Al die liedjes van Henny voor Sesamstraat zijn erg leuk. Favoriet alhier: Ridder Tommiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:40 schreef Z het volgende:
Alleen Hind en Pino is goed.
En wellicht mijn favoriet. Duidelijk Henny Vrienten liedje.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef Mark het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige met geen idee
Creativiteit wordt beloond, maar net niet genoeg...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Blogman het volgende:
Tim Hardin - If I Were a Carpenter
Roger Whittaker - If I Were a Rich Man
Don McLean - Vincent
MC Hammer - Hammer Time
Pink Floyd - Another Brick in the Wall (parts 1, 2 & 3)
Commodores - Brick House
Jethro Tull - Thick as a Brick
Captain Beefheart - Yellow Brick Road
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Starship - We Build This City
Tom Waits - What's He Building ?
Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water
Wax - Bridge to Your Heart
Paul Young - I'm Gonna Tear Your Playhouse down
Rolling Stones - Paint It Black
Even de grenzen gerekt, maar toch..
n00b +1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
starship - we built this city
creation - painterman
bobby darin - if i were a carpenter
bertus staigerpaip - wij zijn de jongens van de bouw
john fogerty - working on a building
rolling stones - paint it black
arctic monkeys - brick by brick
iggy pop - brick by brick
pink floyd - another brick in the wall pt 1
pink floyd - another brick in the wall pt 2
pink floyd - another brick in the wall pt 3
intaferon - steamhammer sam
walker brothers - the electrician
unit 4 + 2- concrete & clay
alan price set - the house that jack built
quote:Vanaf jeugdige leeftijd wasvastbesloten om zanger te worden. Zijn grote idolen zijn Julio Iglesias, Elvis Presley en Koos Alberts. Door de laatste werd hij tijdens optredens soms op het podium gehaald om Ik verscheurde je foto mee te zingen.
eigen zangcarrière kreeg vorm in 1987 toen hij onder de hoede van producers Riny Schreijenberg en Emile Hartkamp zijn eerste single Ben je jong opnam. Eerste landelijke bekendheid kreeg hij door het televisieprogramma All you need is love (februari 1992), waarin hij mocht kiezen uit twee vrouwelijke fans (die toevallig allebei Diana heten) om een avondje mee te gaan stappen.
Tuurlijk wel. We kunnen het maken.quote:
Ja, ok. Volgende keer weer niet de moeite nemen de vraag te lezen maar gewoon voor het vervolgantwoord gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tuurlijk wel. We kunnen het maken.
quote:Hey I'm the king of the world
You oughta hear my song
You come on and measure me
I'm twenty inches long
+ 2x Pink Floyd (parts 2 & 3) en Trini Lopez zijn het er nog steeds 15..quote:Roger Whittaker - If I Were a Rich Man gaat over het bouwen van een mooi huis !
Don McLean - Vincent gaat over de schilder Vincent van Gogh
Jethro Tull - Thick as a Brick ok..
Captain Beefheart - Yellow Brick Road gaat over een weg en wegen worden ook gebouwd !
Led Zeppelin - Stairway to Heaven ok..
Simon & Garfunkel - Bridge over Troubled Water ok..
Bouwvakkers, als in huizen bouwen..., volgende keer zal ik het iets vollediger vragen..., dat het in de artiest en/of titel voor dient te komen..., sorry Blogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef Blogman het volgende:
[..]
+ 2x Pink Floyd (parts 2 & 3) en Trini Lopez zijn het er nog steeds 15..
True, al is slopen een essentiëel onderdeel van bouwen.quote:En ik vind een poppenhuis in elkaar rammen ook niet echt het summum van de bouwvak
quote:Dat is ook mooi lullig: Belgisch rammelpunkduo met catchy liedjes Boston Tea Party verandert noodgedwongen de bandnaam. Niet eens om associaties met een groepering enge, conservatieve Amerikanen uit de weg te gaan, maar vanwege een juridisch conflict met een of andere Nederlandse feestband die zich al Boston Tea Party noemde. Dus noemen Thomas en Eline uit Gent zich nu, naar de titel van hun zeer leuke debuutalbum van vorig jaar, dat werd geproduceerd door Tim VanHamel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |