damn van de zijkant ben je nog lelijkerquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
damn van de zijkant ben je nog lelijker
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat vergat ik te vermelden, nog gayer
Je huid is net een sinaasappelschil. Kankergoor, en beetje fag.quote:
komt eraanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Madridista het volgende:
Waar zijn diegenen die tucan of toekan riepen nou gebleven?
Hihi. Post jij dan je brad pitt hoofdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Oshno het volgende:
[..]
Je huid is net een sinaasappelschil. Kankergoor, en beetje fag.
Net alsof je kei hard tegen de muur bent aangerend met je gezichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:44 schreef Madridista het volgende:
Waar zijn diegenen die tucan of toekan riepen nou gebleven?
Vriend, vraag anderen hier naar mijn babyface.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:45 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hihi. Post jij dan je brad pitt hoofd
Hoezo? Ik kan bij een man het verschil wel zien tussen knap en lelijk zonder fag te zijn denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Madridista het volgende:
Omg.
Haha.
Je merkt toch wel hoe gay het is om als man mijn uiterlijk te analyseren?
Je let de hele tijd op mijn neus en shit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:47 schreef Oshno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan bij een man het verschil wel zien tussen knap en lelijk zonder fag te zijn denk ik zo.
probeer het nou maar niet om te draaien johquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je let de hele tijd op mijn neus en shit.
Gayfag
gast we weten allemaal dat dit het origineel is:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gayfag
Ik zeg gewoon dat je onverzorgd bent, al is dat niet zo raar bij Mocro's.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:48 schreef Madridista het volgende:
[..]
Gayfag
Waar is het stukje maankraters op zijn wang en kin?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gast we weten allemaal dat dit het origineel is:
[ afbeelding ]
Die hoefde ik niet te shoppen, die waren al duidelijk te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef Oshno het volgende:
[..]
Waar is het stukje maankraters op zijn wang en kin?
Klopt, wel kankergoor. En fag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet te shoppen, die waren al duidelijk te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |