abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95439500
PC Eend,

Wat raakt u toch weer overstuur.
Ben ik hier niet in het bolwerk van dat wanstaltige programma? Ik ben zelfs on-topic met mijn commentaar.
Dichterbij de programmamaker dan op deze plek is echt niet mogelijk, ik kan het u verzekeren.
Misschien kunt u dit uit mijn naam toch eens proberen.
U moet zich niet zo druk maken, het is een aflopende zaak.
sst modus uit voor vandaag.
pi_95443368
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef Gwendolin het volgende:
PC Eend,

Wat raakt u toch weer overstuur.
Ben ik hier niet in het bolwerk van dat wanstaltige programma? Ik ben zelfs on-topic met mijn commentaar.
Dichterbij de programmamaker dan op deze plek is echt niet mogelijk, ik kan het u verzekeren.
Misschien kunt u dit uit mijn naam toch eens proberen.
U moet zich niet zo druk maken, het is een aflopende zaak.
sst modus uit voor vandaag.
Ja nog ff, jij zit een hetze te beginnen tegen fok/telegraaf/boulevard/SST en dan ben ik degene die overstuur is 8)7

En je zei dat je hier niet zou stoppen totdat die smerige bende gestopt was en dat ik er maar aan moest wennen, wen jij er ook maar aan dat ik je af en toe op de huid ga zitten dan omdat je mijn stompzinnig stukje tijdsverdrijf kapot wil maken :+

Daar komt nog bij dat ik je helemaal niet geloof want als ik een beetje doorvraag wil je opeens niet alles zeggen en als ik met goede ideeen aanzet ga je er niet op in.
Dus dan lijkt het erop dat dat je gewoon zit te trollen en de boel opjut maar er zelf geen flikker aan doet :)

Mocht je wel serieus zijn bied ik mijn nederige excuses aan en gooi ik mijn gouden tip er nog een keer in (voor het geval dat je hem gemist had).

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 04:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als je klaar bent met je missie en fok verstoort, de telegraaf op de knieen, rtl-boulevard kapot gemaakt en SST doodvermoord hebt :')
Dan heb ik een nieuwe missie voor je.... pak sesamstraat eens aan ^O^
Een grote oneerlijke oplichterij die met hun kijkersbedrog onze kinderen psychisch kapot willen maken :r
Zo schijnt pino helemaal niet echt te zijn... DAT IS GEWOON IEMAND IN EEN PAK! :r >:O
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95443986
heb de eerste 2 uitzendingen bekeken..toen was ik klaar..maar aangezien het fok forum wel zo leuk is en tien keer meer te lachen valt..keek ik dinsdag en donderdag..en nu alleen nog maar donderdag...de rest lees ik hier wel..hoef ik me niet te ergeren aan die snertstemmen,smakkende kussen en valsspelers
pi_95447585
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef M-Bozz het volgende:
Redenen om te stoppen met kijken:
.....
Het spel is ook slecht opgezet, want het gaat helemaal niet om geheimen raden, maar om de kijker pleasen..
idd, was my ook al opgevallen een tijdje terug (kijk al een paar weken niet meer)
Het is de 'secret story', geheimen moeten geraden worden, daar draait het programma zogenaamd om. De kern van het hele gebeuren.
Maar het raden van geheimen (en de energie die er in wordt gestoken in en buiten het huis) heeft geen enkel effect op wat dan ook. (behalve misschien de kluisjes maar dat wordt toch wel weer beinvloed door de stem door geld eenvoudig af te nemen of toe te voegen doormiddel van allerlei vaagheden)

Het is puur een nominatie/eliminatie spel en zelfs dat wankelt aan alle kanten.

Blijft dus over: hoe ver kun je mensen geestelijk zodanig onder druk zetten zodat het interessant wordt voor de kijker.

En de ultieme vraag voor de kijker is dan ook uiteindelijk: is er echt niets interessanterder dat ik kan gaan kijken?
pi_95447733
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Tengu het volgende:

[..]

idd, was my ook al opgevallen een tijdje terug (kijk al een paar weken niet meer)
Het is de 'secret story', geheimen moeten geraden worden, daar draait het programma zogenaamd om. De kern van het hele gebeuren.
Maar het raden van geheimen (en de energie die er in wordt gestoken in en buiten het huis) heeft geen enkel effect op wat dan ook. (behalve misschien de kluisjes maar dat wordt toch wel weer beinvloed door de stem door geld eenvoudig af te nemen of toe te voegen doormiddel van allerlei vaagheden)

Het is puur een nominatie/eliminatie spel en zelfs dat wankelt aan alle kanten.

Blijft dus over: hoe ver kun je mensen geestelijk zodanig onder druk zetten zodat het interessant wordt voor de kijker.

En de ultieme vraag voor de kijker is dan ook uiteindelijk: is er echt niets interessanterder dat ik kan gaan kijken?
oh ja wel..ik kijk liever sex and the city en ben trouwe aanhanger van de bieb
pi_95452395
^
Justin bieber?
pi_95455916
MONIQUE (en haar jank b.e.k.)
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 19:16:15 #58
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95455967
kom op mensen stemmen bijna 250 stemmen
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
maik
sharon
gerard
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Jullie kunnen het.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95456423
Heb vorige week weer gekeken (niet elke dag) maar daarvoor al 'n paar weken heel af en toe 'n stukje. En vorige week zag ik dat het helemaal niets uitmaakte. Zag nog steeds die verschrikkelijke jankkop van monique. Alles was het zelfde. O nee Alex was er uit en nog iemand (weet niet eens meer wie). En oja dat de kijkers meer invloed hebben? Ik doe er zelf niet aan mee maar er schijnen opdrachten door gegeven te worden. Nou boeien. Dat verhaal van vorige maand, dat ze ermee zouden stoppen, is in ieder geval dus niet waar gebleken. Wat ik niet snap is dat niemand schijtziek wordt van die monique en haar nomineren. Vreemd hoor. Kan me niet voorstellen dat ze populair is. Maarja Laura vond men ook leuk. Terwijl elke keer weer blijkt dat die achterbaks is en zogenaamd ieders vriend is maar stiekem en zachtjes pratend gewoon achterbaks zit te doen. Kortom, 'redenen om niet meer te kijken': Irritatie!!
pi_95458697
De Jo show :')

Topic kan nu op slotje
pi_95545958
Aan PC Eend,

Weet je, ik neem nooit iemand in de maling en mijn ´missie´ is zeker serieus van aard.
Soms zijn er momenten in je leven dat je even aan de bel wilt trekken. Dit is zo´n situatie.
Het is verder niets persoonlijks.
De programmamaker moet maar eens leren dat het eerst gaat om de inhoud van het programma en daarna pas om de kijkcijfers.
Met respect.
  vrijdag 15 april 2011 @ 16:06:57 #62
2018 PC eend
relativist
pi_95546263
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,

Weet je, ik neem nooit iemand in de maling en mijn ´missie´ is zeker serieus van aard.
Soms zijn er momenten in je leven dat je even aan de bel wilt trekken. Dit is zo´n situatie.
De programmamaker moet maar eens leren dat het eerst gaat om de inhoud van het programma en daarna pas om de kijkcijfers.
Met respect.
Ja nu is het opeens weer een missie om inhoudelijke tv op commerciele zenders te krijgen :')

Je begon met dat de regels van SST oneerlijk waren, dus goed dat je wat breder bent gaan denken :Y

Zet hem op ^O^
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:17:25 #63
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95574457
Ik had heel veel redenen waarom ik gestopt ben met kijken, maar buiten het feit dat het niets meer met geheimen van doen heeft, alles ineens om stelletjes draait, de boel compleet gescript is en het zelfs niet eens meer met een normale RLS te maken heeft hebben ze nu natuurlijk wel een behoorlijke reden meegegeven. Want welke hersendode debiele teringmongool duwt er een hondje die zelf hier niet voor gekozen heeft tussen die egoïstische zwijnen voor de kijkcijfers??? }:|

Godzijdank gaat Samona SBS en Net5 overnemen, kunnen ze Alphons er gelijk uittrappen!

Ik keek dus niet meer en zal nu ook zeker niet meer kijken ook. Stel zwijnen! :r
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:18:29 #64
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95574480
het is tv voor en door mongolen.

Dat was mijn voornaamste reden om er geen seconde naar te kijken :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:19:28 #65
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95574498
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 april 2011 10:17 schreef versabommie het volgende:
Ik had heel veel redenen waarom ik gestopt ben met kijken, maar buiten het feit dat het niets meer met geheimen van doen heeft, alles ineens om stelletjes draait, de boel compleet gescript is en het zelfs niet eens meer met een normale RLS te maken heeft hebben ze nu natuurlijk wel een behoorlijke reden meegegeven. Want welke hersendode debiele teringmongool duwt er een hondje die zelf hier niet voor gekozen heeft tussen die egoïstische zwijnen voor de kijkcijfers??? }:|

Godzijdank gaat Samona SBS en Net5 overnemen, kunnen ze Alphons er gelijk uittrappen!

Ik keek dus niet meer en zal nu ook zeker niet meer kijken ook. Stel zwijnen! :r
Ik bedoel maar :')

Stampvoetend door de kliniek heen om dergelijke pulp.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95574604
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef Gwendolin het volgende:
Aan PC Eend,

Met respect.
Als je dan toch met je doel iets wilt bereiken,... probeer deze mensen eens, die hebben meer te vertellen dan wij. http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=7393

God wat ben je toch een dom schaap
The road to hell is paved with good intentions
pi_95574954
Wat ik bijzonder irritant heb gevonden is dat als je een nominatiespel opzet, dat dan ook leidend is.
En niet als je ziet dat er twee genomineerde zijn (Karim En Flip) die je er eigelijk niet uit wilt, dit wilt verkomen, en dan maar Alex op de bank te zetten en op die manier te dumpen.

Wat ook storende is, is dat de spelregels niet duidelijk zijn. Wie wint er nu dadelijk? De meeste met meeste geld of de populairste?
Het zou de redactie in ieder geval sieren om Alex nog een kans te geven. Mijn inziens is hij niet op een eerlijke spel weggegaan. Zonder op bank gezet te worden, was hij namelijk niet genomineerd geweest en dat is toch een deel van het spel?
pi_95575847
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 10:41 schreef diedirk het volgende:
Wat ik bijzonder irritant heb gevonden is dat als je een nominatiespel opzet, dat dan ook leidend is.
En niet als je ziet dat er twee genomineerde zijn (Karim En Flip) die je er eigelijk niet uit wilt, dit wilt verkomen, en dan maar Alex op de bank te zetten en op die manier te dumpen.

Wat ook storende is, is dat de spelregels niet duidelijk zijn. Wie wint er nu dadelijk? De meeste met meeste geld of de populairste?
Het zou de redactie in ieder geval sieren om Alex nog een kans te geven. Mijn inziens is hij niet op een eerlijke spel weggegaan. Zonder op bank gezet te worden, was hij namelijk niet genomineerd geweest en dat is toch een deel van het spel?
Het was redelijk eerlijk hoe Analex op de bank terecht kwam, zijn vrouw verspeelde immers de kans om hem in het huis te houden.

Ik snap alleen niet waarom ze nu een hond moeten dumpen in dat huis.
The road to hell is paved with good intentions
pi_95577508
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Stranger1977 het volgende:

[..]

Het was redelijk eerlijk hoe Analex op de bank terecht kwam, zijn vrouw verspeelde immers de kans om hem in het huis te houden.

Ja maar, da's toch raar dat je van medebewoners afhankelijk bent?

Als je nu logisch kijkt waarom zou Grard bv iets opeten zodat Karim, wat toch een concurrent in het spel is, erin mag blijven?
Totaal onlogisch als je het mij vraagt.
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:20:08 #70
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_95580491
Ik kijk online al niet meer sinds de streamlocks en op tv merk ik dat ik ook minder gefocust kijk sinds Flip zn tong in Stientje Sorbo gestoken heeft en die moeder van Stientje Breipet zich ermee ging bemoeien.
Eigelijk begon mijn irritatie bij de eerste jank van Emoniek.
Nu Maik eruit is is het beter maar Servio er weer in dat slaat echt nergens op.
En ten slotte dat gedoe met karim, stelletje matenaaiers.
Dus....
Het is de gekte van de verslaving.
  zaterdag 16 april 2011 @ 14:20:54 #71
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_95580514
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Stranger1977 het volgende:

[..]

Bedoel je met hond Servio of die puppy???
Het is de gekte van de verslaving.
pi_95620942
Ik zap er wel eens langs en verbaas me iedere keer weer dat er mensen zijn die hiernaar willen kijken. Ooit, met BB1 was ik totaal verslingerd en heb ik zelfs meegedaan aan het bloggen van de streams.

Maar wie o wie wil er toch zijn tijd verspillen aan deze groep mensen. Het enige wat je ziet zijn vrouwen en mannen die uit een klonenlab lijken te zijn gekropen. Cheryl's en Guido's die nauwelijks een zin van meer dan drie woorden uit kunnen brengen. Nooit iets nieuws of verrassends zeggen. En die als klapstuk gewoon het grootste deel van de tijd met hun reet in bed liggen.
pi_95624671
wat is volgens de makers nou de toegevoegde waarde om karim op zolder op te sluiten?
echt compleet belachelijk!de andere bewoners weten toch al dat hij weer terug komt
dan de terugkeer van silvio,nog zo'n stompzinnig plan,wat voegt die nou toe?o ja,een spelletje bingo
wat een drama,die makers van ss,verzin nou eens echt wat leuks
nog een reden om niet meer te kijken:de voorkeurspositie van jo bij de regie,waarom is dat?

ideetje,laat aan de andere bewoners zien wat een sneaky die laura is,nu denken ze allemaal dat die bonenstaak zo lief is,maar oh oh als ze weten hoe ze achter iedereen zijn of haar rug is
pi_95633401
Ik kijk nog wel de afleveringen op tv maar ik stream niet meer. Maar ook op tv wordt het steeds meer de 'Joanna Show' dus het zal ook wel een kwestie van tijd zijn voor ik ook daar mee stop.

Overigens zou ik het wel leuk vinden dat of Gerard of Karim wint maar de moeder van Joanne zal wel bedongen hebben dat het het kindje van God wordt.
pi_95707503
Stranger1977,

Wanneer u in dit bolwerk van sst had opgelet dan had u begrepen dat uw informatie al zo oud is, wij zijn al weer verder met de Opta, de Consuwijzer en een advokaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')