Ja.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef o.us het volgende:
ts ben jij kaal zojah voeg me toe ik ben echt leuk jonge zoeke naar relati me msn is hete_pako22@hotmail.com
qft of zo iets....quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef o.us het volgende:
ts ben jij kaal zojah voeg me toe ik ben echt leuk jonge zoeke naar relati me msn is hete_pako22@hotmail.com
Klopt geen kanker van, ik zou voor de zekerheid nog een keertje naar dat bazennummer luisteren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Genius-F het volgende:
Papa, is thuis. Geef de prins snel een biertje anders droogt die nigger uit.
Ik las ondertietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef pipojansen het volgende:
ik las het grote Opa Bakkebaard klaagtopic [ afbeelding ]
Ser? Wat zecktie dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt geen kanker van, ik zou voor de zekerheid nog een keertje naar dat bazennummer luisteren.
Ik moest echt kapot hard lachen.quote:
Licht vast aan mij dat de kogel niet neerkomt waar ik op mik...quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als je meent te vinden dat je niet kan quickscopen in dit spel, dan kan je gewoon niet snipen.
Baasquote:
ik wist niet dat er een MorroWind 2 wasquote:
Dat ligt aan jou ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Licht vast aan mij dat de kogel niet neerkomt waar ik op mik...
Waarom zijn er niet zo veel van die baby grizzes dan? Omdat het TE moeilijk/Niet mogelijk is.
Misschien is het in theorie wel mogelijk. Maar wanneer ik 1 op 1 kom verlies ik 9/10x met een bolt-action sniper. Ook als ik stil sta.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou ja.
Tip: sta stil als je schiet.
Omdat die mensen er niets van bakken met een sniperquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:03 schreef MagischMannetje het volgende:
O ja en waarom zijn bijna alle gameplays/commentaries op YT dan met een SMG/AR? Terwijl ze bij MW2 bijna allemaal met een intervention rond liepen?
Ooit gameplays van die machinima mensen gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat die mensen er niets van bakken met een sniper
Niemand speelt het op xbox live zo te zien, kutgame dus, en ook slechte reviews. Echt weer zo'n matige komkommertijd game die uitgebracht wordt als er geen games uit komen en men het maar koopt omdat er niks meer te spelen valt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Iemand die homefront al gespeeld heeft?
sp is van korte duur naar men zegt maar mp moet toch wat toe gaan voegen..
Steam geeft hem bij mij morgen pas vrij maar miss dat iemand hem al gespeeld heeft op xbox of shit?
jammer dat dat sinds MW2 bestaat, want als er nou 2 mensen over zijn, blijft men noscopen met die sniper in de hoop ooit raak te krijgen, en dat laatste schot komt dan op youtube. voor de rest doen ze daar dan compleet mongolisch bij omdat ze mooiboy zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ooit gameplays van die machinima mensen gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |