Onterechte klacht, die heeft net mijn nieuwe schoenen betaald.quote:
Chai klimt altijd op mijn rug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet ik kopen voor mijn slaven.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek een nummer maar 't is niet makkelijk
kijk mij snel bazen. bitch dont know bout my love for classical music.
Je bent leuker als je wat meer bescheiden doetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:49 schreef wolvendagen het volgende:
en dan mensen die daar nog antwoord gaan geven terwijl ik het nummer al 3 minuten eerder heb gepost.
bitch please.
Zodat ze kunnen uitrusten op je rug?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
:0 ir impressed.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek een nummer maar 't is niet makkelijk
kijk mij snel bazen. bitch dont know bout my love for classical music.
Kan je jezelf niet vermaken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:51 schreef Allegretto het volgende:
Okay, ik heb vandaag dus geen hol te doen. Ik word daar chagrijnig van.
is dat een epic mount?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Meiden die je bezig moet houden, anders worden ze chago.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan je jezelf niet vermaken?
Zeer onaantrekkelijk aan een vrouw.
Kan ik wel. Maar ook geen zin inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan je jezelf niet vermaken?
Zeer onaantrekkelijk aan een vrouw.
Ik zie het. RIP.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
preventief geruimd... kont en dauwzeer
Walgelijk dat je denkt dat mensen dat zouden denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Kan ik wel. Maar ook geen zin in.
En nee, niet vermaken op die manier voor alle grapjassen.
Jersey Shore al gekeken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:54 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Kan ik wel. Maar ook geen zin in.
En nee, niet vermaken op die manier voor alle grapjassen.
Een beest zoals u moet niet gekooid zitten in een cubiclequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was een suggestie... niet iets wat ik ga doenben hard aan het werk hier op kantoor
Snooki gaat dood.quote:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jersey Shore al gekeken?
Deze aflevering is zowaar te pruimen.
ik zit achter een raamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een beest zoals u moet niet gekooid zitten in een cubicle
quote:
Samen kijken terwijl ik je spoonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:56 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Nee. Die bewaar ik voor zondag als ik met een heerlijke kater in bed lig
.
Ja, en daar gaat ze dood.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nietwant ze gaat de ring in bij wrestlemania
Mensen die nog niet door hebben dat Allegretto een kloon van mij is.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die nog niet door hebben dat Allegretto een kloon van mij is.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nu de nieuwe username pas.
nu weet je al 2 dingen over mijn jobquote:
you tha mothafuckin' P.I.M.P.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu weet je al 2 dingen over mijn jobik zit achter een raam en ben de enige man in een ploeg van 14
![]()
rara wat voor werk doe ik
Zelfgemaakte? Zo ja, dan is het misselijk zijn het waard.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef Allegretto het volgende:
Ik heb net rijstepap op, nu ben ik misselijk.
hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Mozy het volgende:
kanker wat is dit slecht maar stiekem toch wel grappig.
Gouden opmerkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jersey Shore al gekeken?
Deze aflevering is zowaar te pruimen.
Dat moesten wij altijd eten van mijn oma als we ziek warenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef Allegretto het volgende:
Ik heb net rijstepap op, nu ben ik misselijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:58 schreef Mozy het volgende:
kanker wat is dit slecht maar stiekem toch wel grappig.
Ik loop lichtjaren vooruitquote:
Ieuw, neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:00 schreef Oshno het volgende:
[..]
Zelfgemaakte? Zo ja, dan is het misselijk zijn het waard.
De rijstepap die mijn moeder maakt is echt deliciousquote:
...quote:
Rijstepap met vellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Oshno het volgende:
[..]
De rijstepap die mijn moeder maakt is echt delicious.
Wat? Neequote:
Toen ze nog Ally was geloofde je haar ook niet...quote:
Rijstepap met een identiteitscrisis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:03 schreef Oshno het volgende:
[..]
De rijstepap die mijn moeder maakt is echt delicious.
Als ik ziek ben is ranzige rijstepap het laatste waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat moesten wij altijd eten van mijn oma als we ziek waren. Wat is dat goor zeg
heb ik al gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ze nog Ally was geloofde je haar ook niet...
Oké, 8.quote:
heeft ze een dikke kont dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef reetveter het volgende:
Ik las net op facebook dat een oude klasgenote van me vandaag gespankt was door een 9-jarige. Al zijn vriendjes high-fiveden hem daarna
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
godver
loop ik naar beneden om mn oordopjes te pakken voor jersey shore
ben ik zo afgeleid door mn nagellak nalevering dat ik ze vergeet
WAAR?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Salatrel het volgende:
download die shit gewoonmensen die streamen
10 euro.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Oshno het volgende:
Kan iemand mij een link sturen van season 3 episode 12 van Jersey Shore?
megavideo link graag jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:17 schreef Oshno het volgende:
Kan iemand mij een link sturen van season 3 episode 12 van Jersey Shore?
Ja hier kijk, deze doen het allemaal nog nietquote:
Oké.quote:
http://www.utorrent.com/quote:
Opkankeren manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.utorrent.com/
http://torrentz.eu/
Doe het en stop met huilen voor de rest van je leven.
FAGGGGquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Oshno het volgende:
[..]
Opkankeren man. Ik kan niet downloaden.
wijfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Oshno het volgende:
[..]
net nietquote:
Dit dus. Ik kan niet downloaden.quote:
Net Jersey Shore in 5 minuten gedownload met bovenstaande hulpmiddelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:20 schreef Oshno het volgende:
[..]
In before Salatrel die zijn haters gonna hate loopje doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Oshno het volgende:
C_N, kan ik DM sturen? Heb stream gevonden. Laat haters haten.
ait graagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Oshno het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:22 schreef Oshno het volgende:
quote:
ik vind jou een beetje een crackhoertjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je geen spangere, ik vind dit een beetje een crackhoertje.
Wat??? Godse geil wijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je geen spangere, ik vind dit een beetje een crackhoertje.
Oh youquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik vind jou een beetje een crackhoertje
johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:26 schreef Salatrel het volgende:
IEMAND HEEFT MIJ ONTVRIEND OP FACEBOOK!nu wil ik weten wie deze kklijer is
Dankjewelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
PV
http://onmegavideo.com/tv/jersey-shore/js-season-3-episode-12/
hekel als mensen dat vragen,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:13 schreef danny130 het volgende:
[..]
Leuk, ik zit te kijken maar wat betekent je tattoo?
LOLquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:30 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Doe niet gemeen tegen mijn schatje.
Zou je WD te lijf gaan om mijn eer te verdedigenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:30 schreef Allegretto het volgende:
[..]
Doe niet gemeen tegen mijn schatje.
Mits naakt, dan wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou je WD te lijf gaan om mijn eer te verdedigen?
hard geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
én gruwelijk dikke tieten. #winning
dusquote:
inddquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:45 schreef Oshno het volgende:
Die grap van Snooki.
"Hello, I'm here and you still haven't hooked up with me. What's wrong with me?"
Wat denk je zelf? Kots, kots.
Ga zuipen danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Madridista het volgende:
Ha ha!
Messi en Iniesta betrapt op doping!
Staat niets op VI hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Madridista het volgende:
Ha ha!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Madridista het volgende:
Ha ha!
hoax homo's kijken geen voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:17 schreef Madridista het volgende:
Ha ha!
Wat wil ik doen dan?quote:
Ik kan je niet zo goed verstaan. Je neus zit in de weg, homo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef Madridista het volgende:
Ik ben de woorden 'gay' en 'homo' spuugzat!
Plz! Kap ermee
Wat haat je op mijn neus danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan je niet zo goed verstaan. Je neus zit in de weg, homo.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:25 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat haat je op mijn neus dan
Je bent zelf een flikker
lol heb je niet van de zijkant gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:27 schreef Oshno het volgende:
Z'n neus valt wel mee, toch? Ik zie alleen een gayface.
Echte Mocro-neus dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol heb je niet van de zijkant gezien
een toekan vriend
Ik weet wel hoe een toekan eruit zietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef Madridista het volgende:
HaHaha
Jullie willen nu een foto van de zijkant zeker
Heel leuk voor je..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een toekan eruit ziet.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef Madridista het volgende:
[..]
Heel leuk voor je..
Maar eh.. We hebben het niet over jou maar over mij hoor
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:33 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe een toekan eruit ziet.
net zoals die algerijn van rangers gisterenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Oshno het volgende:
[..]
Echte Mocro-neus dus. Die hebben allemaal zo'n pikhouweel in het gezicht.
Die hebben dat ook altijd, ja. Turken ook vaak.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net zoals die algerijn van rangers gisteren
damn van de zijkant ben je nog lelijkerquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
damn van de zijkant ben je nog lelijker
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat vergat ik te vermelden, nog gayer
Je huid is net een sinaasappelschil. Kankergoor, en beetje fag.quote:
komt eraanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Madridista het volgende:
Waar zijn diegenen die tucan of toekan riepen nou gebleven?
Hihi. Post jij dan je brad pitt hoofdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Oshno het volgende:
[..]
Je huid is net een sinaasappelschil. Kankergoor, en beetje fag.
Net alsof je kei hard tegen de muur bent aangerend met je gezichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Madridista het volgende:
Waar zijn diegenen die tucan of toekan riepen nou gebleven?
Vriend, vraag anderen hier naar mijn babyface.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hihi. Post jij dan je brad pitt hoofd
Hoezo? Ik kan bij een man het verschil wel zien tussen knap en lelijk zonder fag te zijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Madridista het volgende:
Omg.
Haha.
Je merkt toch wel hoe gay het is om als man mijn uiterlijk te analyseren?
Je let de hele tijd op mijn neus en shit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Oshno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan bij een man het verschil wel zien tussen knap en lelijk zonder fag te zijn denk ik zo.
probeer het nou maar niet om te draaien johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je let de hele tijd op mijn neus en shit.
Gayfag
gast we weten allemaal dat dit het origineel is:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gayfag
Ik zeg gewoon dat je onverzorgd bent, al is dat niet zo raar bij Mocro's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gayfag
Waar is het stukje maankraters op zijn wang en kin?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gast we weten allemaal dat dit het origineel is:
[ afbeelding ]
Die hoefde ik niet te shoppen, die waren al duidelijk te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef Oshno het volgende:
[..]
Waar is het stukje maankraters op zijn wang en kin?
Klopt, wel kankergoor. En fag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet te shoppen, die waren al duidelijk te zien
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat je onverzorgd bent, al is dat niet zo raar bij Mocro's.
Boehoe!!quote:
Doe niet alsof je niet aan het huilen bent nu, homo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Gekke baard heb jij dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Eindenlijk hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja, eindenlijk weer eens. Ik wil nou wel een keer zo'n 'mobiele telefoon' in het echt zien.
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Hoe sturen ze?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Gastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Oshno het volgende:
[..]
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkant[ afbeelding ]
Nu weet ik ook wie er onder het viaduct is aangeredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
welke neus¿quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
...quote:
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
quote:
Oshno is gewoon een autist die jaloers is. Laat hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Oshno het volgende:
[..]
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet had.
viaduct heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.
Ik ben een racistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Madridista het volgende:
[..]
Oshno is gewoon een autist die jaloers is. Laat hem.
Van WD begrijp ik het niet.
Die is zelf knap.
Trolled.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.
Als je hem weer ziet zeg dan een van deze linesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef Salatrel het volgende:
ICT'ers die sarcasme niet herkennen![]()
loopt zon gast hier opeens in pak ronddus ik zo van: zozo lookin' sharp bro
![]()
ja uhh is voor mijn zelfvertrouwen enzo...
beetje jammer alleen dat het jasje echt 3 maten te groot is en de pantalon 2 maten te langen de riem is niet dezelfde kleur als de schoenen dat is echt zo not done
In combinatie met een dansje zingen : 'You're gonna geeeeeeeeet some, you're gonna geeeeet some'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Oshno het volgende:
[..]
Als je hem weer ziet zeg dan een van deze lines.
"Who's the man? You're the man!"
"Who's getting in in tonight? You're getting it in tonight!"
waar is de wait for itquote:
WHO'S THE MAN???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
In combinatie met een dansje zingen : 'You're gonna geeeeeeeeet some, you're gonna geeeeet some'
quote:
quote:
hoezoquote:
quote:
Beter van niet. Bovendien doet hij Vanessa Hudgens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:23 schreef wise het volgende:
Taylor Swift wordt Zac Efrons geanimeerde liefje
die krijgen dus wat
Hij verspreidt dus al die fotosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet. Bovendien doet hij Vanessa Hudgens.
quote:
quote:NAC aan de rand van de afgrond
BREDA - Als er niet onmiddellijk 1,5 à 2 miljoen euro op tafel komt, is het over en uit met NAC. Dat valt op te maken uit de woorden van Cor van Rooij, een van de zestien financiers die de Bredase club moeten behoeden voor een faillissement. Verantwoordelijk wethouder Alfred Arbouw acht het evenmin ondenkbaar dat het licht bij de club nog dit seizoen uitgaat.
Vandaag presenteert NAC-directeur Ed Busselaar de halfjaarcijfers en zijn saneringsplan . Daarmee hoopt hij de geldschieters over de streep te trekken. ,,En anders is het over en sluiten. Zo hard is het", stelt Van Rooij.
Een minuut voor twaalf
Wethouder Arbouw spreekt van een 'nijpende situatie'. "Het is nu één minuut voor twaalf voor NAC. Het zal moeilijk worden om in deze economisch zware tijd voldoende externe financiers te vinden." De gemeente Breda zal in elk geval niet financieel bijspringen.
die missen we toch nietquote:
Denk het niet. Zou jij toch ook niet doen van je vriendin of ex.quote:
True, maar ja. Moeten ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou jij toch ook niet doen van je vriendin of ex.
Ja, schijnt gewoon een hacker te zijn die meerdere accounts van celebs heeft gehacked. Nu vind ik het ook wel knap stom om zulk materiaal op je gmail/hotmail te laten staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar ja. Moeten ergens vandaan komen.
ik wacht nog op de rest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, schijnt gewoon een hacker te zijn die meerdere accounts van celebs heeft gehacked. Nu vind ik het ook wel knap stom om zulk materiaal op je gmail/hotmail te laten staan.
quote:
Ze kijkt een beetje als iemand met Down op die foto.quote:
dus..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje als iemand met Down op die foto.
Ik vind haar niet echt knap of zoquote:
If she's old enough to read the clock. She's good enough to suck my cock.quote:
Selena is als een zusje voor me, dat zou awkward zijnquote:
hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef Oshno het volgende:
[..]
If she's old enough to read the clock. She's good enough to suck my cock.
18 of 19.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/image/809466123657446
Echt wel.
Hondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Oshno het volgende:
Ik vind dat ze een hondenkop heeft, sorry.
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Oshno het volgende:
Ik vind dat ze een hondenkop heeft, sorry.
Wat moet je, astronaut.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Hallo, hebben je billen nog dezelfde vorm als eerst? Groetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net Blue Valentine en hij is best zielig.
Ik wil haar niet pakken, want rotkopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Michelle Williamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net Blue Valentine en hij is best zielig.
quote:
Kanker toch op vuige hond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik wil haar niet pakken, want rotkop.
Ieder zijn eigen smaak, en nu weer opkankeren.quote:
Je bent te doorzichtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kanker toch op vuige hond.
Post dan een foto van jouw kutkop alvorens haar te beledigen
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Michelle Williams zooooo mooi.Maar ook al best dun eigenlijk. In Dawsnons Creek enzo was ze helemaal niet zo dun.
PotloodVisquote:
toen ze nog dieper in haar droom gingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooi
Weet ik eigenlijk niet. Ik herinnerde me haar in ieder geval niet zo dun eigenlijk. Maar ze is nog steeds mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooi
Dat was Inception.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
toen ze nog dieper in haar droom gingen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |