regelnichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
ramp 1ste klasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Nouuu je zou maar aan Jo vastzitten pfff
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die sleutel de hele tijd om z'n nek, en maar "tips" geven
dat denk ik wel, niet dat ik een fan van hem ben, van mij had ie ook naar huis gemogen, maar het is nu eenmaal niet anders hè, dus dan maar herrie in de tent, ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgen
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik baal dat ik nu niet op jou kan drukken... Gerard tegen Joanna...Hoe handig... zit je gelijk in de kamer van de waarheid met zn tweeen, scheelt toch tijd
Hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs nu weet ze hem te vinden
Omdat er soms andere vragen gesteld worden dan het geheim wat genoemd wordt. Ik geloof niet dat degene met het geheim weet waarvoor er gedrukt is dan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |