quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:50 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat je onverzorgd bent, al is dat niet zo raar bij Mocro's.
Boehoe!!quote:
Doe niet alsof je niet aan het huilen bent nu, homo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Gekke baard heb jij dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef Madridista het volgende:
Dat heet een baardje.
[..]
[..]
Boehoe!!
Zeg het snel tegen mammie
Eindenlijk hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja, eindenlijk weer eens. Ik wil nou wel een keer zo'n 'mobiele telefoon' in het echt zien.
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Hoe sturen ze?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:56 schreef Madridista het volgende:
Haha.
Ja ja, we weten dat alle klb'ers hier op brad pitt lijken.
Daarom zo zielig in de verdediging schieten
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:59 schreef Mozy het volgende:
Heb ik weer. Aanrijding onder een spoorviaduct.
Gastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Oshno het volgende:
[..]
Onverzorgd en fag, wat een kutleven heb jij. Forever alone.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hier. Nu heb je mijn neus ook van de zijkant[ afbeelding ]
Nu weet ik ook wie er onder het viaduct is aangeredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
welke neus¿quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef Madridista het volgende:
[..]
...quote:
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
quote:
Oshno is gewoon een autist die jaloers is. Laat hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef BobbyB het volgende:
Waarom Madridista plagen dan. Dat je hem pakt op z'n uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:00 schreef Oshno het volgende:
[..]
Dacht dat jij je rijbewijs nog niet had.
viaduct heeft gewonnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.
Ik ben een racistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Madridista het volgende:
[..]
Oshno is gewoon een autist die jaloers is. Laat hem.
Van WD begrijp ik het niet.
Die is zelf knap.
Trolled.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet. De machinist wel. En het was trouwens geen aanrijding onder een viaduct. Maar met een viaduct.
Als je hem weer ziet zeg dan een van deze linesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef Salatrel het volgende:
ICT'ers die sarcasme niet herkennen![]()
loopt zon gast hier opeens in pak ronddus ik zo van: zozo lookin' sharp bro
![]()
ja uhh is voor mijn zelfvertrouwen enzo...
beetje jammer alleen dat het jasje echt 3 maten te groot is en de pantalon 2 maten te langen de riem is niet dezelfde kleur als de schoenen dat is echt zo not done
In combinatie met een dansje zingen : 'You're gonna geeeeeeeeet some, you're gonna geeeeet some'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Oshno het volgende:
[..]
Als je hem weer ziet zeg dan een van deze lines.
"Who's the man? You're the man!"
"Who's getting in in tonight? You're getting it in tonight!"
waar is de wait for itquote:
WHO'S THE MAN???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
In combinatie met een dansje zingen : 'You're gonna geeeeeeeeet some, you're gonna geeeeet some'
quote:
quote:
hoezoquote:
quote:
Beter van niet. Bovendien doet hij Vanessa Hudgens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:23 schreef wise het volgende:
Taylor Swift wordt Zac Efrons geanimeerde liefje
die krijgen dus wat
Hij verspreidt dus al die fotosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet. Bovendien doet hij Vanessa Hudgens.
quote:
quote:NAC aan de rand van de afgrond
BREDA - Als er niet onmiddellijk 1,5 à 2 miljoen euro op tafel komt, is het over en uit met NAC. Dat valt op te maken uit de woorden van Cor van Rooij, een van de zestien financiers die de Bredase club moeten behoeden voor een faillissement. Verantwoordelijk wethouder Alfred Arbouw acht het evenmin ondenkbaar dat het licht bij de club nog dit seizoen uitgaat.
Vandaag presenteert NAC-directeur Ed Busselaar de halfjaarcijfers en zijn saneringsplan . Daarmee hoopt hij de geldschieters over de streep te trekken. ,,En anders is het over en sluiten. Zo hard is het", stelt Van Rooij.
Een minuut voor twaalf
Wethouder Arbouw spreekt van een 'nijpende situatie'. "Het is nu één minuut voor twaalf voor NAC. Het zal moeilijk worden om in deze economisch zware tijd voldoende externe financiers te vinden." De gemeente Breda zal in elk geval niet financieel bijspringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |