moet Maik ook mee de radslag gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat zou wat zijn: zaterdag een feestje, allemaal straalbezopen en nog aan elkaar vastzitten
En Aafke ritmisch meebewegen als Maik en Mo liggen te konijnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet Maik ook mee de radslag gaan doen
ik heb geduldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jammer he, maar de dag is nog niet om
Ga jij eens wegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik me dan maar opofferen! Doe ik heel graag in dit geval!
wordt straks wel weer leuk als ze zich aan elkaar gaan ergeren omdat het te lang duurtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben deze opdracht nu wel zat, heb het wel gezien.![]()
Geen geroddel en gestook meer.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Aafke ritmisch meebewegen als Maik en Mo liggen te konijnen.
nou nee mijnspaargeld is iets teveel om te delen voor een lullig sanctie hahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:24 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
De helft van je spaargeld op mijn rekening
Wacht nou nog maar even, als straks de irritaties komen wordt het vanzelf wel leuk!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben deze opdracht nu wel zat, heb het wel gezien.![]()
Geen geroddel en gestook meer.
nog welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna en Gerard praten toch wel gezellig hoor
Ken bijna niet wachten tot het zover isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wordt straks wel weer leuk als ze zich aan elkaar gaan ergeren omdat het te lang duurt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef dasaliz het volgende:
[..]
thanks voor alle supercaps die voorbij komen.....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:28 schreef muzas het volgende:
Ik wil een trippende aafke zien, die uit pure wanhoop het kunstgras begint te roken
Dat mag ook weleens gezegd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef dasaliz het volgende:
[..]
thanks voor alle supercaps die voorbij komen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |