abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94264107
- Ze sjoemelen met stemmen.
- De overenthousiaste presentatoren maakt het kijken niet fijn.
- De bewoners liggen de hele tijd met hun luie reet op bed.
- Ze laten een bewoner terugkomen zodat er wat actie in het huis komt, helaas falen ze hierin.
- De ontelbare streamlocks.
- Saaie mensen
- Ontelbare streamlocks
- val ik in herhaling? Verzin zelf maar meer, want ergens weten jullie allemaal dat ik gelijk heb.

Dus wie gaat het ook kappen met kijken?
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:23:51 #2
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_94264193
guido eruit voor servio, gatverdamme
pi_94264218
Ik ben een paar weken geleden al grotendeels gestopt met kijken. Zelfde redens, het enige leuke zijn de feestjes en die zijn een zeldzaamheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door 08gnoT. op 17-03-2011 22:46:10 ]
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94264262
ik kap niet met kijken, hoewel ik het wel op de meeste punten met je eens ben
Ik ben nog niet zo origineel...
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:24:59 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_94264288
En dan ook nog met stemmen sjoemelen. Overduidelijk dat Philip in het huis zal blijven (vanmiddag al). Zie screenshot.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_94267680
JA,NIET MEER NET 5 KIJKEN.
pi_94267812
SS sowieso :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_94270607
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Refurb het volgende:
- Ze sjoemelen met stemmen.
- De overenthousiaste presentatoren maakt het kijken niet fijn.
- De bewoners liggen de hele tijd met hun luie reet op bed.
- Ze laten een bewoner terugkomen zodat er wat actie in het huis komt, helaas falen ze hierin.
- De ontelbare streamlocks.
- Saaie mensen
- Ontelbare streamlocks
- val ik in herhaling? Verzin zelf maar meer, want ergens weten jullie allemaal dat ik gelijk heb.

Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegeven
pi_94271233
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef hierb100 het volgende:

[..]

Sorry ik mag niet over het aantal stemmen praten of vrijgeven. Maar kan alleen zeggen dat dit nooit wordt vrijgegeven
Zeg dan niks.. ;(
pi_94271260
Wat zijn redes?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:03:39 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_94271542
De foutieve spelling van redenen. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_94273359
Wie nog gelooft dat Secret Story eerlijk verloopt wens ik nog veel kijkplezier. Keep on dreaming en vergeet vooral niet veelvuldig te bellen bij de stemrondes. Volg aandachtig de streamlocks streams en geniet van de intelligente opdrachten die de investering van Net 5 moeten redden. Ik ga maar weer kijken hoe het in Japan en in Libie gaat. The real world blijkt interessanter dan deze nep "real" life soap. Vergeet niet te genieten van nog minstens 14 dagen valse nicht.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:38:18 #13
336978 bollokus
raar menneke!
pi_94273404
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik kap niet met kijken, hoewel ik het wel op de meeste punten met je eens ben
DAT DUS!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 00:41:59 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94273567
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Razor21 het volgende:
En dan ook nog met stemmen sjoemelen. Overduidelijk dat Philip in het huis zal blijven (vanmiddag al). Zie screenshot.
Dat dit kan in nederland

Ik kijk niet meer. Morgen nog de dagelijkse om te zien hoe Guido het beleefd heeft maar dan is het voor mij klaar.
pi_94273659
- Steeds meer het gevoel dat het doorgestoken kaart is
- Steeds minder bewoners die echt leuk zijn
  vrijdag 18 maart 2011 @ 01:03:00 #17
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_94274514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef jeannette1962 het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)er+Geheimen#comments
veel mensen zijn ontevreden
En terecht :N
pi_94275163
Ik zou nog moeten beginnen met kijken maar voorstukjes van de uitzendingen hebben me afgeschrikt. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94275539
Ik kijk ook niet meer, echt klote dat Guido eruit is!! En dan vooral de manier waarop hij eruit is gegaan.. Eerst had hij de meeste stemmen van de drie, Servio had maar 12% ofzo.

Ik kan gewoon niet geloven dat dit eerlijk is gegaan.. Maarja helaas pindakaas...ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee! Kijk morgen nog ff de daily vanwege Guido en dan voor mij geen SS meer ;-)
pi_94276687
2 of 3 dagen staan guido en phillip op +- 45%,. servio op 10 %,. en dan ineens heeft servio 51 om 49%,.. wat een lachertje,.

de andere rede om niet meer te kijken , is dat ze die maik terug er inhalen voor de seks,.

nog een rede is, dat er van minimaal 10 mensen bekend is dat ze al meerdere keren op tv waren,. in diverse programmas,.

nog een rede ,.alles is gecensureerd, de regie bepaald wat de bewoners,.wel of niet mogen zeggen ,.

kinderlijke opdrachten,....

9 van de 10 geheimen die totaal nix voorstellen ,.

uit de live stream verslagen hoor je mensen tegen elkaar zeggen , dat ze eigenlijk dachten met een bepaald geheim er in te gaan, maar dat men gespit heeft of men niet een ander geheim wil doen

van 1 bewoner,. 10 cleus in huis, van de ander,. 1 of 2,.

ach ja, kan zo nog wel ff door gaan,.

het jammere is, het was wel weer is leuk , een RLS,. zeker 2.0 met hyves, fb,. etc etc,. maar net 5 heeft de plank finaal mis MIS geslagen ,. de vraag is waarom, want dit programma zou zeker potentie gehad KUNNEN heben ,. had er mensen in gegooid , die kijkers kunnen boeien ,.klooi niet met stemmen ,. zet er een echte presentator in ,.

maar ja, genoeg gezeurt,. laterss
  vrijdag 18 maart 2011 @ 02:33:17 #21
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_94276775
Het heeft er alle schijn van dat Joanna's participatie onderdeel is van een sponsordeal. Joanna's maatje in huis is Philip, dus je hoefde geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat Philip er sowieso in zou blijven.. :')
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_94277045
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Joanna's participatie onderdeel is van een sponsordeal. Joanna's maatje in huis is Philip, dus je hoefde geen Nostradamus te heten om te kunnen voorspellen dat Philip er sowieso in zou blijven.. :')
ook dat klopt,. en dan nog vraag ik me af waarom ? er zijn in NL genoeg intresante mensen met en echt geheim, die voor 100K wel dat huis in willen gaan ,.en de regie zou het spel puur kunnen spelen ,.ik denk dat men dan zelfs meer kijkers en stemmers had,. waarom gaat net 5 zo de fout in,. ?
pi_94277402
quote:

Ik kap, heb gisteren van 21:55 tot 22:00 gekeken. Het stemmen hoeft niet openbaar, want als ze zelf zeggen wie verliest en die later weer terug in het huist stoppen, dan maakt openbaar zijn van de stemmen ook niet uit.
pi_94277444
Misschien moeten ze bezuinigen en hebben ze bewust de pot van meer dan 16.000,= uit het spel gehaald. :%
  vrijdag 18 maart 2011 @ 07:52:51 #25
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94277941
Doorgestoken kaart of niet, in elk geval iets om naar te kijken.
Ik ben al die 'lieve' mensen een beetje zat die slapend naar de finale gaan, en actie in de tent is het mooiste wat er is :W
pi_94278038
Als ik het gisteren goed gehoord heb
op de stream, vroeg Alex zich na het doorlezen van de opdracht met de handboeien af, waarom Servio's naam erin stond (als beheerder van de sleutel). Het was maar heel kort na de exit van Guido. Ik ga er maar vanuit dat de opdrachten niet in de laatste minuut worden geschreven...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:27:05 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94278328
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 07:52 schreef Flow3r het volgende:
Doorgestoken kaart of niet, in elk geval iets om naar te kijken.
Ik ben al die 'lieve' mensen een beetje zat die slapend naar de finale gaan, en actie in de tent is het mooiste wat er is :W
Dat gaat echt niet beter worden u hoor. aktie in de tent had van de redaktie moeten komen maar die hebben niet het vermogen om dat te verzinnen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:32:06 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_94278387
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:27 schreef marky het volgende:

[..]

Dat gaat echt niet beter worden u hoor. aktie in de tent had van de redaktie moeten komen maar die hebben niet het vermogen om dat te verzinnen.
dat hoeft ook niet, daar hebben we Servio, monique en Joanna al voor *O*
pi_94281165
ik heb net ook even dit stukje op de hyves van sstnl gezet:

Ik ben benieuwd hoe NET5 hierop gaat reageren
Guido stond duidelijk in alle pols Ruim bovenaan
SSTNL 2.0 ?? oke lees dan de 2.0 op alle media reacties is te zien dat er een ruime meerderheid tegen servio is en toch mag hij volgens de (FAKE) stemmen blijven ??
kom toch op het is allemaal doorgestoken kaart.. het programma beslist zelf wie er in blijft en wie er uit gaat en dat is al ruim van te voren bekend: zie site sstnl daar staat een stukje over philip en joanna (zondag pas online staat er) het was dus al gistermiddag om 15:15 bekend dat Philip in het huis zou blijven,
verder merkte Alex gister mooi op dat hij het raar vond dat de naam van Servio (als sleutelhouder van de boeien) al zo snel na de uitslag op de kaart stond .. ook hier was dus al bekend dat Servio zou blijven, (er vanuit gaande dat die kaart niet op het aller laatste moment even geprint wordt.
nog een laatste opmerking:
Na de live uitzending was er zoals altijd weer een streamlock, na de streamlock hoor je dus geen enkele bewoner meer praten over het vertrek van Guido .. Uhmzzz raar ze zullen wel weer een zwijgplicht hebben gekregen.
SSTNL Allemaal doorgestoken kaart en trekt onterecht geld binnen van de sms en digitaal stemmen. (oplichters).
pi_94288354
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 08:03 schreef Zana het volgende:
Als ik het gisteren goed gehoord heb
op de stream, vroeg Alex zich na het doorlezen van de opdracht met de handboeien af, waarom Servio's naam erin stond (als beheerder van de sleutel). Het was maar heel kort na de exit van Guido. Ik ga er maar vanuit dat de opdrachten niet in de laatste minuut worden geschreven...
Net zoals het feit dat Philip ook op de lijst van te boeien bewoners stond.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94288373
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:24 schreef dimi1972 het volgende:
ik heb net ook even dit stukje op de hyves van sstnl gezet:

Ik ben benieuwd hoe NET5 hierop gaat reageren
Guido stond duidelijk in alle pols Ruim bovenaan
SSTNL 2.0 ?? oke lees dan de 2.0 op alle media reacties is te zien dat er een ruime meerderheid tegen servio is en toch mag hij volgens de (FAKE) stemmen blijven ??
kom toch op het is allemaal doorgestoken kaart.. het programma beslist zelf wie er in blijft en wie er uit gaat en dat is al ruim van te voren bekend: zie site sstnl daar staat een stukje over philip en joanna (zondag pas online staat er) het was dus al gistermiddag om 15:15 bekend dat Philip in het huis zou blijven,
verder merkte Alex gister mooi op dat hij het raar vond dat de naam van Servio (als sleutelhouder van de boeien) al zo snel na de uitslag op de kaart stond .. ook hier was dus al bekend dat Servio zou blijven, (er vanuit gaande dat die kaart niet op het aller laatste moment even geprint wordt.
nog een laatste opmerking:
Na de live uitzending was er zoals altijd weer een streamlock, na de streamlock hoor je dus geen enkele bewoner meer praten over het vertrek van Guido .. Uhmzzz raar ze zullen wel weer een zwijgplicht hebben gekregen.
SSTNL Allemaal doorgestoken kaart en trekt onterecht geld binnen van de sms en digitaal stemmen. (oplichters).
Je bedoelt: hoe lang het duurt voor het weg wordt gehaald. c_/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94292120
quote:
Jij durft pas als de andere schaapjes ook over de dam zijn? :')
pi_94292353
Guido eruit door een oneerlijke stemronde
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_95429477
als 1 van jullie frans kan ga dan onmiddelijk die franse versie kijken op youtube
daar heeft ook een huwelijk plaatsgevonden en de beginstukjes van waar name bij de personen staan zijn ook paar overgenomen dus origineel is dit programma niet ik baal hier enorm van het schokeerde mij gewoon bedoel zijn mensen te lui of te dom om zelf een programma te verzinnen
al met al ga die franse versie uitpluizen en dan weet je wel wat er allemaal nog staat te gebeuren ik heb zo mijn vermoedens dat het allemaal 1 pot nat is en het allemaal hetzelfde is ....
pi_95429483
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef PinkEsid het volgende:
als 1 van jullie frans kan ga dan onmiddelijk die franse versie kijken op youtube
daar heeft ook een huwelijk plaatsgevonden en de beginstukjes van waar name bij de personen staan zijn ook paar overgenomen dus origineel is dit programma niet ik baal hier enorm van het schokeerde mij gewoon bedoel zijn mensen te lui of te dom om zelf een programma te verzinnen
al met al ga die franse versie uitpluizen en dan weet je wel wat er allemaal nog staat te gebeuren ik heb zo mijn vermoedens dat het allemaal 1 pot nat is en het allemaal hetzelfde is ....
Onder welke steen kom jij nou weer vandaan gekropen? :')
Heb je nog nooit van endemol gehoord ofzo? 8)7
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95429500
Ik kijk al geruime tijd niet meer, net5 heeft echt gruwelijk gefaald met sst. Wat een vreselijk saaie bedoeling is het toch.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_95429521
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 04:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij nou weer vandaan gekropen? :')
Heb je nog nooit van endemol gehoord ofzo? 8)7
uh jwl maar moet ik dan alles over endemol weten dan :S
pi_95429978
Er zijn maar 2 redenen om wél te kijken... Gerard en Karim. _O_ _O_ _O_

Sharon en Philip...mwah... en de rest.... :r :r :r :r
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 13 april 2011 @ 08:52:35 #39
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_95431148
Laura doet niet met het spel mee
Monique huilt te veel
Maik is eng met zijn ontploft oog, zijn scheef gebit en geslis
Karim in zijn boxershort
Maik terug in het huis
Joanna's contact met thuis
Joanna's gestook
Laura's ogen, oren, nek en tanden
Trieste Philip
Gesjoemel met stemmen
Presentators
Geklungel van de techniek
Sommige geheimen zijn geeneens een leuke geheim
Streamlocks
et cetera
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  woensdag 13 april 2011 @ 08:52:53 #40
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_95431156
Dus: Gerard is eigenlijk de enige reden om te kijken...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_95431318
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 04:15 schreef PinkEsid het volgende:
Wat ben jij en loser zeg :D
Zou je denken dat het een pot nat is? He wat vreemd zei de dokter, misschien kunt u een nieuw stel hersenen laten plaatsen voor het gemak van uw mede-mens.

Ze hebben het programma gekocht, net zoal de halve wereld Big Brother gekocht heeft en als het niet loop pak je er wat succes van een ander land erbij zoals bijvoorbeeld een huwelijk. De mensen zijn niet gelijk dus het kan geen kopie zijn.

Anyway, kijk dan ook geen Idols, X-Factor, So you think you can dance en nog een hele lijst met gekochte programma's die in het Nederlands uitgevoerd worden maar van oorsprong door een ander land bedacht zijn.
The road to hell is paved with good intentions
  woensdag 13 april 2011 @ 09:02:37 #42
338313 rilumaan4
druk moedertje
pi_95431334
ik ben ook echt minder gaan kijken
ik lees nog wel mee op het fok
gisteren was wel even voor mij weer even de druppel dat jo een wildcard kreeg
het is al zo goed te voorspellen wie in de finale
zit

jo in ieder geval
maar goed het speelt al even dus
ik denk dat maik donderdag gaat endat mo 3 dagen huilt en dan ook gaat
nou ja ik lees het wel
  woensdag 13 april 2011 @ 11:09:52 #43
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_95435198
mijn reden om niet meer te kijken;

Jo
Jo
Jo
Jo
Jo
flip
flip
en het beledigen van de kijker door te denken dat we het niet door hebben dat het allemaal gescript is.
Ik haat gluiperds........
pi_95437820
Refurb:

En waar is de notaris (onafhankelijk) om alle stemrondes te begeleiden?
Misschien kunt u ook eens het een en ander melden bij het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl
Dit lijkt een klein dingetje maar het is een slecht voorbeeld voor onze maatschappij.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:26:36 #45
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_95438006
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Gwendolin het volgende:
Refurb:

Misschien kunt u ook eens het een en ander melden bij het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl
Dit lijkt een klein dingetje maar het is een slecht voorbeeld voor onze maatschappij.
Dat mensen hier nog naar kijken en zich er druk om maken, ja. :')
pi_95438102
Het spelelement met de geheimen is klaar :{. Er is nog maar 1 geheim, als er een geheim geraden wordt is een mager applausje het gevolg :'). Eigenlijk interesseert niemand 't.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 13 april 2011 @ 12:34:03 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95438252
quote:
13s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef dieenebart het volgende:
Dat mensen hier nog naar kijken en zich er druk om maken, ja. :')
De maatschappij, dat ben jij, jonguh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95438617
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Gwendolin het volgende:
Refurb:

Jij was toch zelf op een missie?
En je zou niet stoppen tot SST kapot gemaakt was :')
Wat doe je hier nog :P
pi_95438689
Redenen om te stoppen met kijken:
- die opdrachten zijn stom en kinderachtig. Allemaal... SS is gewoon 'aapjes kijken en ze truukjes laten doen' geworden.
- de bewoners spelen het spel (want er valt ook weinig te spelen, behalve Karims geheim raden en de kijker pleasen -if any-) niet meer; die zitten alleen maar te chillen en zich aan te stellen. Het spel is ook slecht opgezet, want het gaat helemaal niet om geheimen raden, maar om de kijker pleasen.. en zelfs dát snappen ze niet: lees: er is geen actie, niemand wil iets afwijkends doen in de angst om de kijker tegen zichzelf te krijgen; terwijl het voor veel kijkers juist andersom werkt.
- Moniek. Intelligent, mooi, maar ook een zielig hoopje (verwend) mens met een bord voor d'r kop. Ongelooflijk dat ze die hebben toegelaten in het huis met haar snelle en intense 'binding'. Als Mike eruit gaat, stapt ze zelf het huis wel uit.

Reden om wel door te kijken:
- De stem die Moniek en Mike naait.. Zoals gister bij de bekendmaking van de wild-card :D Heerlijk!
-
pi_95438778
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef M-Bozz het volgende:
Redenen om te stoppen met kijken:
- die opdrachten zijn stom en kinderachtig. Allemaal... SS is gewoon 'aapjes kijken en ze truukjes laten doen' geworden.
- de bewoners spelen het spel (want er valt ook weinig te spelen, behalve Karims geheim raden en de kijker pleasen -if any-) niet meer; die zitten alleen maar te chillen en zich aan te stellen. Het spel is ook slecht opgezet, want het gaat helemaal niet om geheimen raden, maar om de kijker pleasen.. en zelfs dát snappen ze niet: lees: er is geen actie, niemand wil iets afwijkends doen in de angst om de kijker tegen zichzelf te krijgen; terwijl het voor veel kijkers juist andersom werkt.
- Moniek. Intelligent, mooi, maar ook een zielig hoopje (verwend) mens met een bord voor d'r kop. Ongelooflijk dat ze die hebben toegelaten in het huis met haar snelle en intense 'binding'. Als Mike eruit gaat, stapt ze zelf het huis wel uit.

Reden om wel door te kijken:
- De stem die Moniek en Mike naait.. Zoals gister bij de bekendmaking van de wild-card :D Heerlijk!
Wedden van niet 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')