Inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:17 schreef Guanabana het volgende:
Door alles wat er in je post staat vind ik het juist een teleurstellend seizoen.
Dat weten we volgens mij niet, maar aangezien Patrick de pot beheerde, zal hij wel wat in zijn zak hebben gestoken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Waar was die 400 euro nou gebleven? (excuses als dat al genoemd is hier. Ben nietbijgelezen)
Moet je maar niet op nu.nl kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:44 schreef alors het volgende:
Gofter kunnen ze niet aan spoilertags doen bij nu.nl?
Ik zit in het buitenland en heb de laatste 2 afleveringen niet kunnen zien maar weet nu dus wel wie de mol was, en een dikke anticlimax aangezien ik hem vanaf het begin al veeeel te duidelijk de mol vond.
Maar dat is dus helemaal niet ter sprake geweest? Wat vreemd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weten we volgens mij niet, maar aangezien Patrick de pot beheerde, zal hij wel wat in zijn zak hebben gestoken.
Ik vond dat een erg vermakelijk stukje. En het lijkt me normaal dat kandidaten met de crew praten tijdens de opnamen. Die lopen dagenlang met elkaar rond, zou vreemd zijn als ze dan niets tegen elkaar zouden zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het ook raar op het strand, toen zat Patrick tegen de camera te lullen over wat ie voor molstreken ging doen, en even later zie je Karin naar hem roepen. Heeft zij dan niet gezien dat ie tegen de camera staat te praten? Want zoiets doe je toch niet als normale kandidaat?
Spreek voor jezelf... Mij kunnen onbekende Nederlanders echt niet boeien. En het is nou niet zo dat de teams vol zitten met ego's a la Gordon en Patricia Paay.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag nog weer eens onbekende Nederlanders, volgens mij wil iedereen dat gewoon weer. Échte deelnemers en een échte mol.
Daar moest ik ook aan denken toen ik de teleurgestelde reacties lasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:31 schreef Lemming22 het volgende:
Haha al die openstaande vragen en teleurgestelde mensen, het lijkt wel het Lost-topic na de finale aflevering![]()
Sorry, maar die logica klopt niet. Geld uit de pot houden zodat je jezelf als mogelijke winnaar benadeeld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Eigenlijk heb ik wel begrip voor Art. Hoezeer het spel er ook door verpest wordt, als je het echt niet meer weet moet je zelf gaan mollen om er niet uit te vliegen.
Tuurlijk wel. Hij wist echt niet meer wie de mol was en zelfs volgens Patrick zou hij er uit vliegen als ie niet jokers kreeg (dekmantel verhaal). Wat je dan kan doen is jezelf verdacht maken dmv mollen. Daardoor vlogen Jan en Anna eruit ipv Art want zij zaten op Art. Anders had hij helemaal niets gewonnen ipv dit 'kleine' bedrag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Sorry, maar die logica klopt niet. Geld uit de pot houden zodat je jezelf als mogelijke winnaar benadeeld?
Mensen hadden een hekel aan Nadja destijds, maar die had tenminste niet deze drogreden voor het nepmollen.
Maar als je niet wint dan heb je niets aan het geld in de pot. Beter iets dan niets.quote:Sorry, maar die logica klopt niet. Geld uit de pot houden zodat je jezelf als mogelijke winnaar benadeeld?
John was ook een leuke molquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:11 schreef RedGuy het volgende:
We hebben gewoon geen leuke mol meer gehad sinds Dennis.
Vind ik ook, al was het maar omdat ik zowel Dennis als Jon halverwege de serie toen wél doorhadquote:
Als dat de maatstaf zou zijn dan zou Patrick een heldenmol moeten zijn. Maar nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind ik ook, al was het maar omdat ik zowel Dennis als Jon halverwege de serie toen wél doorhad.
Jon die beweerde dat hij stoned werd van een waterpijpquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vind ik ook, al was het maar omdat ik zowel Dennis als Jon halverwege de serie toen wél doorhad.
Nee, want Patrick had ik dus niet doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Als dat de maatstaf zou zijn dan zou Patrick een heldenmol moeten zijn. Maar nee.
inderdaad!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ringo het volgende:
In de trailer van de ontknopingsaflevering zag ik Soundos in tranen aan tafel zitten. Is gisteren niet uitgezonden, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |