Gaaf. Die had ik al lang voor Tarantino de band gebruiktequote:
Ik heb minimaal 4 best of's van Tracey (best knap aangezien ze maar 2 albums en een stuk of 7 singles heeft uitgebracht). Eentje daarvan lijkt veel op de single van Breakaway:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie niet de geringste overeenkomst:
quote:Ik ben niet bang voor de atoombom - de bom - ik lach erom
quote:Ik heb maatje 42, 42
quote:Het land van Zeg 'ns aaa
quote:Neem jij die vogels in De Bilt nog serieus
quote:Aonstend wiek wippel naor 't huuske
Je bedoelt dat je het niet weet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed gevoel, als je ergens te jong voor blijkt te zijn
Vind ik niet. Ik heb juist de hele tijd: damn, deze weet ik ook niet, ben ik weer te jong voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed gevoel, als je ergens te jong voor blijkt te zijn
Nope, opgezocht. Heb volgens mij zelfs nooit gehoord van eeehm..hoe leg ik dat uit zonder teveel weg te geven...die happening bij die organisator. Volgens mij deden ze daar al niet meer aan toen ik begon met dat medium te checken (subtiel genoeg?)quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het niet weet?
Netjes, ik verraad de boel zelf in de post boven die van jou wel deels al...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, opgezocht. Heb volgens mij zelfs nooit gehoord van eeehm..hoe leg ik dat uit zonder teveel weg te geven...die happening bij die organisator. Volgens mij deden ze daar al niet meer aan toen ik begon met dat medium te checken (subtiel genoeg?)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Rokjes wegtrekken maakte bij mij als kleine pup blijkbaar al meer indruk dan Drive-In Shows
Waarom ook niet.quote:
Als niemand mijn vraag uit de seventies weet te beantwoorden...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef bukgeit het volgende:
Wie zong de tune van Skol International uit 1969?
quote:
En dan alleen het 'HA HOE HOE HA'-stukje daarin, wat gevolgd werd door het woord 'VARA'...quote:WINDMILL
Windmill were:
Dick Scott lead gtr/lead vocals
Paul French organ/piano/glockenspiel/vocals
Dave Knowles flute
Gavin Wilkinson bass/bongos
Nigel Reveler drums/latin percussion
Managed and produced by Ken Howard & Alan Blaikley, the group were their post-Herd, post-DDDBM&T great white hopes.The press release ran like this:
"The first new group to be signed by Ken Howard and Alan Blaikley since Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich and The Herd, with a great new Howard/Blaikley/Barry Mason Hit "Big Bertha".
Something genuinely fresh and exciting to inject some dynamics into a dull scene."
Sadly, the success never materialised. Dick Scott and his wife were killed in a car crash in Germany, in 1970. Dutch radio listeners remember "Big Bertha" was used as the jingle introducing VARAs Drive-in Show.
Dat was dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |