag.
quote:
Dat zwembad was mij nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:13 schreef The_Dean het volgende:
Neem dan ook even een gouden zwembad mee, die heb ik hier ook niet.
Wat voor een is het exact?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:49 schreef Muchachooo het volgende:
Daar is ze dan, mijn nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
Pretty sweetquote:
die van dribbel vind ik anders wel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |