ja ik zeg er maar verder niets opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haal daar ook lol uit hoor.kijken naar mensen die alleen maar heel harmonieus samenleven is bloedsaai.
hij zal zeker wel even een kijkje nemen vermoed ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef waxmask het volgende:
Zou Gaydo zich nog inlezen op FOK! dit weekend?
Please do. Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:39 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja ik zeg er maar verder niets op
voor ik weer helemaal word afgebrand hier
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Valt niet mee hè Aaf, zo'n slordige 100 kg. aan dood gewicht meetorsen?![]()
[ afbeelding ]
Daarna weer vlug zijn nest in natuurlijk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij zal zeker wel even een kijkje nemen vermoed ik
Die komt voorlopig nog niet, die ligt nu al lang en breed in z'n eigen bedjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarna weer vlug zijn nest in natuurlijk...
geweldige reclame toch voor die klinieken van haar moeder. Wie wil zich daar nog laten behandelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef knagsje het volgende:
mijn god, die lippen van Jo, dat gezicht is helemaal verpest en dat op je 23ste....
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef rilumaan4 het volgende:
wie zouden er het eerst gek van elkaar worden ik denk
jo en ge eerst of gerard moet engelen geduld hebben
Gerard was gisteravond al heerlijk bezig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef rilumaan4 het volgende:
wie zouden er het eerst gek van elkaar worden ik denk
jo en ge eerst of gerard moet engelen geduld hebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.
ze lijkt nu al op connie breukhoven en die is al 60quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geweldige reclame toch voor die klinieken van haar moeder. Wie wil zich daar nog laten behandelen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
Hebben jullie Marky hier al weer gezien? Vind het best lullig voor hem.
Was hij zo'n Guido fan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
Dat guido weg is. Je kent marky niet?? weirdquote:
Jo heeft NOOIT lol, die is van binnen diep ongelukkig en ook in het dagelijkse leven denk ik, een triest gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:48 schreef delfse het volgende:
Gister klaagde Jo al iedereen heeft lol behalve ikDit doet ze toch zelf ze heet nog niks anders gedaan dan zitten chagerijnen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik zou wel een week aan Gerard willen zitten met de boeien. Hij heeft humor en het is een leuke gezellige man.
laatst gesignaleert op schipholquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:46 schreef Annelies-G het volgende:
quote:
Wie is Guido?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat guido weg is. Je kent marky niet?? weird
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke manquote:
Zeker jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke man
ik denk dat jij mischien het beste bij jo past????
je hebt mensenkennis....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:52 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
iedereen zijn eigen mening maar ik zou het ook doen hoor hij lijkt mij ook een hele leuke man
ik denk dat jij mischien het beste bij jo past????
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?quote:
nee hoorquote:
slaap lekker en vanvond weer fit...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?net vrij, vanavond weer een dienst en dan heb ik het echt ff gehad met mijn werk
haha, geniet ervan horizontaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie, ik ga ook even horizontaal. slapen dan he?net vrij, vanavond weer een dienst en dan heb ik het echt ff gehad met mijn werk
dat was die bobbel op dat bed in de mannenkamerquote:
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef PinkDream het volgende:
[..]
nee hoor
is algemeen bekend dat ik Joanna fan ben
staat zelfs onder me foto..
duss
maar ja respect voor iedereen toch
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat was die bobbel op dat bed in de mannenkamer
Ik heb Alex altijd wel oke gevonden maar de afgelopen dagen wordt hij echt steeds leuker..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggen
ik denk dt het spel ook steeds leuker wordquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb Alex altijd wel oke gevonden maar de afgelopen dagen wordt hij echt steeds leuker..
ieder zijn meug idd, maar kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan Jo is dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ZO is dat!! Ik ben Alex van en ik trek me ook niets aan van wat anderen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |