die missen we toch nietquote:
Denk het niet. Zou jij toch ook niet doen van je vriendin of ex.quote:
True, maar ja. Moeten ergens vandaan komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou jij toch ook niet doen van je vriendin of ex.
Ja, schijnt gewoon een hacker te zijn die meerdere accounts van celebs heeft gehacked. Nu vind ik het ook wel knap stom om zulk materiaal op je gmail/hotmail te laten staan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar ja. Moeten ergens vandaan komen.
ik wacht nog op de rest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, schijnt gewoon een hacker te zijn die meerdere accounts van celebs heeft gehacked. Nu vind ik het ook wel knap stom om zulk materiaal op je gmail/hotmail te laten staan.
quote:
Ze kijkt een beetje als iemand met Down op die foto.quote:
dus..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:40 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ze kijkt een beetje als iemand met Down op die foto.
Ik vind haar niet echt knap of zoquote:
If she's old enough to read the clock. She's good enough to suck my cock.quote:
Selena is als een zusje voor me, dat zou awkward zijnquote:
hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef Oshno het volgende:
[..]
If she's old enough to read the clock. She's good enough to suck my cock.
18 of 19.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/image/809466123657446
Echt wel.
Hondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Oshno het volgende:
Ik vind dat ze een hondenkop heeft, sorry.
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef Oshno het volgende:
Ik vind dat ze een hondenkop heeft, sorry.
Wat moet je, astronaut.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Hallo, hebben je billen nog dezelfde vorm als eerst? Groetjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net Blue Valentine en hij is best zielig.
Ik wil haar niet pakken, want rotkopquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom Selena plagen dan. Dat je haar pakt op d'r uitspraken, okee, maar ga niet iemands uiterlijk belachelijk maken, kom op hey.
Michelle Williamsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net Blue Valentine en hij is best zielig.
quote:
Kanker toch op vuige hond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef Oshno het volgende:
[..]
Ik wil haar niet pakken, want rotkop.
Ieder zijn eigen smaak, en nu weer opkankeren.quote:
Je bent te doorzichtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:47 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kanker toch op vuige hond.
Post dan een foto van jouw kutkop alvorens haar te beledigen
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Michelle Williams zooooo mooi.Maar ook al best dun eigenlijk. In Dawsnons Creek enzo was ze helemaal niet zo dun.
PotloodVisquote:
toen ze nog dieper in haar droom gingenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooi
Weet ik eigenlijk niet. Ik herinnerde me haar in ieder geval niet zo dun eigenlijk. Maar ze is nog steeds mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet voor d'r rol dan? In Deception was ze iig nog mooi
Dat was Inception.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:49 schreef wise het volgende:
[..]
toen ze nog dieper in haar droom gingen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |