quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef soyChantal het volgende:
Ik denk ze gaan haar vertellen over Japan
iBenny doet ook de cijfers van SSTquote:
jah sukkolquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Bart, jezus christus, doe nou niet alsof je dat nog nooit gehoord hebt dat het water zich dan terugtrektOliebol.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Bart, jezus christus, doe nou niet alsof je dat nog nooit gehoord hebt dat het water zich dan terugtrektOliebol.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef akveor het volgende:
56% en 44%
Kan je dan ook uitrekenen wat Flip had?
klinkt idd wel vaagquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Moeder klom op de linnenkast terwijl der dochter in het water lag.........
>>>. Ben ik dan een rare moeder dat ik denk had verdomme ook dat water ingesprongen.
Zij was daar geloof ik niet bij op dat moment, volgens mij was Sharon met vader en broertje op het strand toen het gebeurde en moeders niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
>>>. Ben ik dan een rare moeder dat ik denk had verdomme ook dat water ingesprongen.
Jij had ws een hengel uitgegooid en een pils opengetrokkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Nee, ik heb gewoon geen dochters, maar zonen die kunnen zwemmen als waterratten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij had ws een hengel uitgegooid en een pils opengetrokken
Niemand laat zijn eigen kind alleen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Dat is niet meer relevant, aangezien hij toch wel blijft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef akveor het volgende:
56% en 44%
Kan je dan ook uitrekenen wat Flip had?
Sharon is ook leuker dan Joannaquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zeker een leuk mens. Heel ander type dan de moeder van Joanna
Dankjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft....
Het verhaal van Sharon..... (door haarzelf geschreven)
dadelijk nog een paar x de rode telefoon wssquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Jezus het duurt nog een uur, wat moeten ze nog allemaal laten zien?
iig wat actiequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat is wel leuk, lekker gemeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef soyChantal het volgende:
[..]
dadelijk nog een paar x de rode telefoon wss
Ik hoop Philip en Joanne die Moon aanvallen......quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Brede heupen FTW!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Renate heeft bredere heupen overgehouden aan d'r 2e zwangerschap. Vandaar dus die rare hoge, wijde rokken in de vorige shows.
...een hoop herhalingen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ah het is een inloopkut tegenwoordig. Nicequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Renate heeft bredere heupen overgehouden aan d'r 2e zwangerschap. Vandaar dus die rare hoge, wijde rokken in de vorige shows.
Het vertrek van Guidoquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ja die kunnen ze wel voordeliger kleden dan nu 't geval is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Day het volgende:
Dit doen ze zodat ze het in het huis ook zullen begrijpen misschien?quote:
Ruudjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopelijk niet zoiets als Brian
Klinkt best pervers.quote:
Fraai staaltje creatief monteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die hypocriete axtie van Joanna en Philip tegen Mo slecht weergegeven...
En Philip al veilig
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die hypocriete axtie van Joanna en Philip tegen Mo slecht weergegeven...
En Philip al veilig
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigOf ze willen persé dat hij morgen sharons verhaal doet raden zodat ze lekker tsunami beelden het hok in kunnen flikkeren!
Je dochter ligt hondernde meters verder. Heb jij wel een inlevingsvermogen ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Moeder klom op de linnenkast terwijl der dochter in het water lag........
Sharon gelukkig ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen dochters, maar zonen die kunnen zwemmen als waterratten.
6 minuten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je dochter ligt hondernde meters verder. Heb jij wel een inlevingsvermogen ???
gerard en karim willen zo snel mogelijk flip blut maken morgen met de knop, wie weet lukt datquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigOf ze willen persé dat hij morgen sharons verhaal doet raden zodat ze lekker tsunami beelden het hok in kunnen flikkeren!
Dom mokkelquote:
Nog effe wachte??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...effe wachte nog....
Je doet het voor een goed doel...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Stemmen kan bij UPC ook: "Druk.... op de rode ...knop!"
(En dat kost dan ¤0,60)
....of het wordt keiharde kietelsex met Alexquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef ikke79 het volgende:
dat ze guido er maar uit gooien,hij doet toch niks.en dan breekt laura denk ik
nee hoor #LOL @foknlquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Echt alles en iedereen heeft nu twitter he? Hasteg zo druk
Ja, die zet ik maar even niet aan, loopt nog harder dan een COSquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Echt alles en iedereen heeft nu twitter he? Hasteg zo druk
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
....of het wordt keiharde kietelsex met Alex
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ah het is een inloopkut tegenwoordig. Nice
Fokkers die kunnen rekenenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die tussenstand klopt trouwens niet
Servio: 23%
Guido: 35%
...........58%
58% = 100%, dus:
(100/58)*35=60.34
(100/58)*23=39,66
Tussenstand zou dus moeten zijn...:
Servio: 40
Guido: 60
Mooi, Servio dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben hem zondag blijkbaar zowieso nog nodig.![]()
[ link | afbeelding ]
Niet als het kan sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Kan dat persoonlijke gekat gewoon lekker in de SC ofzo?
Hoe kom jij zo bijdehand dan??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef TimeJumper het volgende:
Sharon's familie is niet zo slim, want ze herkenden een tsunami niet.
Als het water helemaal terugtrekt dan weet je dat toch, dommie dommie
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, gaan we weer.
Zullen we het iig hier een beetje vriendelijk houden tegen elkaar?
Dat zat ik dus ook te denkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik zou hem links doen als ik rechts ben
Die zal ik niet meer meemaken want ik kijk niet meer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Day het volgende:
Zou het jammer vinden als guido moet vertrekken, maar als hij weggaat wordt de jacht op servio en flip wel geopend door gerard en karim.
hahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Dr_Greene het volgende:
Als je aan Servio geketend bent en hij moet het huis uit...
...dan moet je ook weg!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef Dr_Greene het volgende:
Als je aan Servio geketend bent en hij moet het huis uit...
...dan moet je ook weg!
eg niet..veel te strakquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
Die boei zit niet helemaal lekker bij Geer
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Joanna wist het alze had 'n zweetbandje om !!!!
Tis geen KPDquote:
donders...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ben je scheel? daar kwam gerard mee aanrennen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Scherp!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
Óf op de plee?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
hmm, lijkt me echt irri. hoe moet dat in bed?
op elkaar??? in elkaar??? naast elkaar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
he schat, hou jij hem ff vast?quote:
hhhmmmmmquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Ferdo het volgende:
Aan Joanna vastzitten? Wat heeft Gerard dan misdaan?
achter elkaar???quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op elkaar??? in elkaar??? naast elkaar?
Guido en Servio, neem ik aan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef flugeltje het volgende:
Okay dus Servio moet iedereen ketenen
Goh wie zou er overblijven?
Je slaat nu door!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef Little_Lunatic het volgende:
voor zelfbevrediging gebruik je dat toch nie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
hhhmmmmm
heb jij ze niet thuis??
Ohh Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Coos het volgende:
Ik verwacht toch de meeste shit met Jo en Geer.![]()
![]()
Okay, ik zet nu even de "ik ben ziek" kaart in....quote:
En degene die dadelijk over blijft?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Monique & Alex
Gerard & Joanna
Sharon & Philip
Aafke & Maik
Laura & Karim
er zijn genoeg mensen die dat samen doen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt superirritant, plassen ok, maar poepen samen
Dan moeten ze dus alletwee weg...quote:
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt superirritant, plassen ok, maar poepen samen
Dat doet je parnter wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
voor zelfbevrediging gebruik je dat toch nie?
Terwijl hij dat juist wel heel lekker zou vinden, helaas pindakaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
Ja, Servio hoeft aan niemand gebonden te worden, nietwaar?
ja graag, ik ben 12quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat doet je parnter wel.
moet ik je dat npou allemaal uitleggen??
Dus zondag als flip jo neukt is het afgelopen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Monique & Alex
Gerard & Joanna
Sharon & Philip
Aafke & Maik
Laura & Karim
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.
Daar is die plee net iets te groot voor... Volgens mij redt je dat niet...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.
Ah lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kont afvegen dat doet je partner gewoon
He, does nie zo viesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zondag als flip jo neukt is het afgelopen...
pf na de KvdWquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
Nu kan Joan niet meer ( tig keer ) omkleden....![]()
![]()
Zouden ze niet bij het toiletgebruik die boeien even mogen afdoen zonder sanctie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar is die plee net iets te groot voor... Volgens mij redt je dat niet...
Met Joanna aan me geboeid.. gods wat zou ik meuk eten waar ik de hele dag van moet schijten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar is die plee net iets te groot voor... Volgens mij redt je dat niet...
dat merk ik ook jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ransjih het volgende:
ik vind renate een beetje mat, zou ze er niet zoveel zin meer in hebben?
Hij loste het prima opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Verder weet Gerard natuurlijk niets goeds te vertellen over Servio
Ik hoop het juist niet!!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik hoop wel dat Geer en Joanna nog even in de KvdW hun boeien anders mogen doen, anders is het wel héél irritant zo verkeerd om
ze weet dat er geen flikker (behalve servio) kijkt vanavond!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ransjih het volgende:
Scherp!! En precies vandaa rhet veilig stellen meteen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ferdo het volgende:
Wel grappig trouwens dat Philip alvast gekoppeld was, terwijl hij tot voor kort genomineerd was. Of hebben ze dat lijstje het laatste half uur snel in elkaar geflanst?
Ik denk eerder dat ze zichzelf in moet houden van de makers, "De Stem"quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ransjih het volgende:
Jawel hoor. Dat er een moment van afscheid komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Verder weet Gerard natuurlijk niets goeds te vertellen over Servio
Dat is net zo'n bullshit als het meisie zelfquote:
misschien kan Guido het mutsje van Jurrien lenen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Vieze_Freddy het volgende:
wtf... die kop van guido,
Doet me denk aan die verrekte mongool!
Is daar iets mis gegaan met de tondeuse?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef afca_oc het volgende:
Philip drukken voor sharon's geheim
Hoe zal dat nu gaan
Gewoon die gene erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat er geen uitzonderingen komen, dat die boeien af en toe af mogen.
Want bij op de knop drukken zal het wel moeten neem ik aan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het zonde vinden als Guido nu weg moet
Nee onder Servs regime om een strakke jugend boy te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Guido onder de grasmaaier gezeten...
ik denk dat de KVDW de komende dagen gesloten blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat er geen uitzonderingen komen, dat die boeien af en toe af mogen.
Want bij op de knop drukken zal het wel moeten neem ik aan?
Ja joh ze doen alles ad hoc, klasse he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ferdo het volgende:
Wel grappig trouwens dat Philip alvast gekoppeld was, terwijl hij tot voor kort genomineerd was. Of hebben ze dat lijstje het laatste half uur snel in elkaar geflanst?
Simpel... niet of in kwartet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kunnen Monique en Maik nu trouwens n**k*n?
nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kunnen Monique en Maik nu trouwens n**k*n?
servio heeft gekniptquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
misschien kan Guido het mutsje van Jurrien lenen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee onder Servs regime om een strakke jugend boy te worden
ohja die gaan allemaal vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef chufi het volgende:
Meteen na de afloop de telefoon laten rinkelen en dan kijken wie wie achter zich aan sleurt !!!
Ik had Guido aan Sharon wel leuk gevondenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wordt moeilijk voor PhilipSharon is niet zo makkelijk mee te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |