ho ho ho effe rustig he tegen m'n gerardje hequote:
Wees maar bet met JOUW gerardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ho ho ho effe rustig he tegen m'n gerardje he, Gerard heeft allang begrepen dat Monique gerustgesteld is omdat ze weet dat ze gauw los mag
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Wees maar bet met JOUW gerard
misselijk vent vind ik het
Nee, juist niet.quote:
Ik hoop dat Karim het wel goed gaat spelen want toen met dat muziekje werd hij helemaal zenuwachtig en zag je dat hij loog..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
En arme Maik wordt maar meegetrokken in de drang naar nicotine
Die staat iedereen maar zij heeft van die lelijke benen daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar die broek van haar kan egt nie hoor
je mag 5 minuten los dus op tijd terug hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef PinkDream het volgende:
typen jullie even langzaam
want ik ga douche en anders moet ik zoveel terug lezen
Wat dat betreft zijn het 2 kneuzen bij elkaar betreft missies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim het wel goed gaat spelen want toen met dat muziekje werd hij helemaal zenuwachtig en zag je dat hij loog..
Maikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Wie was dat??
"Ik moet zo wel 200 euro betalen voor een poepje.. of voor een plasje..."
regelnichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
ramp 1ste klasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Nouuu je zou maar aan Jo vastzitten pfff
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die sleutel de hele tijd om z'n nek, en maar "tips" geven
dat denk ik wel, niet dat ik een fan van hem ben, van mij had ie ook naar huis gemogen, maar het is nu eenmaal niet anders hè, dus dan maar herrie in de tent, ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgen
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik baal dat ik nu niet op jou kan drukken... Gerard tegen Joanna...Hoe handig... zit je gelijk in de kamer van de waarheid met zn tweeen, scheelt toch tijd
Hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs nu weet ze hem te vinden
Omdat er soms andere vragen gesteld worden dan het geheim wat genoemd wordt. Ik geloof niet dat degene met het geheim weet waarvoor er gedrukt is dan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..
hij houdt Joanna haar spiegel voor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard: Ik hou niet van alle mensen hoor
Ze houdt zich wel in denk ik zo...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
nou hoop dat als Joanna bij gerard het bloed onder zijn nagels vandaan zuigt hij ff flink uithaalt.......
ja jammer he, maar de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze houdt zich wel in denk ik zo...
Dacht ik ook nog aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef rilumaan4 het volgende:
karim en laura zijn een leuk stel
mischien komt er wel meer![]()
Nou dat heb ik dus niet gehaald hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je mag 5 minuten los dus op tijd terug he
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef danaqui het volgende:
moest wel lachen net met de opmerking van Karim tegen Laura " We moeten wel matchen met kleding"
dat zal een sanctie worden danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:23 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus niet gehaald hahaha
moet Maik ook mee de radslag gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zou wat zijn: zaterdag een feestje, allemaal straalbezopen en nog aan elkaar vastzitten
En Aafke ritmisch meebewegen als Maik en Mo liggen te konijnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
ik heb geduldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jammer he, maar de dag is nog niet om
Ga jij eens wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar opofferen! Doe ik heel graag in dit geval!
wordt straks wel weer leuk als ze zich aan elkaar gaan ergeren omdat het te lang duurtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben deze opdracht nu wel zat, heb het wel gezien.![]()
Geen geroddel en gestook meer.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Aafke ritmisch meebewegen als Maik en Mo liggen te konijnen.
nou nee mijnspaargeld is iets teveel om te delen voor een lullig sanctie hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
De helft van je spaargeld op mijn rekening
Wacht nou nog maar even, als straks de irritaties komen wordt het vanzelf wel leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben deze opdracht nu wel zat, heb het wel gezien.![]()
Geen geroddel en gestook meer.
nog welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna en Gerard praten toch wel gezellig hoor
Ken bijna niet wachten tot het zover isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wordt straks wel weer leuk als ze zich aan elkaar gaan ergeren omdat het te lang duurt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef dasaliz het volgende:
[..]
thanks voor alle supercaps die voorbij komen.....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef muzas het volgende:
Ik wil een trippende aafke zien, die uit pure wanhoop het kunstgras begint te roken
Dat mag ook weleens gezegd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef dasaliz het volgende:
[..]
thanks voor alle supercaps die voorbij komen.....
Zie het al voor me, Aaf op haar knieen met een aansteker bij het grasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef muzas het volgende:
Ik wil een trippende aafke zien, die uit pure wanhoop het kunstgras begint te roken
vooral die van Sharonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Vultarian het volgende:
als nu de telefoon gaat gaan er ook wel een paar polsjes pijn doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:29 schreef Vultarian het volgende:
als nu de telefoon gaat gaan er ook wel een paar polsjes pijn doen
Oo, dan Servio als eerste aan Mo!! Ja! super!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk, dat servio zijn taken als kampbeheerder vandaag nog wel moet afstaan aan iemand anders en dat hij zelf aan iemand vastgeketend gaat worden (dat ze zo een beetje ruilen). Maar dat denk ik dan hè
Ja wat een lul he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef CartWOman het volgende:
Ja hoor, Philip heeft het voor elkaar, het schoothondje ligt alweer naast Jo.
ik dacht eerder aan alex, dan is het probleem "mo" ook opgelostquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Oo, dan Servio als eerste aan Mo!! Ja! super!!
ik vind hem wel passen bij die draakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:32 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja wat een lul he.
Jo viel toch op echte mannen?
wat een lelijk mormel is die Flip zeg, met die verwijfde kop van hem en zijn irritante karakter
Niet op reagerenquote:
dank je welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet op reageren
Gefeliciteerd trouwens!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef muzas het volgende:
telefoon. 'Gerard... in de KvdW ligt een sigaret. Rook deze op voor de neus van aafke. Lukt dit zonder dat ze hysterisch wordt, krijg je de helft van haar kluis'
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef muzas het volgende:
telefoon. 'Gerard... in de KvdW ligt een sigaret. Rook deze op voor de neus van aafke. Lukt dit zonder dat ze hysterisch wordt, krijg je de helft van haar kluis'
![]()
![]()
die springt gewoon bovenop gerard, met maik en al, en heeft die sigaret voor geer 2 trekjes genomen heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef muzas het volgende:
![]()
![]()
Ik haal daar ook lol uit hoor.kijken naar mensen die alleen maar heel harmonieus samenleven is bloedsaai.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:34 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Als je lol haalt uit een ruzie in een rls
ja ik zeg er maar verder niets opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haal daar ook lol uit hoor.kijken naar mensen die alleen maar heel harmonieus samenleven is bloedsaai.
hij zal zeker wel even een kijkje nemen vermoed ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef waxmask het volgende:
Zou Gaydo zich nog inlezen op FOK! dit weekend?
Please do. Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:39 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja ik zeg er maar verder niets op
voor ik weer helemaal word afgebrand hier
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Valt niet mee hè Aaf, zo'n slordige 100 kg. aan dood gewicht meetorsen?![]()
[ afbeelding ]
Daarna weer vlug zijn nest in natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij zal zeker wel even een kijkje nemen vermoed ik
Die komt voorlopig nog niet, die ligt nu al lang en breed in z'n eigen bedjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarna weer vlug zijn nest in natuurlijk...
geweldige reclame toch voor die klinieken van haar moeder. Wie wil zich daar nog laten behandelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef knagsje het volgende:
mijn god, die lippen van Jo, dat gezicht is helemaal verpest en dat op je 23ste....
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef rilumaan4 het volgende:
wie zouden er het eerst gek van elkaar worden ik denk
jo en ge eerst of gerard moet engelen geduld hebben
Gerard was gisteravond al heerlijk bezig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef rilumaan4 het volgende:
wie zouden er het eerst gek van elkaar worden ik denk
jo en ge eerst of gerard moet engelen geduld hebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.
ze lijkt nu al op connie breukhoven en die is al 60quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geweldige reclame toch voor die klinieken van haar moeder. Wie wil zich daar nog laten behandelen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
Hebben jullie Marky hier al weer gezien? Vind het best lullig voor hem.
Was hij zo'n Guido fan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
Dat guido weg is. Je kent marky niet?? weirdquote:
Jo heeft NOOIT lol, die is van binnen diep ongelukkig en ook in het dagelijkse leven denk ik, een triest gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:48 schreef delfse het volgende:
Gister klaagde Jo al iedereen heeft lol behalve ikDit doet ze toch zelf ze heet nog niks anders gedaan dan zitten chagerijnen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.
laatst gesignaleert op schipholquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
quote:
Wie is Guido?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat guido weg is. Je kent marky niet?? weird
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke manquote:
Zeker jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke man
ik denk dat jij mischien het beste bij jo past????
je hebt mensenkennis....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke man
ik denk dat jij mischien het beste bij jo past????
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?quote:
nee hoorquote:
slaap lekker en vanvond weer fit...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?net vrij, vanavond weer een dienst en dan heb ik het echt ff gehad met mijn werk
haha, geniet ervan horizontaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?net vrij, vanavond weer een dienst en dan heb ik het echt ff gehad met mijn werk
dat was die bobbel op dat bed in de mannenkamerquote:
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
nee hoor
is algemeen bekend dat ik Joanna fan ben
staat zelfs onder me foto..
duss
maar ja respect voor iedereen toch
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was die bobbel op dat bed in de mannenkamer
Ik heb Alex altijd wel oke gevonden maar de afgelopen dagen wordt hij echt steeds leuker..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggen
ik denk dt het spel ook steeds leuker wordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb Alex altijd wel oke gevonden maar de afgelopen dagen wordt hij echt steeds leuker..
ieder zijn meug idd, maar kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan Jo is dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |