Woensdag wilde iemand op de radio het alcohol percentage van bier verlagen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik moet opeens weer hier aan denken toen ik dat las:
http://www.vroegopstap.nl/
Wel mis mee. Moet toch zelf bepalen of ik tot 1.00 of tot 5.00 uur uit wil?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij gingen ook om 20.00 weg en kwamen om 01.00 blauw thuis. Voordeel daarvan was er is nog sociale controle. Ouders zijn nog wakker als hun kroost thuis komt.
Verantwoordelijkheid ligt bij de ouders, niet bij de overheid. Moet er niet aan denken dat in een stad als Groningen, waar er geen sluitingstijden zijn, opeens de kroegen om 1:00 dicht moeten. Dan blijft er weinig over van een studentenstadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis mee. Wij gingen ook om 20.00 weg en kwamen om 01.00 blauw thuis. Voordeel daarvan was er is nog sociale controle. Ouders zijn nog wakker als hun kroost thuis komt.
Je hoeft toch ook niet naar huis?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel mis mee. Moet toch zelf bepalen of ik tot 1.00 of tot 5.00 uur uit wil?
Nog lager? Op festivals is het al zo weinig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Woensdag wilde iemand op de radio het alcohol percentage van bier verlagen.
Je weet wat vroegopstap wil?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet naar huis?
Dan ga je voor het cafe zitten dat dicht is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel mis mee. Moet toch zelf bepalen of ik tot 1.00 of tot 5.00 uur uit wil?
De uitgaansgelegenheden eerder sluiten zal tot minder overlast leiden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid ligt bij de ouders, niet bij de overheid. Moet er niet aan denken dat in een stad als Groningen, waar er geen sluitingstijden zijn, opeens de kroegen om 1:00 dicht moeten. Dan blijft er weinig over van een studentenstad.
Ik moet ook zelf kunnen bepalen tot hoe laat ik op stap wil. De overheid hoeft dat niet voor mij te bepalen.
Ben ik het niet mee eens. En zuipen doen ze toch wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef betyar het volgende:
[..]
De uitgaansgelegenheden eerder sluiten zal tot minder overlast leiden.
Uiteraard. Heb al menig artikel geschreven over het initiatief van die Friese damesquote:
En dan uit verveling dingen slopen zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan ga je voor het cafe zitten dat dicht is.
Onzin, dan alcohol verbieden, dat zorgt voor de overlast.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:26 schreef betyar het volgende:
[..]
De uitgaansgelegenheden eerder sluiten zal tot minder overlast leiden.
Dat kan. Ik weet wel dat in "onze" zuipjaren weinig tot geen overlast was. Als wij naar huis gingen liepen er nog gewoon mensen over straat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. En zuipen doen ze toch wel.
Nee, er is meer sociale controle.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:29 schreef bijdehand het volgende:
En dan uit verveling dingen slopen zeker![]()
Nee hoor. Kut kinderen die zich niet kunnen gedragen zorgen voor overlast.quote:Onzin, dan alcohol verbieden, dat zorgt voor de overlast.
Mensen zijn nog wakker om 01.00, om 04.00 liggen normale mensen te slapen. Zeker in het weekend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef bijdehand het volgende:
Hoezo meer sociale controle als de kroeger eerder sluiten?
Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, dit is allemaal zeer interessant, maar als jullie door willen lullen over dat Vroeg op Stap geleuter, dan openen jullie maar een nieuw topic.
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen zijn nog wakker om 01.00, om 04.00 liggen normale mensen te slapen. Zeker in het weekend.
Een avondklok voor de feestende menigte in Benzaghi?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef Juicyhil het volgende:
Wat heeft dit trouwens te maken met Libië?
Gadhafi gaat de kroegen langs en even melden dat de feestgangers naar huis moeten, hun moeder zit thuis op hen te wachten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Een avondklok voor de feestende menigte in Benzaghi?![]()
In Libië is er nog sociale controlequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gadhafi gaat de kroegen langs en even melden dat de feestgangers naar huis moeten, hun moeder zit thuis op hen te wachten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gadhafi gaat de kroegen langs en even melden dat de feestgangers naar huis moeten, hun moeder zit thuis op hen te wachten?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Libië is er nog sociale controle
Biertje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
Mannen, dit is allemaal zeer interessant, maar als jullie door willen lullen over dat Vroeg op Stap geleuter, dan openen jullie maar een nieuw topic.
Graag. Heb nu al geen donder zin meer vandaag in werken.quote:
Dat zullen de troepen van Kaddafi ook niet hebben en hoor je die zeuren? NEE!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Graag. Heb nu al geen donder zin meer vandaag in werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |