Dit doen ze zodat ze het in het huis ook zullen begrijpen misschien?quote:
Ruudjequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopelijk niet zoiets als Brian
Klinkt best pervers.quote:
Fraai staaltje creatief monteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die hypocriete axtie van Joanna en Philip tegen Mo slecht weergegeven...
En Philip al veilig
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die hypocriete axtie van Joanna en Philip tegen Mo slecht weergegeven...
En Philip al veilig
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigOf ze willen persé dat hij morgen sharons verhaal doet raden zodat ze lekker tsunami beelden het hok in kunnen flikkeren!
Je dochter ligt hondernde meters verder. Heb jij wel een inlevingsvermogen ???quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Moeder klom op de linnenkast terwijl der dochter in het water lag........
>>>. Ben ik dan een rare moeder dat ik denk had verdomme ook dat water ingesprongen.
Sharon gelukkig ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen dochters, maar zonen die kunnen zwemmen als waterratten.
6 minuten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je dochter ligt hondernde meters verder. Heb jij wel een inlevingsvermogen ???
gerard en karim willen zo snel mogelijk flip blut maken morgen met de knop, wie weet lukt datquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. ws hebben ze philip vandaag ergens voor nodigOf ze willen persé dat hij morgen sharons verhaal doet raden zodat ze lekker tsunami beelden het hok in kunnen flikkeren!
Dom mokkelquote:
Nog effe wachte??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...effe wachte nog....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |