Zekerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt het ook van de andere kant bekijken: je hebt het bordje Bochum Nokia nog wel vastgelegd
Oh okeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als er geen verlies is (da's theoretisch), dan kost het niets inderdaad. Meestal kost het wel wat, ivm lekstroompjes enzo, maar veel zal het niet zijn.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zat er al wel een poosje aan te komen hè, want de Nokia-fabriek zit intussen alweer jaren in Roemenië.
Het is trouwens een mooi voorbeeldje van dat sponsoring van dit soort dingen niet alleen iets van de laatste tijd is. Vroeger heette het namelijk Bochum-Graetz, van het niet meer bestaande TV-merk. Die zullen daar wel een fabriek hebben gehad voordat Nokia kwam.
Maar gelukkig hebben ze nu de sponsoring afgeschaft, dus het bordje verandert niet zomaar nog een keer.
Nee gek, mn moeder was net 10 toen die foto gemaakt werdquote:
Zie ook de PI enzo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gek, mn moeder was net 10 toen die foto gemaakt werd
Dat is vreemd, want ik weet zeker dat ik in deze reeks ooit een heel verhaal over een klein stationnetje in Zuid-Engeland, inclusief bordje, gepost hebquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
C:\Users\Fles\Treinen\Stationsnaambordjes\_Overig\Anderen\Fok!\ contains no subfolder "De_Hertog"
Dan wacht ik wel even, want de vorige heb je blijkbaar ook gemist.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Neem je tijdmorgen ben ik de hele dag offline
Nouwwwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel even, want de vorige heb je blijkbaar ook gemist.
Treinentopic #152 - de stenen vliegen in het rond!quote:
Maandag maar even doen.quote:Onderwerp: Uw OV-chipkaart product activeren
Referentie: V80070005
Geachte mevrouw, mijnheer,
U ontvangt deze mail omdat u een aanvraag heeft gedaan via onze website of omdat uw Voordeelurenabonnement wordt verlengd. In beide gevallen is het belangrijk dat u het product op uw OV-chipkaart activeert bij de NS-kaartautomaat.
Uw gegevens:
Product: Voordeelurenabo. geldig tm 09-04-12
OV-chipkaart: 3528007000528418
Het activeren van uw OV-chipkaart gaat snel en gemakkelijk:
- Houd uw OV-chipkaart bij een NS-kaartautomaat voor de kaartlezer. Deze bevindt zich rechtsonder het scherm.
- Kies 'Ophalen bestellingen' en volg de aanwijzingen op het scherm.
- Na enkele handelingen is de aanvraag op uw OV-chipkaart gezet
U kunt het ook bij de NS-servicebalie regelen als u daar de voorkeur aan geeft.
Vragen?
Heeft u nog vragen, kijk dan op www.ns.nl. U kunt ook contact opnemen met NS Klantenservice: 0900-2021163 (¤ 0,10 p.m.). Als u uw referentienummer - bovenaan deze e-mail - doorgeeft kan onze medewerker u gericht helpen.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
NS Reizigers
Dit bericht is automatisch aangemaakt en verstuurd. Teruggezonden berichten worden niet gelezen.
Maar waarom ze nu bij die kwekerij een duur geluidscherm neerzetten is mij een raadsel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef James1988 het volgende:
De eerste tekenen van de spoorverdubbeling tussen Houten en Utrecht beginnen al goed zichtbaar te worden: nadat de viersporigheid bij Houten sinds de laatste dienstregelingswijziging in gebruik is genomen gaat het werk gewoon door.
Inmiddels zijn de vormen van een dive-under al te vinden (tussen de spoorlijn richting Ede-Wageningen / Arnhem en die naar Den Bosch in) en de eerste tekenen van een geluidswal zijn ook al te zien: de steunen staan er al. Dit naast een stuk grond dat nu helemaal ontdaan is van gras, bomen, onkruid, asfalt, wat dan ook. Grijs zand is het nu.
Ja dus? mooi toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef greavy het volgende:
Ik lees net op OHIH dat het S&V personeel nóg meer bevoegdheid krijgt, namelijk buiten het station en trein ook boetes mogen uitschrijven...
En dat per April...
Duivendrecht hoogquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Die glas (of plastic) bogen zie je vaker. Ik noem een Duivendrecht laag of Amsterdam Rai
Gaafquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een kaartje met treinen erop gekregenVinden jullie vast ook mooi
[ afbeelding ]
Roestrijden misschien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik keek vanochtend uit het raam (Bergen op Zoom), komt er zo'n soort ding voorbij kachelen richting Vlissingen:
[ afbeelding ].
Hij reed zojuist weer terug, Zeeland uit.
Wat is het, en waarom hier?
Nee dat was een of ander uitje naar de Sloehaven e.a., had Greavy het vorige week over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |