Zeker geen blazers in US 8 die je weg doet :3quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb die grijze blazers trouwens in 8.5 voor een leuk bod mogen ze wel weg.
Nope, heb wel nog deze in 7,5 (ooit eens verkeerd gekregen van CTquote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker geen blazers in US 8 die je weg doet :3
Geen idee, ik zou het vragen op Lacebag, genoeg daar die HUFs hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef Gaijin het volgende:
Iemand enig idee hoe deze: http://www.crookedtongues(...)sual-trainers-hu0301 schoenen vallen met de maat? Er staat alleen de UK maat. Heb zelf geen schoenen van HUF. Wel Vans en Janoski's om te vergelijken..
Blazers US 8 rest US 7. En fuck AF1.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Weet je wat pas vette schoenen zijn letates?
Nike air force 1 undftd, koop mijne maar, size US8.
160 eu speciaal prijs enzo
quote:
44, 44.5quote:
Dat gaat hem niet worden, die pas ik niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb die grijze blazers trouwens in 8.5 voor een leuk bod mogen ze wel weg.
Dat niet maar iedereen weet wel wat Google is.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef seto het volgende:
Want iedereen weet wanneer elke release uit is gekomen en of het een limited release was.
Had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat niet maar iedereen weet wel wat Google is.
bij de postbode aan de deurquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef Gaijin het volgende:
Oh, als ik ze bestel en ik zou douanekosten moeten betalen, hoe betaal je dat? Ik heb namelijk geen creditcard.
Contant en gepast, anders gaan ze wegquote:
Ik weet dat Oqium in Rotterdam veel jordans heeft, maar of die tot 48 gaan durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef iRemco het volgende:
Iemand idee waar ik het beste Nike Air Jordan III Retro kan kopen? Heb namelijk maat 48 en dat is dus een beetje lastig.
descendentsquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:41 schreef tomttt het volgende:
Leuk topic!
Hier mijn nieuwe schoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vans Era
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef HAL9000S het volgende:
Dit heerlijke weer vraagt om een vers paar sneakers, fresh out of the box.
[ afbeelding ]
Mooi schoentje inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:10 schreef HAL9000S het volgende:
Dit heerlijke weer vraagt om een vers paar sneakers, fresh out of the box.
[ afbeelding ]
Zo zo das aardig. Welke heb je gekregen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Paartje janoski's als cadeau van mijn moedertje gekregen ivm goede cijfers...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch raar dat ze wel werden gepromoot als Era's... Wat zijn ze dan wel?quote:
Jep, wordt eigenlijk wel weer tijd voor een nieuw album. De laatste is al weer een tijd geleden en was erg goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
descendents
Dat is lang geleden zeg
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Cpt. het volgende:
Zag van de week deze in t echt, toch wel erg erg nice dan.Die zag ik laatst ook voor het eerst irl en nu baal ik wel een beetje dat ik ze niet heb gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Zijn Authentics. Het verschil zit hem in de rand bij de enkel, bij Era's is die gestuffed en bij Authentics niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:16 schreef tomttt het volgende:
[..]
Toch raar dat ze wel werden gepromoot als Era's... Wat zijn ze dan wel? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:35 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Zijn Authentics. Het verschil zit hem in de rand bij de enkel, bij Era's is die gestuffed en bij Authentics niet.
Zie hier het verschil:Hmmm... raar dat de enige winkel (http://www.oandorecords.com/merch/ onder de non-returnable toiletbrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) waar je ze kan kopen ze weergeven als Vans Era. Weer wat geleerd
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
Die teal abyss, morgen foto maken voor de e-probsquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zo zo das aardig. Welke heb je gekregen?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef bokkepoot het volgende:
Toch maar deze genomen ipv bruins..
Dank aan Letates
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja ik wou eerst dezequote:Op vrijdag 8 april 2011 22:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die teal abyss, morgen foto maken voor de e-probs
[..]
![]()
Goede keuze.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ja ik wou eerst deze
[ [url=http://sneaker-news.com/files[img]http://sneaker-news.com/f(...)_4354.jpg]afbeelding[/url] ]
Maar die waren on foot toch een stuk minder..En toen dacht ik fuckit.. ik probeer gewoon een keer Janoski's.. en deze waren ook nog eens afgeprijsd..Winwin
Schoenen die ik nog echt graag zou willen maar redelijk lastig te krijgen zijn:quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:09 schreef Mick39 het volgende:
Welke schoenen hebben jullie nu nog op je verlanglijstje staan?
Ik wil wel weer eens een nieuw paartje janoski's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |