Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
- Ze sjoemelen met stemmen.
- De overenthousiaste presentatoren maakt het kijken niet fijn.
- De bewoners liggen de hele tijd met hun luie reet op bed.
- Ze laten een bewoner terugkomen zodat er wat actie in het huis komt, helaas falen ze hierin.
- De ontelbare streamlocks.
- Saaie mensen
- Ontelbare streamlocks
- val ik in herhaling? Verzin zelf maar meer, want ergens weten jullie allemaal dat ik gelijk heb.
Dus wie gaat het ook kappen met kijken?
Zeg dan niks..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef hierb100 het volgende:
[..]
Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegeven
DAT DUS!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik kap niet met kijken, hoewel ik het wel op de meeste punten met je eens ben
Dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
En dan ook nog met stemmen sjoemelen. Overduidelijk dat Philip in het huis zal blijven (vanmiddag al). Zie screenshot.
En terechtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef jeannette1962 het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)er+Geheimen#comments
veel mensen zijn ontevreden
ook dat klopt,. en dan nog vraag ik me af waarom ? er zijn in NL genoeg intresante mensen met en echt geheim, die voor 100K wel dat huis in willen gaan ,.en de regie zou het spel puur kunnen spelen ,.ik denk dat men dan zelfs meer kijkers en stemmers had,. waarom gaat net 5 zo de fout in,. ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Joanna's participatie onderdeel is van een sponsordeal. Joanna's maatje in huis is Philip, dus je hoefde geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat Philip er sowieso in zou blijven..
Ik kap, heb gisteren van 21:55 tot 22:00 gekeken. Het stemmen hoeft niet openbaar, want als ze zelf zeggen wie verliest en die later weer terug in het huist stoppen, dan maakt openbaar zijn van de stemmen ook niet uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
Dat gaat echt niet beter worden u hoor. aktie in de tent had van de redaktie moeten komen maar die hebben niet het vermogen om dat te verzinnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:52 schreef Flow3r het volgende:
Doorgestoken kaart of niet, in elk geval iets om naar te kijken.
Ik ben al die 'lieve' mensen een beetje zat die slapend naar de finale gaan, en actie in de tent is het mooiste wat er is
dat hoeft ook niet, daar hebben we Servio, monique en Joanna al voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet beter worden u hoor. aktie in de tent had van de redaktie moeten komen maar die hebben niet het vermogen om dat te verzinnen.
Net zoals het feit dat Philip ook op de lijst van te boeien bewoners stond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:03 schreef Zana het volgende:
Als ik het gisteren goed gehoord heb
op de stream, vroeg Alex zich na het doorlezen van de opdracht met de handboeien af, waarom Servio's naam erin stond (als beheerder van de sleutel). Het was maar heel kort na de exit van Guido. Ik ga er maar vanuit dat de opdrachten niet in de laatste minuut worden geschreven...
Je bedoelt: hoe lang het duurt voor het weg wordt gehaald.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef dimi1972 het volgende:
ik heb net ook even dit stukje op de hyves van sstnl gezet:
Ik ben benieuwd hoe NET5 hierop gaat reageren
Guido stond duidelijk in alle pols Ruim bovenaan
SSTNL 2.0 ?? oke lees dan de 2.0 op alle media reacties is te zien dat er een ruime meerderheid tegen servio is en toch mag hij volgens de (FAKE) stemmen blijven ??
kom toch op het is allemaal doorgestoken kaart.. het programma beslist zelf wie er in blijft en wie er uit gaat en dat is al ruim van te voren bekend: zie site sstnl daar staat een stukje over philip en joanna (zondag pas online staat er) het was dus al gistermiddag om 15:15 bekend dat Philip in het huis zou blijven,
verder merkte Alex gister mooi op dat hij het raar vond dat de naam van Servio (als sleutelhouder van de boeien) al zo snel na de uitslag op de kaart stond .. ook hier was dus al bekend dat Servio zou blijven, (er vanuit gaande dat die kaart niet op het aller laatste moment even geprint wordt.
nog een laatste opmerking:
Na de live uitzending was er zoals altijd weer een streamlock, na de streamlock hoor je dus geen enkele bewoner meer praten over het vertrek van Guido .. Uhmzzz raar ze zullen wel weer een zwijgplicht hebben gekregen.
SSTNL Allemaal doorgestoken kaart en trekt onterecht geld binnen van de sms en digitaal stemmen. (oplichters).
Jij durft pas als de andere schaapjes ook over de dam zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
Onder welke steen kom jij nou weer vandaan gekropen?quote:Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef PinkEsid het volgende:
als 1 van jullie frans kan ga dan onmiddelijk die franse versie kijken op youtube
daar heeft ook een huwelijk plaatsgevonden en de beginstukjes van waar name bij de personen staan zijn ook paar overgenomen dus origineel is dit programma niet ik baal hier enorm van het schokeerde mij gewoon bedoel zijn mensen te lui of te dom om zelf een programma te verzinnen
al met al ga die franse versie uitpluizen en dan weet je wel wat er allemaal nog staat te gebeuren ik heb zo mijn vermoedens dat het allemaal 1 pot nat is en het allemaal hetzelfde is ....
uh jwl maar moet ik dan alles over endemol weten dan :Squote:Op woensdag 13 april 2011 04:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij nou weer vandaan gekropen?
Heb je nog nooit van endemol gehoord ofzo?
Wat ben jij en loser zegquote:Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef PinkEsid het volgende:
als 1 van jullie frans kan ga dan onmiddelijk die franse versie kijken op youtube
daar heeft ook een huwelijk plaatsgevonden en de beginstukjes van waar name bij de personen staan zijn ook paar overgenomen dus origineel is dit programma niet ik baal hier enorm van het schokeerde mij gewoon bedoel zijn mensen te lui of te dom om zelf een programma te verzinnen
al met al ga die franse versie uitpluizen en dan weet je wel wat er allemaal nog staat te gebeuren ik heb zo mijn vermoedens dat het allemaal 1 pot nat is en het allemaal hetzelfde is ....
Dat mensen hier nog naar kijken en zich er druk om maken, ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Gwendolin het volgende:
Refurb:
En waar is de notaris (onafhankelijk) om alle stemrondes te begeleiden?
Misschien kunt u ook eens het een en ander melden bij het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl
Dit lijkt een klein dingetje maar het is een slecht voorbeeld voor onze maatschappij.
De maatschappij, dat ben jij, jonguh!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef dieenebart het volgende:
Dat mensen hier nog naar kijken en zich er druk om maken, ja.
Jij was toch zelf op een missie?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Gwendolin het volgende:
Refurb:
En waar is de notaris (onafhankelijk) om alle stemrondes te begeleiden?
Misschien kunt u ook eens het een en ander melden bij het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl
Dit lijkt een klein dingetje maar het is een slecht voorbeeld voor onze maatschappij.
Wedden van nietquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef M-Bozz het volgende:
Redenen om te stoppen met kijken:
- die opdrachten zijn stom en kinderachtig. Allemaal... SS is gewoon 'aapjes kijken en ze truukjes laten doen' geworden.
- de bewoners spelen het spel (want er valt ook weinig te spelen, behalve Karims geheim raden en de kijker pleasen -if any-) niet meer; die zitten alleen maar te chillen en zich aan te stellen. Het spel is ook slecht opgezet, want het gaat helemaal niet om geheimen raden, maar om de kijker pleasen.. en zelfs dát snappen ze niet: lees: er is geen actie, niemand wil iets afwijkends doen in de angst om de kijker tegen zichzelf te krijgen; terwijl het voor veel kijkers juist andersom werkt.
- Moniek. Intelligent, mooi, maar ook een zielig hoopje (verwend) mens met een bord voor d'r kop. Ongelooflijk dat ze die hebben toegelaten in het huis met haar snelle en intense 'binding'. Als Mike eruit gaat, stapt ze zelf het huis wel uit.
Reden om wel door te kijken:
- De stem die Moniek en Mike naait.. Zoals gister bij de bekendmaking van de wild-cardHeerlijk!
Ja nog ff, jij zit een hetze te beginnen tegen fok/telegraaf/boulevard/SST en dan ben ik degene die overstuur isquote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Gwendolin het volgende:
PC Eend,
Wat raakt u toch weer overstuur.
Ben ik hier niet in het bolwerk van dat wanstaltige programma? Ik ben zelfs on-topic met mijn commentaar.
Dichterbij de programmamaker dan op deze plek is echt niet mogelijk, ik kan het u verzekeren.
Misschien kunt u dit uit mijn naam toch eens proberen.
U moet zich niet zo druk maken, het is een aflopende zaak.
sst modus uit voor vandaag.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je klaar bent met je missie en fok verstoort, de telegraaf op de knieen, rtl-boulevard kapot gemaakt en SST doodvermoord hebt
Dan heb ik een nieuwe missie voor je.... pak sesamstraat eens aan![]()
Een grote oneerlijke oplichterij die met hun kijkersbedrog onze kinderen psychisch kapot willen maken![]()
Zo schijnt pino helemaal niet echt te zijn... DAT IS GEWOON IEMAND IN EEN PAK!![]()
idd, was my ook al opgevallen een tijdje terug (kijk al een paar weken niet meer)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef M-Bozz het volgende:
Redenen om te stoppen met kijken:
.....
Het spel is ook slecht opgezet, want het gaat helemaal niet om geheimen raden, maar om de kijker pleasen..
oh ja wel..ik kijk liever sex and the city en ben trouwe aanhanger van de biebquote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Tengu het volgende:
[..]
idd, was my ook al opgevallen een tijdje terug (kijk al een paar weken niet meer)
Het is de 'secret story', geheimen moeten geraden worden, daar draait het programma zogenaamd om. De kern van het hele gebeuren.
Maar het raden van geheimen (en de energie die er in wordt gestoken in en buiten het huis) heeft geen enkel effect op wat dan ook. (behalve misschien de kluisjes maar dat wordt toch wel weer beinvloed door de stem door geld eenvoudig af te nemen of toe te voegen doormiddel van allerlei vaagheden)
Het is puur een nominatie/eliminatie spel en zelfs dat wankelt aan alle kanten.
Blijft dus over: hoe ver kun je mensen geestelijk zodanig onder druk zetten zodat het interessant wordt voor de kijker.
En de ultieme vraag voor de kijker is dan ook uiteindelijk: is er echt niets interessanterder dat ik kan gaan kijken?
Ja nu is het opeens weer een missie om inhoudelijke tv op commerciele zenders te krijgenquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,
Weet je, ik neem nooit iemand in de maling en mijn ´missie´ is zeker serieus van aard.
Soms zijn er momenten in je leven dat je even aan de bel wilt trekken. Dit is zo´n situatie.
Het is verder niets persoonlijks.
De programmamaker moet maar eens leren dat het eerst gaat om de inhoud van het programma en daarna pas om de kijkcijfers.
Met respect.
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef versabommie het volgende:
Ik had heel veel redenen waarom ik gestopt ben met kijken, maar buiten het feit dat het niets meer met geheimen van doen heeft, alles ineens om stelletjes draait, de boel compleet gescript is en het zelfs niet eens meer met een normale RLS te maken heeft hebben ze nu natuurlijk wel een behoorlijke reden meegegeven. Want welke hersendode debiele teringmongool duwt er een hondje die zelf hier niet voor gekozen heeft tussen die egoïstische zwijnen voor de kijkcijfers???![]()
Godzijdank gaat Samona SBS en Net5 overnemen, kunnen ze Alphons er gelijk uittrappen!
Ik keek dus niet meer en zal nu ook zeker niet meer kijken ook. Stel zwijnen!
Als je dan toch met je doel iets wilt bereiken,... probeer deze mensen eens, die hebben meer te vertellen dan wij. http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=7393quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,
Weet je, ik neem nooit iemand in de maling en mijn ´missie´ is zeker serieus van aard.
Soms zijn er momenten in je leven dat je even aan de bel wilt trekken. Dit is zo´n situatie.
Het is verder niets persoonlijks.
De programmamaker moet maar eens leren dat het eerst gaat om de inhoud van het programma en daarna pas om de kijkcijfers.
Met respect.
Het was redelijk eerlijk hoe Analex op de bank terecht kwam, zijn vrouw verspeelde immers de kans om hem in het huis te houden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef diedirk het volgende:
Wat ik bijzonder irritant heb gevonden is dat als je een nominatiespel opzet, dat dan ook leidend is.
En niet als je ziet dat er twee genomineerde zijn (Karim En Flip) die je er eigelijk niet uit wilt, dit wilt verkomen, en dan maar Alex op de bank te zetten en op die manier te dumpen.
Wat ook storende is, is dat de spelregels niet duidelijk zijn. Wie wint er nu dadelijk? De meeste met meeste geld of de populairste?
Het zou de redactie in ieder geval sieren om Alex nog een kans te geven. Mijn inziens is hij niet op een eerlijke spel weggegaan. Zonder op bank gezet te worden, was hij namelijk niet genomineerd geweest en dat is toch een deel van het spel?
Ja maar, da's toch raar dat je van medebewoners afhankelijk bent?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het was redelijk eerlijk hoe Analex op de bank terecht kwam, zijn vrouw verspeelde immers de kans om hem in het huis te houden.
Ik snap alleen niet waarom ze nu een hond moeten dumpen in dat huis.
Bedoel je met hond Servio of die puppy???quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Het was redelijk eerlijk hoe Analex op de bank terecht kwam, zijn vrouw verspeelde immers de kans om hem in het huis te houden.
Ik snap alleen niet waarom ze nu een hond moeten dumpen in dat huis.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Gwendolin het volgende:
Stranger1977,
Wanneer u in dit bolwerk van sst had opgelet dan had u begrepen dat uw informatie al zo oud is, wij zijn al weer verder met de Opta, de Consuwijzer en een advokaat.
Leer mij mijn pappenheimers kennenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:56 schreef Gwendolin het volgende:
PC Eend,
U heeft gelijk, er is inderdaad meer aan de gang dan wat u in de gaten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |