Haha oke. Doei.quote:
Wat een kleuter ben je toch ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
.
das toch niet eng?
[ afbeelding ]
Jammer zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Hoi!
Het huis gaat niet door. Ze zijn met de andere bieders in onderhandeling gegaan
Next.
Jullie mogen wel bij mij op zolder komen wonen, wordt gezellig.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Hoi!
Next.
Ja zeker jammer. We hadden schijnbaar ongv hetzelfde bod gedaan als de andere bieders en de verkoper vond het daarom het eerlijkst om met de eerste bieder in zee te gaan.. Nouja, dat kan natuurlijk nog stuklopen maar ik verwacht het niet.quote:
Thnx, zal het onthouden mochten we ooit echt aan de afgrond zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jullie mogen wel bij mij op zolder komen wonen, wordt gezellig.
Mogen ik en Mozy anders bij jou op zolder wonen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jullie mogen wel bij mij op zolder komen wonen, wordt gezellig.
Jullie zijn te jong om samen te wonen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ik en Mozy anders bij jou op zolder wonen?
Maar als Chris er ook woont kan het.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jullie zijn te jong om samen te wonen.
We zijn gewoon toe aan meer ruimte. We betalen particulier ook zoveel huur dat het echt zonde van het geld is. We wonen nou ruim 3 jaar samen en dat gaat supergoed, dus we durven het wel aan om een huis te gaan kopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef reetveter het volgende:
Maar lot, waarom ga je eigenlijk verhuizen?
Als jullie maar niet teveel gaan plakken, anders voel ik me het derde wiel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen ik en Mozy anders bij jou op zolder wonen?
Oke dan gaan we wel towerbridgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als jullie maar niet teveel gaan plakken, anders voel ik me het derde wiel.
Elk grapje is geslaagd, hoe kan iemand zoveel flair hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Pauly is echt lief in deze aflevering.
Snooks deed het best aardig voor iemand die wasted is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Die vechtpartij van Snookie en Angelina, WTF.
Hoe Ronnie haar ging nadoen met T-Rex armpjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Snooks deed het best aardig voor iemand die wasted is.
Blehhhhhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef L0t.. het volgende:
Hoi!
Next.
Jaquote:
Ja ik hoop het ook, we hebben opzich geen haast hoor, maar als je eenmaal serieus op zoek gaat, gaat het wel heel erg kriebelenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef Dqod het volgende:
Da's wel jammer l0t.. Hopelijk vind je gauw WEL wat
Mhm I knowquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja ik hoop het ook, we hebben opzich geen haast hoor, maar als je eenmaal serieus op zoek gaat, gaat het wel heel erg kriebelen
Ik zou beiden geven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Dqod het volgende:
Stil hier hoor..
Heeeeeeeeeere kitty kitty!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |