Regen??? Pff, hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
Roadtrip!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil eignelijk m'n gitaar ff gaan ophalen maar het regent
quote:
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter gewordenquote:
Prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou als jij dan ff m'n gitaar ophaalt =D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:38 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een nieuwe versie krijgt (dus eentje na de rode versie), want daarvan is het signaal een stuk beter geworden
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, al begreep ik dat die rode ook al een stuk beter is dan de originele.
Overigens is het nog wel een vrij utopisch scenario, het moment dat ik >1200 euro kan neerleggen voor een fx-unit ligt nog vrij ver in de toekomst. Heb nu een Nova System en daar ben ik al heel tevreden mee, maar ik mis de effect loops..
Heb jij er zelf ook een?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
De rode heeft het inderdaad ook, maar volgens mij kun je die niet meer krijgen, vandaar dat ik er eentje na de rode versie aanbeveel
Helaas niet. Pas geleden 10 seconden voor het eindigen van een veiling besloten hem niet te kopen. Toch net iets te duur en het was een 'oude' versiequote:
Klinkt bekend, ik ga over drie weken naar de USA en dub of ik een iPad mee zal nemen. Alleen die iPads zijn na een jaar of twee verouderd, terwijl je met zo'n G-system als het goed is jaaaren vooruit kan (maar goed, dat verandert ook wel weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
.
Mijn prioriteit ligt op het moment meer bij een mooie nieuwe, hopelijk USA, Strat en de iPad 2
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:04 schreef Niles-Crane het volgende:
ik heb GAS maar ik weet niet waarop.
Ik wil een lekkere Gretsch of Fender Stratquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[TK] Cort Zenox Z-22 [electrische gitaar]
Witte-gitaren-fetish?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
En de 3 klassieke modellen bij elkaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
speelt ie ook nog een beetje fijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Valt het opquote:
Ja echt superrelax dingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
speelt ie ook nog een beetje fijn?
Wow, vette strat!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zekering nagekeken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:17 schreef KaMo het volgende:
Godverdetering.
Zou ik morgen gaan optreden met H&K top, gaat hij net kapot!
Gaat wel aan, maar geeft geen geluid. Lampje van de channels gaat ook niet aan.
Yep.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Welke Dean is dat eigenlijk in de OP? Die van Mustaine?
jammer van die wannabee les paulquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
Welke Dean is dat eigenlijk in de OP? Die van Mustaine?
Ja, die ibanezen hebben het net niet vind ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
jammer van die wannabee les paul
Opzich wel ik best een akoestische gitaar tegenover mijn explorer. Iemand advies wat ik het beste kan doen...quote:Beste Genak,
wil hem ruilen tege een nieuwe in verpakking magig music studio keyboard met muziekprogramma voor eigen muziek te maken en opnemen. wat is anders jou bodemprijs? heb ook japanse klassiek gitaren merk Aria A549 of Maya C121,
Ik zou er niet aan beginnen. Liever die Expl. kwijt voor 150 en daarmee gaan shoppen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:46 schreef genakt het volgende:
[..]
Opzich wel ik best een akoestische gitaar tegenover mijn explorer. Iemand advies wat ik het beste kan doen...
http://link.marktplaats.nl/431651593 van de verkoper
http://link.marktplaats.nl/425536752 van mij
Ik ken die merken voor de rest ook niet ofzo daarom graag hulp erbij
Niet door mij!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
Wakker worden? ben al om het uur gewekt of zo vanaf half 2 vannacht
Ik hoop dat je er goed voor betaald wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:11 schreef Aresdreams het volgende:
nee, door collega's, stand-by staan voor incidenten, maar vannacht was het wel bijzonder druk ten opzichte van de afgelopen week...
als jij dat al zegtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan beginnen. Liever die Expl. kwijt voor 150 en daarmee gaan shoppen...
same here.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
weekend !
Ik ga me beheersen en helemaal niks aan GAS uitgeven*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Heb nog wel een leuke Cort voor jequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:02 schreef genakt het volgende:
[..]
als jij dat al zegt
dan word het inderdaad niks
Bij mij cao (leuk, een bedrijf met 2 cao's) krijg ik een vast percentage van me loon per maand voor stand-by staan, daarnaast kan ik ook nog de uren declareren als over uren, dus na het einde van de stand-by dienst klaag ik ook niet als ik er weer een leuk bedrag bij mijn standaard loon opgeteld wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
Krijgen jullie daar niet gewoon een percentage voor? Beheerders die bij ons stand-by staan krijgen 15% van hun normale salaris tijdens de dienst en als ze wakker gebeld worden dan of volledig salaris of nachttarief (weet ik ff niet zeker).
Maar er wordt vrij weinig gebeld, dus die beheerders slapen lekker door en krijgen daar cash voor.
Wij doen niet aan standby diensten, we hebben een 9 tot 5 servicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:50 schreef Witchfynder het volgende:
Krijgen jullie daar niet gewoon een percentage voor? Beheerders die bij ons stand-by staan krijgen 15% van hun normale salaris tijdens de dienst en als ze wakker gebeld worden dan of volledig salaris of nachttarief (weet ik ff niet zeker).
Maar er wordt vrij weinig gebeld, dus die beheerders slapen lekker door en krijgen daar cash voor.
7 string of leuk akoestisch dingetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een leuke Cort voor je
inclusief reis in roze busquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit blijf ik toch een van onze ouwe toffere posters vinden
[ afbeelding ]
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:01 schreef genakt het volgende:
[..]
7 string of leuk akoestisch dingetje
Dat was fucking geniaal was een oude connexion bus maar dan helemaal roze gespotenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef genakt het volgende:
[..]
inclusief reis in roze bus![]()
zijn jullie bekend in de gay scene ofzo haha
Nu moet je een Garfieldbus hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was fucking geniaal was een oude connexion bus maar dan helemaal roze gespoten!
En vol bier
Lijkt het wel opquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
weekend !
Ik ga me beheersen en helemaal niks aan GAS uitgeven*![]()
* Misschien dan he
Die rechter in HH is perfectquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:40 schreef The_Dean het volgende:
Zoiets als die linker zou ik dan wel willen. Maar dan een groene of rode body en zwarte hardware. Erg gaaf.
[ afbeelding ]
En linkshandig, zeker?quote:
Ah, ik dacht eerst, hey, moeten jullie in Roggel spelen, da's in de buurt... Maar nee hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:30 schreef KaMo het volgende:
Wat een lelijke poster
Die van ons van vanavond is wel wat te leeg
[ afbeelding ]
jepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe bedoel je wat hij doet, gewoon welke akkoorden ?
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het zijn maar 3 akkoorden de hele tijd, gewoon ff googlen op [titelnaam + chords] en dan kom je er meestal wel uit
M<isschien dat het net in een andere toonsoort is dus dan gewoon de zelfde "afstand" tussen de akkoorden houden en een beetje zoeken
Vaak zijn er dan piano akkoorden oid te vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Eerste hit op Google:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
In het orgineel zit er geen gitaarspel bij, dus ik denk niet dat er op internet veel te vinden is over deze versie. Het laatste akkoord weet ik al, nog 2 te gaan dus ghehe.
Ja maar dat is toch een andere versie?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eerste hit op Google:
http://tabs.ultimate-guit(...)eed_a_dollar_crd.htm
Als je nou eerst eens je gitaar op pakt en gaat proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef dj0knuf het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een andere versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |