Zeker geen blazers in US 8 die je weg doet :3quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb die grijze blazers trouwens in 8.5 voor een leuk bod mogen ze wel weg.
Nope, heb wel nog deze in 7,5 (ooit eens verkeerd gekregen van CTquote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zeker geen blazers in US 8 die je weg doet :3
Geen idee, ik zou het vragen op Lacebag, genoeg daar die HUFs hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:01 schreef Gaijin het volgende:
Iemand enig idee hoe deze: http://www.crookedtongues(...)sual-trainers-hu0301 schoenen vallen met de maat? Er staat alleen de UK maat. Heb zelf geen schoenen van HUF. Wel Vans en Janoski's om te vergelijken..
Blazers US 8 rest US 7. En fuck AF1.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:56 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Weet je wat pas vette schoenen zijn letates?
Nike air force 1 undftd, koop mijne maar, size US8.
160 eu speciaal prijs enzo
quote:
44, 44.5quote:
Dat gaat hem niet worden, die pas ik niet..quote:Op woensdag 6 april 2011 21:30 schreef Cpt. het volgende:
Ik heb die grijze blazers trouwens in 8.5 voor een leuk bod mogen ze wel weg.
Dat niet maar iedereen weet wel wat Google is.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef seto het volgende:
Want iedereen weet wanneer elke release uit is gekomen en of het een limited release was.
Had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat niet maar iedereen weet wel wat Google is.
bij de postbode aan de deurquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef Gaijin het volgende:
Oh, als ik ze bestel en ik zou douanekosten moeten betalen, hoe betaal je dat? Ik heb namelijk geen creditcard.
Contant en gepast, anders gaan ze wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |