abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94282355
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zullen de troepen van Kaddafi ook niet hebben en hoor je die zeuren? NEE! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welk team ben jij eigenlijk?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_94282574
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor welk team ben jij eigenlijk?
Geen van beiden. Kaddafi moet weg, maar vrees een machtsvacuum.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 18 maart 2011 @ 12:19:19 #103
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_94285438
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:17 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheid ligt bij de ouders, niet bij de overheid. Moet er niet aan denken dat in een stad als Groningen, waar er geen sluitingstijden zijn, opeens de kroegen om 1:00 dicht moeten. Dan blijft er weinig over van een studentenstad :').

Ik moet ook zelf kunnen bepalen tot hoe laat ik op stap wil. De overheid hoeft dat niet voor mij te bepalen.
Nee dat bepalen we zelf wel toch? En de ouders mogen inderdaad wel eens wat ballen tonen en hun kind gewoon om 00.00 uur thuis laten komen.
En wat zou dan de volgende stap zijn van de overheid, een avondklok? Na 2en mag je de straat niet meer op? Want dat vermindert pas de overlast, iedereen na 2en op straat mag aangehouden worden....

On-topic: NL heeft nog wel ergens een geldpotje liggen om deze acties te betalen toch? We zijn hartstikke rijk en hebben geld zat. Getuige het feit dat onderwijs, gezondheidszorg en OV gratis zijn met de beste service van de wereld. En onze ouderen, die het land opgebouwd hebben, worden maximaal in de watten gelegd uit dankbaarheid. O nee, wacht ff, ik was aan het dromen.... Word wakker Den Haag, we hebben geen rooie rot cent meer, we hebben alles aan de banken gegeven weet je nog?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:01:07 #104
297051 schaal_9
Caissière B
pi_94287080
Een actie tegen Libië... en dat geld hebben we helemaal niet. Begrotingstekort 5,8%. Onze rijkdom begint te wankelen, en door de koopkrachtdaling komen langzaam maar zeker meer gezinnen in de problemen.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_94287111
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Nee dat bepalen we zelf wel toch? En de ouders mogen inderdaad wel eens wat ballen tonen en hun kind gewoon om 00.00 uur thuis laten komen.
En wat zou dan de volgende stap zijn van de overheid, een avondklok? Na 2en mag je de straat niet meer op? Want dat vermindert pas de overlast, iedereen na 2en op straat mag aangehouden worden....

On-topic: NL heeft nog wel ergens een geldpotje liggen om deze acties te betalen toch? We zijn hartstikke rijk en hebben geld zat. Getuige het feit dat onderwijs, gezondheidszorg en OV gratis zijn met de beste service van de wereld. En onze ouderen, die het land opgebouwd hebben, worden maximaal in de watten gelegd uit dankbaarheid. O nee, wacht ff, ik was aan het dromen.... Word wakker Den Haag, we hebben geen rooie rot cent meer, we hebben alles aan de banken gegeven weet je nog?
Hebben de meeste banken hun schulden niet terug betaald? Staat de prijs van de aandelen van de genationaliseerde banken niet hoger dan toen de Nederlandse staat ze kocht? Ze maken er nog winst op ook. Weet alleen ff zo niet of ze ze al verkocht hebben :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_94287203
Valt me tegen van TS. Beetje een PVV-reactie eigenlijk.
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:10:57 #107
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_94287429
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hebben de meeste banken hun schulden niet terug betaald? Staat de prijs van de aandelen van de genationaliseerde banken niet hoger dan toen de Nederlandse staat ze kocht? Ze maken er nog winst op ook. Weet alleen ff zo niet of ze ze al verkocht hebben :P
Ja het zijn leningen waar rente over betaald moet worden, in theorie, op de begroting, word dus winst gemaakt. Alleen als je eerst een groot bedrag uitgeeft en daarna in kleine porties terugkrijgt heb je in de praktijk toch een gat in de begroting. En die zijn we nu aan het dichten via de bezuinigingen en verhoging van de overheidsinkomsten.
En in het geval van nationaliseren heeft de overheid een verliesgevende bank gekocht, wat een hoop geld kostte en moet de overheid ook nog het verlies opvangen, wat ook weer een hoop geld kost.
pi_94288417
Het Nederlandse leger heeft binnenkort geen tanks meer, maar er is wél geld voor materieel en menskracht die in Libië moeten worden ingezet. Er zijn honderden landen op deze planeet; waarom moet dat kleine kikkerlandje dan zonodig steeds vooraan staan? Nederland gaat al veel langer door in Afghanistan dan afgesproken, nu weer dit.
pi_94288605
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef Boldface het volgende:
Het Nederlandse leger heeft binnenkort geen tanks meer, maar er is wél geld voor materieel en menskracht die in Libië moeten worden ingezet. Er zijn honderden landen op deze planeet; waarom moet dat kleine kikkerlandje dan zonodig steeds vooraan staan? Nederland gaat al veel langer door in Afghanistan dan afgesproken, nu weer dit.
Nederland staat helemaal niet vooraan, dat is de pest in dit geval juist.
Primaire motivatie is nu mensenrechten. Dat is een uitstekende gelegenheid voor een land als Nederland om moreel gesproken vooraan te staan, zoals UK en Fr. doen. De reactie van m-p Rutte is doorheen deze hele affaire juist aan de zuinige kant, idem bij de opstand in Egypte.
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:42:27 #110
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94288820
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nederland staat helemaal niet vooraan, dat is de pest in dit geval juist.
Primaire motivatie is nu mensenrechten. Dat is een uitstekende gelegenheid voor een land als Nederland om moreel gesproken vooraan te staan, zoals UK en Fr. doen. De reactie van m-p Rutte is doorheen deze hele affaire juist aan de zuinige kant, idem bij de opstand in Egypte.
Als je net een helikopter hebt moeten ruilen tegen drie stuntelende militairen en bij hoog en bij laag verklaart dat er geen vluchteling uit die regio ons land binnenkomt, moet je ook nu niet hoog van de toren willen blazen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94288957
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als je net een helikopter hebt moeten ruilen tegen drie stuntelende militairen en bij hoog en bij laag verklaart dat er geen vluchteling uit die regio ons land binnenkomt, moet je ook nu niet hoog van de toren willen blazen.
Wat ik zeg kan idd misschien zelfs versterkt worden: ze slaan een pleefiguur ipv dat ze vooraan staan...
I´m back.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:55:15 #112
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_94289430
Toch wel erg ironisch dat uitgerekend dit kabinet onze moslimbroeders in Libie wil komen bevrijden. Heeft de grote blonde leider eigenlijk al gereageerd?
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:01:36 #113
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94289712
quote:
BRUSSEL - De NAVO zal België vragen F-16's in te zetten in Libië. Dat meldde de Belgische minister van Defensie, Pieter De Crem vandaag.

Volgens hem is aan de voorwaarden voldaan die België stelde om deel te nemen aan een internationale interventie tegen het regime-Kadhafi. Wel verlangt de demissionaire regering nog de steun van het parlement.

http://www.volkskrant.nl/(...)lement-aan-zet.dhtml
De Belgen gaan ook. *O*
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:10:54 #114
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_94290095
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef Zeeland het volgende:

[..]

De Belgen gaan ook. *O*
Gezellig! *O*
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_94291486
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:01 schreef Zeeland het volgende:

[..]

De Belgen gaan ook. *O*
Gooien ze friet over Kaddafi heen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94291552
Nederlandse strijdkrachten. :') ;(
Laat de grote jongens dat toch gewoon oplossen.
pi_94292393
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mooi bewijs dat we het geld beter in het onderwijs kunnen pompen...
Ofniet, maar ik vind dat de regering zich niet met buitenlandse zaken moet bemoeien.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:10:03 #118
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94292449
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 14:46 schreef DrDentz het volgende:
Nederlandse strijdkrachten. :') ;(
Laat de grote jongens dat toch gewoon oplossen.
We doen het ook niet alleen. :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:10:21 #119
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_94292460
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
Valt me tegen van TS. Beetje een PVV-reactie eigenlijk.
Ik zei toch dat deze jongen een teleurstelling was.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_94292487
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Zeeland het volgende:

[..]

We doen het ook niet alleen. :)
Doet Micronesië ook mee?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:38:06 #121
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_94296234
Inderdaad. Als er misdaden tegen de menselijkheid worden gepleegd door Khadaffi moet je dat gewoon negeren.
pi_94296821
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, niet te geloven. Iedereen moet bezuinigen, hele gezinnen komen steeds moeilijker rond, het sociale vangnet wordt verder en verder uitgekleed, cultuur in Nederland wordt vermoord, de kosten van benzine en binnenkort ook van gas en electriciteit zijn 2x zo hoog als voorheen, maar onze regering staat alweer te popelen om een paar miljard over de balk te smijten in een of ander buitenlands conflict. En dan maar blijven beweren dat je een Kabinet voor alle Nederlanders bent. :r
Juistem. _O_ De rest van de wereld mag creperen als de arme Nederlanders een euro moeten inleveren op hun vakantiegeld. Flikker maar op met je problemen, wij hebben het al zwaar genoeg. :Y
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:53:58 #123
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_94296956
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Doet Micronesië ook mee?
Kadhaffi heeft slecht zes miljoen onderdanen, dus dat kunnen we best aan. Daarnaast is het alleen non-fly en non-drive zone. We kunnen die 40 straaljager in de tang houden ook zonder hulp van Engeland en Frankrijk.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:03:06 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94299843
We kunnen toch een helicopter met drie militairen sturen die al bekend zijn met de situatie?
pi_94301983
Rutte bepaalt wel lekker, hij zit er warmpjes bij met z'n riante salaris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')