quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Wie zong de tune van Skol International uit 1969?
quote:
quote:
quote:
Logisch ook wel eigenlijk, ze zong toen vele commercials in, ook voor Veronica op zee...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:43 schreef bukgeit het volgende:
Antwoord op mijn vraag:
Merk bestaat nog steeds in Brazilië:
http://www.skol.com.br/
Het schijnt dat Patricia de meeste platen in de top40 heeft ingezongen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch ook wel eigenlijk, ze zong toen vele commercials in, ook voor Veronica op zee...
Als backing vocal mevrouw?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef Burnett het volgende:
[..]
Het schijnt dat Patricia de meeste platen in de top40 heeft ingezongen...
Toevallig deze week Three imaginary boys geript, anders had ik het niet geweten.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:30 schreef belsen het volgende:
Karen Carpenter???
Ik ken die foto eigenlijk alleen van de Sore Losers.
Patricia meer dan Jody Pijper? Of Jan Keizer? Of Paul McCartney?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:52 schreef Burnett het volgende:
[..]
Het schijnt dat Patricia de meeste platen in de top40 heeft ingezongen...
De 2e niet, volgens mij. Dat antwoord weet ik ook wel (denk ik).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef ranja het volgende:
Begrijp ik nu goed dat beide versies vóór de Carpenters versie waren?
De 2e is inderdaad na de versie van de Carpenters en zal ook niet het probleem opleveren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 2e niet, volgens mij. Dat antwoord weet ik ook wel (denk ik).
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef belsen het volgende:
De laatste keer was Nakatomi, maar voor wie het oorspronkelijk was... Frank Sinatra.
Muppets?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..], niet Frank.
Meer hints dan hierboven hoop ik niet meer te hoeven geven...
Pikpuntje...quote:
Uit begin 70's toen het nummer voor het eerst in Sesame Street te horen was:quote:"Sing" is a popular song created for Sesame Street that gained popularity when performed by The Carpenters who made it a #3 hit on the Billboard Hot 100 Charts in 1973. It has become one of the most performed songs on Sesame Street, sung in English, Spanish, and sign language.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:43 schreef Beregd het volgende:
Guus Meeuwis Pino
Trijntje Oosterhuis Ieniemienie
Nick & Simon Tommie
Edsilia Rombley Pino
Hind Pino
1 kans op 2 dat ie juist is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |