quote:
Maffe "oplossing" vooral ja. Bovendien ga ik echt niet 6 bakken Virm door struinen a 2 verdiepingen op zoek naar een kruiswoordpuzzelaar in de eerste klas om te vragen of die asjeblieft een tenazakje ter beschikking heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maffe oplossing, maar slimme marketingactie van die bedenker.
Het is natuurlijk gewoon een marketingactie van die uitvinder, maar ik wacht wie het als eerste serieus gaat nemen, de NS of de politiek..quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maffe "oplossing" vooral ja. Bovendien ga ik echt niet 6 bakken Virm door struinen a 2 verdiepingen op zoek naar een kruiswoordpuzzelaar in de eerste klas om te vragen of die asjeblieft een tenazakje ter beschikking heeft.
Nog los van dat het nogal een flinke zak moet zijn, er moet zeker anderhalve liter in kunnen
NEE DAT KOST ZITPLAATSENquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom schroeven ze niet een paar stoeltjes uit de SLT's ,
Te duur omdat een aantal treinen dan met meer materieel gereden moet worden omdat het krap ingepland isquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom schroeven ze niet een paar stoeltjes uit de SLT's , schroeven er weer een Dixie in, gaatje in het dak waar een pijp voor de frisse lucht door kan en klaar.
Dat word dus die kraan die achter het Groothandelsgebouw komt te staan, op een betonnen fundering met 70 heipalen in de grond.. Een reikwijdte van meer dan 150 meter ook nog moet hebben..quote:Start bouw nieuwe stationshal Rotterdam CS
17 maart 2011
De ontwikkeling van het nieuwe Centraal Station in Rotterdam gaat donderdag een nieuwe fase in met de bouw van de stationshal. Het enorme bouwwerk gaat het hele Stationsplein overdekken.
Om de stationshal te kunnen bouwen is de grootste kraan van Europa nodig. Vanaf april zal deze in elkaar worden gezet. De kraan zal de staalconstructie die het dak vormt in acht delen in elkaar hijsen.
De stationshal is ruim en transparant en geeft via een grote glazen pui direct uitzicht op de stad. Aan de noordkant loopt de hal vloeiend over in een brede reizigerspassage. Deze loopt onder de sporen door en geeft een lichte ruime doorkijk tot aan de Provenierswijk.
De hal vormt het hart van het stationsplein waar dagelijks meer dan 100.000 reizigers gebruik van gaan maken. Naar verwachting is het hele project in 2013 klaar.
Nee, reizigers die in een zak staan te pissen is een fijn gezicht.quote:
Dan lassen ze er nog maar een SLT bovenop.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEE DAT KOST ZITPLAATSEN![]()
want het gaat helemaal niet om geldhet gaat erom dat de reiziger kan zitten
![]()
Yeah, as if![]()
Het geval wil dat de V250 juist in Italië besteld is omdat men kien was op uiterlijk. NS wilde ook een keer de blits kunnen maken met materieel waarop de handtekening van Pininfarina prijkt. Helaas levert die designstudio, naast hele mooie treinen, soms ook wat minder geslaagde ontwerpen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daarbij, als men zo kien op uiterlijk is hadden ze die V250 nooit besteld.
Ja, dat is te zien. De V250 is duidelijk op een regenachtige maandagmorgen gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het geval wil dat de V250 juist in Italië besteld is omdat men kien was op uiterlijk. NS wilde ook een keer de blits kunnen maken met materieel waarop de handtekening van Pininfarina prijkt. Helaas levert die designstudio, naast hele mooie treinen, soms ook wat minder geslaagde ontwerpen...
Door een uitzendkrachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat is te zien. De V250 is duidelijk op een regenachtige maandagmorgen gedaan.
Ik denk eerder door een van de kinderen van een van de ontwerpersquote:
Ja, dat zo'n jochie van 2 naar zijn vader toe kwam:quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk eerder door een van de kinderen van een van de ontwerpers
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef trainfreak het volgende:
In FOT zijn enkele knappe foto's te zien van 'Terug naar toen' van bij de VSM.
Ze zijn wel wat bewerkt maar ik vind ze echt sjiek!
[Test-case] Uit den ouden doos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |