Maar die gaan ze dan ook niet meer gebruikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Rockiejj het volgende:
Patrick zat opvallend vaak bij de executies met z'n handen voor de ogen. Immers: een mol is blind. Je werd daarop gewezen omdat @ikbendemol op twitter opvallend vaak het woord 'zien', 'kijken' of 'ogen' gebruikte.
Deze vind ik wel heel slim.
Volgend jaar daar iets meer op letten..
Dat is er nou echt zo eentje waarvan ik denk... "Mmmm, hebben ze dat soms ergens op een forum gelezen en dachten ze, die stoppen we er gewoon in als officiele hint"...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Rockiejj het volgende:
Patrick zat opvallend vaak bij de executies met z'n handen voor de ogen. Immers: een mol is blind. Je werd daarop gewezen omdat @ikbendemol op twitter opvallend vaak het woord 'zien', 'kijken' of 'ogen' gebruikte.
Deze vind ik wel heel slim.
Volgend jaar daar iets meer op letten..
Ja, heb ik meerdere malen gelezen op wieisdemol.comquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef BobW het volgende:
Die hand voor ogen was wel ergens voorbijgekomen, hoorde het bij de Vodcast
Ook onder water ben ik actief. Nu op Nederland 1!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, in zijn tweets is het woord 'OOk' met twee hoofdletter 'O's geschreven.
Ik ben al lang blij dat de theorie zo lang stand hield, op het einde wist ik het ook niet meer zeker te stellen maar ben altijd bij Patrick gebleven. Hij was gewoon de perfecte Mol. Onopvallend, ''likeable'', beheerde lang de pot..quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
...Jor_dii verdient een prijs,right?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef G-lock het volgende:
[..]
Ook onder water ben ik actief. Nu op Nederland 1!
8:30 PM Feb 17th via TweetDeck
HELDquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat de theorie zo lang stand hield, op het einde wist ik het ook niet meer zeker te stellen maar ben altijd bij Patrick gebleven. Hij was gewoon de perfecte Mol. Onopvallend, ''likeable'', beheerde lang de pot..
Ja, jammer hè? Ik had zó gehoopt op weer een echte mol dit jaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Als je al die mol-acties bij elke opdracht doorleest, dan is het óf mislukt, óf overgelaten aan anderen, óf een halfslachtige mol-poging die wij allemaal allang gezien hadden.
Dat van die mislukte 'alleen in een kamer komen' hebben ze volgens mij ook niet laten zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef G-lock het volgende:
Ik moet toch telkens denken aan die mislukte pogingen van Patrick om in een bepaalde groep of kamer te komen. Hilarisch
Is die hele opdracht wel in beeld geweest bij de terugblik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat van die mislukte 'alleen in een kamer komen' hebben ze volgens mij ook niet laten zien.
Ja dat had ik ook graag teruggezien, ik was zop trots toen ik dat ontdekte, had het wel tof gevonden als het een echte hint wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Foutje misschien?
Al vind ik het jammer dat het woord Stoof niet werd verklaard (dus of het een foutje was, of expres)
Sorry, maar wat een onzin. Art was veels te opvallend bezig.. was continu in beeld. Geen echte Mol dus wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, jammer hè? Ik had zó gehoopt op weer een echte mol dit jaar.
Niet dat een mol het altijd zo opvallend moet doen als Art genepmold heeft, subtiel is nog mooier. Maar nu zit ik me voor de zoveelste keer af te vragen of ik wel naar het programma 'Wie is de mol?' heb zitten kijken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:50 schreef stijn_ het volgende:
Muziek bij vulkaanopdracht is volgens Shazam
Margaux - Sieste Marocaine
Nee hoor, geen onzin. Had ook liever art gehad. Dan had je tenminste een programma kunnen vullen, nu was het maar slappe hap eigenlijk. Alles hadden we al gezien. En was dus, zoals ik al zei, of mislukt, of overgelaten aan Art of de rest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzin. Art was veels te opvallend bezig.. was continu in beeld. Geen echte Mol dus wat mij betreft.
Nope!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Is die hele opdracht wel in beeld geweest bij de terugblik?
"Wie is de mol?" moet je nog abstracter zien dat je denkt. Immers, de mol molt niet, dat laat hij weer over aan de kandidaten. Daardoor is het nog moeilijker om erachter te komen wie de mol is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, jammer hè? Ik had zó gehoopt op weer een echte mol dit jaar.
Niet dat een mol het altijd zo opvallend moet doen als Art genepmold heeft, subtiel is nog mooier. Maar nu zit ik me voor de zoveelste keer af te vragen of ik wel naar het programma 'Wie is de mol?' heb zitten kijken.
Nee, die zoog ook zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef jassy het volgende:
Yep, vond het al met al ook een slappe mol met weinig echte briljante streken.
Jon van Eerd vond ik daarentegen wel een topmol!!
Klopt, net als de krokodillentranen bij de ravijnopdracht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
En toen ie flipte bij die koffers. En dan weer in dat bootje. Eigenlijk is het een verdomd slechte acteur, want elke kandidaat zag dat ie op zo'n momenten totaal overdreef.
Toch werd Art veel en veel minder verdacht onder de kandidaten. Dus tja, slechte mol?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een onzin. Art was veels te opvallend bezig.. was continu in beeld. Geen echte Mol dus wat mij betreft.
Nou zeg ik er even bij dat ik toen het programma echt ging volgen en ik hem echt een goede mol vond.quote:
Art was een paupermol geweest omdat hij veel te opzichtig aan het kloten was. En Patrick heeft geen hol gedaan. Choose the one you like.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee hoor, geen onzin. Had ook liever art gehad. Dan had je tenminste een programma kunnen vullen, nu was het maar slappe hap eigenlijk. Alles hadden we al gezien. En was dus, zoals ik al zei, of mislukt, of overgelaten aan Art of de rest.
Dat wil ik gewoon niet meer!
Dat vind ik ook jammer, maar met een kandidaat als Art is het gewoon bijna niet meer mogelijk om nog te mollen zonder dat mensen je zwaar gaan verdenken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch werd Art veel en veel minder verdacht onder de kandidaten. Dus tja, slechte mol?
Kijk, opvallend hoeft van mij ook niet. Als je mijn post gelezen had zou je dat ook hebben gezien. Maar, zoals ik van de week ook al zei, het allerergste vind ik een mol die niks gedaan blijkt te hebben. En helaas blijkt Patrick toch in die categorie te vallen.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgend jaar nog wel kijken?
Jazeker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Gaat er iemand van jullie volgend jaar nog wel kijken?
Ik denk het ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
"Wie is de mol?" moet je nog abstracter zien dat je denkt. Immers, de mol molt niet, dat laat hij weer over aan de kandidaten. Daardoor is het nog moeilijker om erachter te komen wie de mol is.
Jij zat wel op Patrick neem ik aan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
En toen ie flipte bij die koffers. En dan weer in dat bootje. Eigenlijk is het een verdomd slechte acteur, want elke kandidaat zag dat ie op zo'n momenten totaal overdreef.
Nummer 1, zonder twijfel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Art was een paupermol geweest omdat hij veel te opzichtig aan het kloten was. En Patrick heeft geen hol gedaan. Choose the one you like.
Vond ik ook apart maar wellicht dat het gezien wordt als een soort van dagboekmoment?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond het ook raar op het strand, toen zat Patrick tegen de camera te lullen over wat ie voor molstreken ging doen, en even later zie je Karin naar hem roepen. Heeft zij dan niet gezien dat ie tegen de camera staat te praten? Want zoiets doe je toch niet als normale kandidaat?
Artquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jij zat wel op Patrick neem ik aan?
Of op Art?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |