Ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef o.us het volgende:
ts ben jij kaal zojah voeg me toe ik ben echt leuk jonge zoeke naar relati me msn is hete_pako22@hotmail.com
qft of zo iets....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef o.us het volgende:
ts ben jij kaal zojah voeg me toe ik ben echt leuk jonge zoeke naar relati me msn is hete_pako22@hotmail.com
Klopt geen kanker van, ik zou voor de zekerheid nog een keertje naar dat bazennummer luisteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Genius-F het volgende:
Papa, is thuis. Geef de prins snel een biertje anders droogt die nigger uit.
Ik las ondertietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef pipojansen het volgende:
ik las het grote Opa Bakkebaard klaagtopic [ afbeelding ]
Ser? Wat zecktie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt geen kanker van, ik zou voor de zekerheid nog een keertje naar dat bazennummer luisteren.
Ik moest echt kapot hard lachen.quote:
Licht vast aan mij dat de kogel niet neerkomt waar ik op mik...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als je meent te vinden dat je niet kan quickscopen in dit spel, dan kan je gewoon niet snipen.
Baasquote:
ik wist niet dat er een MorroWind 2 wasquote:
Dat ligt aan jou ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Licht vast aan mij dat de kogel niet neerkomt waar ik op mik...
Waarom zijn er niet zo veel van die baby grizzes dan? Omdat het TE moeilijk/Niet mogelijk is.
Misschien is het in theorie wel mogelijk. Maar wanneer ik 1 op 1 kom verlies ik 9/10x met een bolt-action sniper. Ook als ik stil sta.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou ja.
Tip: sta stil als je schiet.
Omdat die mensen er niets van bakken met een sniperquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef MagischMannetje het volgende:
O ja en waarom zijn bijna alle gameplays/commentaries op YT dan met een SMG/AR? Terwijl ze bij MW2 bijna allemaal met een intervention rond liepen?
Ooit gameplays van die machinima mensen gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat die mensen er niets van bakken met een sniper
Niemand speelt het op xbox live zo te zien, kutgame dus, en ook slechte reviews. Echt weer zo'n matige komkommertijd game die uitgebracht wordt als er geen games uit komen en men het maar koopt omdat er niks meer te spelen valt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand die homefront al gespeeld heeft?
sp is van korte duur naar men zegt maar mp moet toch wat toe gaan voegen..
Steam geeft hem bij mij morgen pas vrij maar miss dat iemand hem al gespeeld heeft op xbox of shit?
jammer dat dat sinds MW2 bestaat, want als er nou 2 mensen over zijn, blijft men noscopen met die sniper in de hoop ooit raak te krijgen, en dat laatste schot komt dan op youtube. voor de rest doen ze daar dan compleet mongolisch bij omdat ze mooiboy zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ooit gameplays van die machinima mensen gezien?
Als je echt goed bent met een sniper: +1 voor jou. Ik zou zeggen koop een capture card/HD PVR en ga gameplays uploaden. Genoeg mensen die (goede) sniper gameplay willen zien. En je hebt al vast 1 sub hiezoquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat die mensen er niets van bakken met een sniperIk eindig regelmatig met een kd van 3+ met een sniper.
Bedankt voor deze uiterst infomatieve toevoeging aan dit topic.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Kutgame, kuttopic, kutuser, kutdag, kutwereld, kutleven, kutreactie
Hoezo kutuser? Omdat ik een topic maak die jou niet aanstaat? Rot dan lekker op als je het niks vind.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Kutgame, kuttopic, kutuser, kutdag, kutwereld, kutleven, kutreactie
vindt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo kutuser? Omdat ik een topic maak die jou niet aanstaat? Rot dan lekker op als je het niks vind.
Als je je voor jij kan vervangen is vind ook juist. In dit geval is het dus juist.quote:
Halo Reach: Irritante kutkinderen die sprinten naar de beste wapens en vehicles. Mocht dit niet lukken, dan gaan ze continu om je heen hangen tot je dood bent, wat ze graag in de hand werken door je shield weg te bashen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:40 schreef rubje het volgende:
Volgens hun roeleert dit spel en is de ts gewoon een lutser.![]()
Halo 3 heerst inderdaad, de fpsen der fpsenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Halo Reach: Irritante kutkinderen die sprinten naar de beste wapens en vehicles. Mocht dit niet lukken, dan gaan ze continu om je heen hangen tot je dood bent, wat ze graag in de hand werken door je shield weg te bashen.
Ik heb hem nu een paar dagen voor de xbox, en hij is wel leuk maar zeker niet bijzonder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand die homefront al gespeeld heeft?
sp is van korte duur naar men zegt maar mp moet toch wat toe gaan voegen..
Steam geeft hem bij mij morgen pas vrij maar miss dat iemand hem al gespeeld heeft op xbox of shit?
Homefront vind ik grafisch sowieso ver onder de maat. En de gameplay is zeker niet veel beter. Zeker geen 60 euro waard iig vind ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:27 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een paar dagen voor de xbox, en hij is wel leuk maar zeker niet bijzonder.
Dit, zoveel ditquote:
Dat heb ik er dan ook niet voor betaald :p en er is momenteel niet veel beters, al is bulletstorm prima.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef Snever het volgende:
[..]
Homefront vind ik grafisch sowieso ver
onder de maat. En de gameplay is zeker
niet veel beter. Zeker geen 60 euro
waard iig vind ik.
Dit maakt m'n ochtend goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef borstmelk het volgende:
[..]
http://mooienponies.webklik.nl/
want de eckte bazen kopen BF 3.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:22 schreef wise het volgende:
voor de kutkinderen hier.
'Treyarch werkt aan nieuwe Call of Duty'
BF3..... Wat een trailerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:25 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
want de eckte bazen kopen BF 3.
Oké man.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]![]()
als je dat een goede game vindt ben je echt zo'n call of duty schaap
Heb je wel eens met die laser guns van mw2 geschoten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:43 schreef vanBinsberge het volgende:
je vergeet de beschamende bugs die je in geen enkele FPS tegenkomt zo erg...
dat het kk lelijk is...
dat sommige wapens weer gewoon enorm overpowered zijn...
iedereen schiet met een ak74u.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:56 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb je wel eens met die laser guns van mw2 geschoten?
Laat staan de noobtubes, danger close, one man army, commando, opbouwende killstreaks etc.
Bij Bo zit er tenminste een beetje recoil op de guns..
die gaat wel baas worden jaquote:
Tis tegenwoordig de Famas want de 74u is generfed...quote:
ik speel die game allang niet meer, alleen zombies/wager matches gedaan ook eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:00 schreef BzP het volgende:
[..]
Tis tegenwoordig de Famas want de 74u is generfed...
Had al zo'n idee... de 47u rapid fire grip combo was ook belachelijk..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ik speel die game allang niet meer, alleen zombies/wager matches gedaan ook eigenlijk
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:00 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
die gaat wel baas worden ja
maar zal gelukkig nooit gekocht worden door die xX iQuiiCkSc0pzZ ukZz kutkindjes want te moeilijk en geen final killcam
Daar ben ik het niet mee eens. En ik ben niet slecht in het spel, al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef GeenUser het volgende:
black ops is gewoon de beste game ooit gemaakt en iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon een rotte banaan die slecht is in het spel.
Banaan!
COD2quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
De hele Call of Duty franchise is gewoon overrated.
Deel één was nog wel goed aangezien er in die tijd geen redelijke WOII-shooters meer kwamen. (Medal of Honor games werden matiger en matiger).
Maar wat na deel I kwam is gewoon niet de moeite waard.
Maargoed, er is een expansion voor My Little Pony zie ik.
MW2 is kut met die matchmaking onzin..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
COD2![]()
COD5 want zombies in dat teringhuis en bliep bliep alienwapen..
MW2
Geef je op voor het echte leger? O nee je slaapt al.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:10 schreef GeenUser het volgende:
black ops is gewoon de beste game ooit gemaakt en iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon een rotte banaan die slecht is in het spel.
Banaan!
Ja, dat zal vast de reden zijn waarom sommige mensen CoD geen zak aan vinden.quote:black ops is gewoon de beste game ooit gemaakt en iedereen die daar niet mee akkoord gaat is gewoon een rotte banaan die slecht is in het spel.
Eh.. Begrijp ik hieruit dat je klaagt over mensen die hun objective defenden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef linpunt het volgende:
In COD wordt wel vaak gecampt.. Schiet je net iemand door zijn hoofd die een computer loopt te bewaken.. Kan je de boel overnemen.. Zit er iemand in de dode hoek naast de deur..
V
en cod5 is na de patches ook heel goed te pruimen en vergeet niet de zombies.quote:
Zelfs jij speelt COD?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef linpunt het volgende:
In COD wordt wel vaak gecampt.. Schiet je net iemand door zijn hoofd die een computer loopt te bewaken.. Kan je de boel overnemen.. Zit er iemand in de dode hoek naast de deur..
V
ga je bf3 kopen danquote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:41 schreef linpunt het volgende:
V
Wat slik je nog meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:05 schreef Chicha het volgende:
Slik nog liever vloeibare kanker dan dat ik call of duty ga zitten spelen
met het eerste ben ik het eens, het tweede is gewoon onzin. zo goed vond ik overgrown bijv. niet en die kleine map met die containers was ook gewoon bullshit.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef 9611Niels het volgende:
De singleplayer van BO is ook niet echt tof, met die irritante manier van vertellen plus dat de maps in COD4 nooit meer overtroffen worden.
En crash? Chinatown? Broadcast? Backlot? Zeker goede maps.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
met het eerste ben ik het eens, het tweede is gewoon onzin. zo goed vond ik overgrown bijv. niet en die kleine map met die containers was ook gewoon bullshit.
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:19 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
De hele Call of Duty franchise is gewoon overrated.
Deel één was nog wel goed aangezien er in die tijd geen redelijke WOII-shooters meer kwamen. (Medal of Honor games werden matiger en matiger).
Maar wat na deel I kwam is gewoon niet de moeite waard.
Maargoed, er is een expansion voor My Little Pony zie ik.
Chinatown = carentan ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:46 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
En crash? Chinatown? Broadcast? Backlot? Zeker goede maps.
Het is gewoon overduidelijk dat Activision groene flappen rook in de franchise en ze zijn zodoende gewoon verder gegaan met het uitmelken van iets wat zo goed had kunnen worden.quote:Dit.
Call of duty was gewoon baanbrekend, daarna een leuke uitbreiding met United Offensive. Dan een call of duty 2 die zorgde voor betere graphics maar echt baanbrekend was hij niet. Een leuk vervolgje.
Nu is het gewoon allemaal rotzooi, gameplay is op verschillende punten echt enorm kut.
Helicopters, honden, martyrdom(nu er niet meer in) Healen als je even schuilt. Noobtubes.
Maar voornamelijk het feit dat de SP echt totaal niet boeiend is, vanaf call of duty 2 heb ik de SP 1 keer gespeeld en daarna nooit meer, terwijl ik bij cod1 de eerste 5 levels wel 50 keer hebt gespeeld.
Geen mods nu voor black ops is nog het ergste, naast steam op je computer moeten zetten.
FPS pro's spelen nog steeds BF2 en CoD2.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:56 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
[..]
Het is gewoon overduidelijk dat Activision groene flappen rook in de franchise en ze zijn zodoende gewoon verder gegaan met het uitmelken van iets wat zo goed had kunnen worden.
Zoals ze al zei, CoD 2 had mooie graphics, het was een mooie demonstratie van hoe de Next-Gen consoles er in praktijk zouden uitzien maar qua gameplay was het ook gewoon mediocre.
Ik snap echt niet dat mensen er zo'n hype van maken als er een nieuwe CoD in de maak is.
Ook zo leuk als zo'n 14-jarig wijsneusje beweerd een ware pro te zijn terwijl de games waarschijnlijk de meest simpele FPS-games zijn om in te komen.
Ooit Doom 3 op ze hardestestest gespeeld?quote:FPS pro's spelen nog steeds BF2 en CoD2.
Aka die map hadden ze in call of duty 1 al gemaakt dus een goed punt van een latere call of duty is het niet.quote:
oh dus jij kickt op ponyplay?quote:
Dat is 7,2/10 op een schaal van dingen die mij opgeilen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef Chulaa het volgende:
[..]
oh dus jij kickt op ponyplay?
[ afbeelding ]
Als daar twee gaten aan de achterkant van het pak zitten dan ben ik er wel voor te porrenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef Chulaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zal vast wel een lelijk hoofd hebben dus zo'n masker is perfect. Ik zou haar geven want met haar lichaam is niets mis, gewoon doen dus.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:28 schreef Chulaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die bestaan vast welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als daar twee gaten aan de achterkant van het pak zitten dan ben ik er wel voor te porren
kopen.. heb ik nooit gedaan..quote:
schaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:33 schreef Chicha het volgende:
[..]
Als daar twee gaten aan de achterkant van het pak zitten dan ben ik er wel voor te porren
BF en CoD games worden allebei niet op hoog niveau beoefend hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:59 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
FPS pro's spelen nog steeds BF2 en CoD2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |