Dan moeten ze dus alletwee weg...quote:
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt superirritant, plassen ok, maar poepen samen
Dat doet je parnter wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
voor zelfbevrediging gebruik je dat toch nie?
Terwijl hij dat juist wel heel lekker zou vinden, helaas pindakaasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
Ja, Servio hoeft aan niemand gebonden te worden, nietwaar?
ja graag, ik ben 12quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dat doet je parnter wel.
moet ik je dat npou allemaal uitleggen??
Dus zondag als flip jo neukt is het afgelopen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
Monique & Alex
Gerard & Joanna
Sharon & Philip
Aafke & Maik
Laura & Karim
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.
Daar is die plee net iets te groot voor... Volgens mij redt je dat niet...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje voor de deur, degene op de plee arm uitsteken, deur (bijna) dicht bij de boeien.
Ah lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kont afvegen dat doet je partner gewoon
He, does nie zo viesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zondag als flip jo neukt is het afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |