ho ho ho effe rustig he tegen m'n gerardje hequote:
Wees maar bet met JOUW gerardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ho ho ho effe rustig he tegen m'n gerardje he, Gerard heeft allang begrepen dat Monique gerustgesteld is omdat ze weet dat ze gauw los mag
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Wees maar bet met JOUW gerard
misselijk vent vind ik het
Nee, juist niet.quote:
Ik hoop dat Karim het wel goed gaat spelen want toen met dat muziekje werd hij helemaal zenuwachtig en zag je dat hij loog..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:08 schreef Ireth het volgende:
En arme Maik wordt maar meegetrokken in de drang naar nicotine
Die staat iedereen maar zij heeft van die lelijke benen daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar die broek van haar kan egt nie hoor
je mag 5 minuten los dus op tijd terug hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:11 schreef PinkDream het volgende:
typen jullie even langzaam
want ik ga douche en anders moet ik zoveel terug lezen
Wat dat betreft zijn het 2 kneuzen bij elkaar betreft missies.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat Karim het wel goed gaat spelen want toen met dat muziekje werd hij helemaal zenuwachtig en zag je dat hij loog..
Maikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:
Wie was dat??
"Ik moet zo wel 200 euro betalen voor een poepje.. of voor een plasje..."
regelnichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Straks vergist die zich en roept die Bingo als de 5 minjuten om zijn
ramp 1ste klasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Nouuu je zou maar aan Jo vastzitten pfff
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en die sleutel de hele tijd om z'n nek, en maar "tips" geven
dat denk ik wel, niet dat ik een fan van hem ben, van mij had ie ook naar huis gemogen, maar het is nu eenmaal niet anders hè, dus dan maar herrie in de tent, ook leuk om te zienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het zo een jan met de korte achternaam maar wel blij dat hij er nog is omdat hij heus nog wel voor herrie in de tent gaat zorgen
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:15 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik baal dat ik nu niet op jou kan drukken... Gerard tegen Joanna...Hoe handig... zit je gelijk in de kamer van de waarheid met zn tweeen, scheelt toch tijd
Hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:09 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs nu weet ze hem te vinden
Omdat er soms andere vragen gesteld worden dan het geheim wat genoemd wordt. Ik geloof niet dat degene met het geheim weet waarvoor er gedrukt is dan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:17 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom het een probleem is dat Joanna er bij is als hij toch op haar wil drukken..
hij houdt Joanna haar spiegel voor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard: Ik hou niet van alle mensen hoor
Ze houdt zich wel in denk ik zo...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
nou hoop dat als Joanna bij gerard het bloed onder zijn nagels vandaan zuigt hij ff flink uithaalt.......
ja jammer he, maar de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze houdt zich wel in denk ik zo...
Dacht ik ook nog aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef rilumaan4 het volgende:
karim en laura zijn een leuk stel
mischien komt er wel meer![]()
Nou dat heb ik dus niet gehaald hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je mag 5 minuten los dus op tijd terug he
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:20 schreef danaqui het volgende:
moest wel lachen net met de opmerking van Karim tegen Laura " We moeten wel matchen met kleding"
dat zal een sanctie worden danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:23 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus niet gehaald hahaha
moet Maik ook mee de radslag gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zou wat zijn: zaterdag een feestje, allemaal straalbezopen en nog aan elkaar vastzitten
En Aafke ritmisch meebewegen als Maik en Mo liggen te konijnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |