Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het grote Apple topic ofzo zeker?quote:
iPhone topicquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het grote Apple topic ofzo zeker?
Da's hetzelfdequote:
ik heb er pas een paar duizend verwijderdquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit er nu wel of niet een limiet op dm's?? En hoe merk je dat? Je kan er geen meer versturen?
Want ik heb er nog nooit 1 verwijderd
Een paar duizendquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er pas een paar duizend verwijderd
Maar volgens mij zit er geen limiet op
Mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er pas een paar duizend verwijderd
Maar volgens mij zit er geen limiet op
Ik denk dat ik daar wel ruim overheen zitquote:
Marijke?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel ruim overheen zitWaar kun je dat zien?
Ja?quote:
Even nageteld, ik heb er 74 dusquote:
naast het envelopje van de PM staat dmquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier: http://dm.fok.nl/quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat pidgin?quote:
en dat vraag je aan Marijkequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier: http://dm.fok.nl/
Of gebruik je IE?
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
naast het envelopje van de PM staat dm
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
naast het envelopje van de PM staat dm
Pidgin is msn maar dan niet van windowsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat pidgin?
En heb je een korte cursus msn-en voor me? Want ik snap het nu al niet meer
er is geen tellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?
Gewoon zelf tellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)
weheeheheeh als je er tig hebtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Ok, graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?
[..]
Pidgin is msn maar dan niet van windows
En nu even niet, maar wil je morgen best wat uitleggen hoor
Laat maar danquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Marijijijijijijijke, mag ik je even wat vragenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit onder Linux doorgaans en onder windows gebruik ik geen IEquote:
Ow, nou dat ga ik niet doen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Nou even dan, omdat jij het bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijijijijijijijke, mag ik je even wat vragen
ik heb 2 uur non stop zitten klikken om ze weg te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, nou dat ga ik niet doen hoorWant het zijn er vet veel
Kan ik ook niet wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is onze Linux babe, en IE werkt echt niet op Linux
whehehehquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb 2 uur non stop zitten klikken om ze weg te halen
Het zou toch kunnen, onder WINE ofzoquote:
fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou even dan, omdat jij het bent![]()
Wedje leggen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is onze Linux babe, en IE werkt echt niet op Linux
Nicequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Jee, SP2 is ook geïnstalleerd.... en spontaan zijn er weer 52 andere updates.
huh, ik ben er hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wil je messenger testen, is er niemand online
Bij mij werkt 'ie vandaag ook vlekkeloosquote:
Nee geen herstel, je zou wel de bestanden moeten kunnen benaderen. Mogelijk moet je dan even de permissies anders zetten, maar via google vind je wel de gemakkelijke command line oplossingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
fijn![]()
Ik heb op een reparatie PC puppy opgestart omdat windoos niet wil opstarten. Kan ik in puppy iets vanb bestandsherstel if disk herstel doen op NTFS schijven
Zie je, toch die cursus nodig dan..quote:
Trustenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, sinds 5 uur vanmiddag ben ik weer wakkerder.
ik had jou geaccepteerd dus dat hpeft nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je, toch die cursus nodig dan..Heb je mijn dm gehad?? Voeg mij dan eens toe??
stuartquote:
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wed alleen met Marijke, sorry
Soms moet je allebei toevoegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had jou geaccepteerd dus dat hpeft niet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, sinds 5 uur vanmiddag ben ik weer wakkerder.
drukquote:
En dat is geen goed nieuws? Niet veel klanten waardoor het druk isquote:
dagdagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Geniet ervan jongenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ff badderen
laterssss
of.....![]()
voor de aankomende slapers
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Baddersequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ff badderen
laterssss
of.....![]()
voor de aankomende slapers
Trustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Sweet dreams angelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Trusten meisjequote:
Sorry, ik heb geen tijd voor MSNquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wil iedereen die mij hun msn-adres heeft gegeven me ff accepteren dan??![]()
Anders heeft het weinig zin he
Enfjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Trusten alle slaperds
Hoi aan degenen die er nog zijn![]()
Heb lekker een filmpje zitten kijken net![]()
quote:
Dank je wel, ik ga ff kijken of ik daar iets aan hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee geen herstel, je zou wel de bestanden moeten kunnen benaderen. Mogelijk moet je dan even de permissies anders zetten, maar via google vind je wel de gemakkelijke command line oplossingenIk zou eigenlijk zeggen, neem een ubuntucdtje, en draai die en haal alles eraf en zet dat op een externe hdd oid
Kleine handenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh mijn handen zijn weer eens te klein voor mijn gitaar
Dit is de 1e post van die ik zichtbaar hebquote:
Symphquote:
He wat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is de 1e post van die ik zichtbaar heb![]()
Hoi Enf![]()
https://help.ubuntu.com/community/FilePermissionsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je wel, ik ga ff kijken of ik daar iets aan heb
Ik zal het wel ff in DEV postenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet ff een mailtje sturen naar forum@fok.nl, je quoteknopje is stuk
Ik krijg in messenger ook tabbladenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
https://help.ubuntu.com/community/FilePermissions
Hier staat van alles over de permissies bij bestanden, mocht dat nodig zijn
Joh, jij bent helemaal niet zo kleinquote:
Ah, dat is nieuw en erg fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik krijg in messenger ook tabbladen
Weet jij heul nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, jij bent helemaal niet zo klein![]()
![]()
Nee, ik weet niet dat je ongeveer 1.60m bentquote:
En dat is kleinquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet dat je ongeveer 1.60m bent
Wie zoek je nog dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 3 msn-vriendjes nu
Waar blijft de rest![]()
Sta ik er niet tussen danquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 3 msn-vriendjes nu
Waar blijft de rest![]()
Ik heb 124 Facebook vriendjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 3 msn-vriendjes nu
Waar blijft de rest![]()
Neequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Schaamlipcorrectie *TIP!*
Grote schaamlippen? In één uur voor altijd verlost.
Tijdelijk ¤900,- !
Ads by Google
FOK!-mobile reclame
Ik heb je toegevoegd, en ik zie je ertussen staan bij mijquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee
Maar ik snap er ook geen drol van... Heb je geaccepteerd??
Ik zie er iig maar 3, en daar sta jij niet bij
Jaa dat boekquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
En er komt een vervolg "Reasons to trust politicians"
Whehehehehehehehequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je mij al?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb 3 msn-vriendjes nu
Waar blijft de rest![]()
Huhquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom ineens dat gezeik over de grootte van schaamlippen de laatste jaren
die is echt briljantquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom ineens dat gezeik over de grootte van schaamlippen de laatste jaren
Ja, hij is ook op veel plaatsen gewoon uitverkochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa dat boekXD Geweldig! Die schrijver zei ook dat ie hier 9 dagen aan had gewerkt en binnen no time op de bestseller lijst stond, en z'n vorige boek, veel langer aan gewerkt, wel tekst erin, verkocht bijna niet
![]()
XD
Ik zie je bericht wel, maar je staat er nog niet bijquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, en ik zie je ertussen staan bij mij!
Abo ftwquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
Schaamlipcorrectie *TIP!*
Grote schaamlippen? In één uur voor altijd verlost.
Tijdelijk ¤900,- !
Ads by Google
FOK!-mobile reclame
Nijner nijner, heb je het tofste tasje ooit al gezien?quote:
Vreemd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie je bericht wel, maar je staat er nog niet bij
Haha ja XD Zo droogquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, hij is ook op veel plaatsen gewoon uitverkocht![]()
---->MPG lijkt offline te zijn. Verzonden berichten worden pas afgeleverd wanneer de persoon zich weer aanmeldt bij Messenger. In plaats daarvan e-mail verzendenquote:
Gewoon geen MSN meer gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik heb ook altijd gezeik met msn als ik mensen toevoeg
Owh, de "designerkutjes"-onzin bedoel ikquote:
ik hoop hem nog te zienquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nijner nijner, heb je het tofste tasje ooit al gezien?![]()
Dat klinkt verstandigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gebruik het alleen voor private matters
-.-'quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
-.-'
mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com , hoe vaak moet ik 'm hier nog posten?
Show it!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nijner nijner, heb je het tofste tasje ooit al gezien?![]()
Nu helemaal niet meer he?? Doe eens lief!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
-.-'
mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com , hoe vaak moet ik 'm hier nog posten?
Kiektan kiektan!quote:
Hij is niet lief omdat hij je zijn msn geeft? Logisch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meer he?? Doe eens lief!!!
Oh die is wel leuk jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt gaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel, maar ik postte te vroeg dat ik er weer wasquote:
Niemand heeft zulke details in de gatenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik postte te vroeg dat ik er weer was
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ja.of niemand meer toevoegen XD
Ik zelf ook net pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand heeft zulke details in de gaten![]()
Ik wou er een Enf-iksdee achter zetten, maar toen bedacht ik me dat het FOK! was, dus deed ik maar eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet lief omdat hij je zijn msn geeft? Logisch ook
Gebruik het toch haast niet dus dat scheeltquote:
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nooooo medium plectrum is wegDie gebruikte ik het meeste
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wou er een Enf-iksdee achter zetten, maar toen bedacht ik me dat het FOK! was, dus deed ik maar een, maar dat komt zo onaardig over
Ik gebruik het niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gebruik het toch haast niet dus dat scheelt
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets meequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijk
Ik stuur ze wel op
Ik wil ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets mee![]()
quote:
Coolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets mee![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh uh dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijk
Ik stuur ze wel op
Hoeveel spam wil je ontvangenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
-.-'
Hij komt heus niet bij je langs midden in de nacht hoorquote:
Wow coolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik gebruik echt serieus nooit een plectrum, en er zaten er een paar bij mijn gitaarquote:
Ik heb er maar 1quote:
Enfer post hier toch altijd met van die vrolijke XD's?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij snapt het![]()
Alleen weet ik dan weer niet wat een Enf-iksdee is
En de bijpassende portemonnee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die stuur ik dan wel op natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij komt heus niet bij je langs midden in de nacht hoor![]()
Fingers crossedquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1Dus als nijner niet wil dan mag jij em
Maar maar maar dat is zo een hele specialequote:
Oh jaquote:
Nou, het kan toch dat je daar bang voor bentquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar dat is zo een hele speciale
Ja, echt, ik moestquote:
Neehoor, dat heb je somsquote:
Echt gaaf! Wil je hem echt niet zelf houden?quote:
Pure mazzel, hij viel in de muts van de persoon voor me, en toen kon ik em zo pakkenquote:
Ik wil 'm ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt gaaf! Wil je hem echt niet zelf houden?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pure mazzel, hij viel in de muts van de persoon voor me, en toen kon ik em zo pakken![]()
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Neehoor, dat heb je somsIk snap het helemaal
Leuk toch, nieuwe spullies?
Heel zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt gaaf! Wil je hem echt niet zelf houden?
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Wauw, zo'n uberplectrum is wel veatt, maar ik zal nooit mensen snappen die een attribuut aanbidden omdat een of andere hoge pief 'm heeft aangeraakt...
Wat aardigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel zekerIk wilde het je al eerder aanbieden
Ja, maat tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms moet je je zelf eens een cadeautje gunnen
Dit is echt leuk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pure mazzel, hij viel in de muts van de persoon voor me, en toen kon ik em zo pakken![]()
ik weet hoe tof jij Metallica vindt en bij mij ligt ie gewoon ergens tussen de papierenquote:
Dat is echt liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xDquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 vriendjes op MSN![]()
MPG, ga je het nog fixen
ik ben diep gekwetstquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
MAAR nu ga ik even niet meer reageren hier tot ik economie afheb
Owh, schakel ff overquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga even sterk aan een hoofddeksel denken
Ik moet zo ONZ radio starten dus ik ben er zo weer
Vind jij jezelf dikquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Holy shit, m'n BMI achtervolgt me, afslankthee -40% korting, niet dat ik dat nodig heb, maar het komt wel uit die richting
Okidokiquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
He Vraariequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xD
Gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, BMI van 13,4quote:
13,4quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, BMI van 13,4maar vanmiddag zocht ik het op en de reclamrs zullen me nog wel een tijdje stalken...
Joh, je bent jong en nog in de groei. Maak je niet druk en eet eens een extra hamburger. Komt vanzelf wel goed hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, BMI van 13,4maar vanmiddag zocht ik het op en de reclamrs zullen me nog wel een tijdje stalken...
Hequote:
Een of andere gekquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xD
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een of andere gek![]()
Het bericht aan MPG heefty daar niks mee te maken: ik kan zijn bericht wél zien. Maar niet reageren en hij verschijnt niet in mijn lijst
Geen idee hoe ik iets kan fixenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 vriendjes op MSN![]()
MPG, ga je het nog fixen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik iets kan fixen...
Hier sta jij online.. en ik ben zelf online...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook niet
Hamburgerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, je bent jong en nog in de groei. Maak je niet druk en eet eens een extra hamburger. Komt vanzelf wel goed hoor
quote:
Was super, relaxt gegeten wel een berg voor weinig geld.quote:
Ik zie jouw berichten. Zie jij mijn antwoorden??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik iets kan fixen...
Hier sta jij online.. en ik ben zelf online...
Jaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZag je de tas?
![]()
[..]
Zoooo jammerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook niet
welke film was het??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Was super, relaxt gegeten wel een berg voor weinig geld.
Daarna een goede film gekeken.
Mijn mening hierover zal ik kopieren vanuit het topic over de voorvertoning, wel zo makkelijk.
Was qua acteren, screening en directie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Maar omdat het zo goed gebracht word vergeef je het standaard verhaaltje.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
Klinkt goed (totale plaatje zeker)quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Mijn mening hierover zal ik kopieren vanuit het topic over de voorvertoning, wel zo makkelijk.
Was qua acteren, screening en directie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
The Fighter (komt 24 maart uit in de bios in NL)quote:
en waar gaat ie over??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Solique het volgende:
[..]
The Fighter (komt 24 maart uit in de bios in NL)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Even vanaf moviemeter, zo vertel ik zelf niet te veel.quote:
Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Vanavond weer eens normaal voorm mijn doen kwa score met bowlen
561 punten over 4 games
He Bar!quote:
Haiquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
561 punten over 4 games
Tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Neequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie jouw berichten. Zie jij mijn antwoorden??
echt heeeel netjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
561 punten over 4 games
Trusten zustertjequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga eens mijn bedje opzoekentrusten allen!
Haiquote:
Sweet dreams Enfquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
Hoi Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
561 punten over 4 games
Lekker slapen Merelquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
Trusten Merelquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
quote:
quote:
Thxquote:
Fijn hoor, ik zie jou en TFM wél, maar jullie mij nietquote:
het ligt gewoon aan jou hoor!quote:
Ik lees PMs. Ik krijg er alleen enorm veelquote:
Truste Enfquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:07 schreef Enfermera het volgende:
wtf moet je met zoveel emails??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees PMs. Ik krijg er alleen enorm veel.
Ik heb momenteel een zooi PMs staan om weg te werken, en nog 3863 e-mails... Geef me even tot het weekend ofzo...
Ik heb er 17836quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf moet je met zoveel emails??
Dat bedoelt hij nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik lees PMs. Ik krijg er alleen enorm veel.
Ik heb momenteel een zooi PMs staan om weg te werken, en nog 3863 e-mails... Geef me even tot het weekend ofzo...
ctrl-aquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog om te lezen??quote:
75% ongelezen wegflikkerenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Gezelligquote:
quote:
maar waarom heb je dat zo achterlijk veel mail??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
75% ongelezen wegflikkeren
20% ter kennisgevening lezen
5% lezen en beantwoorden
Lief hoor, en had toch al zo'n rotdagquote:
Meeste allemaal spam van dagelijkse nieuwsbrieven van een forum waarop ik Admin ben, en allemaal gevallen van dingen waar je je ooit voor aanmeld, en dan gelijk een berg reclame krijgt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog om te lezen??
zit er nog wat nuttigs bij dan?
ik ben altijd lief!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief hoor, en had toch al zo'n rotdag
Iets met Nieuws Managen en daarom persberichten en andere emails ontvangenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar waarom heb je dat zo achterlijk veel mail??
doe ik ook alleen op mijn werkquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar nu ff niet, er zit er eentje van mij tussen
Welterusten Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Trusten Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
ohh das wel naar idd.. zo haal je nooit de juiste dingen er uit..quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meeste allemaal spam van dagelijkse nieuwsbrieven van een forum waarop ik Admin ben, en allemaal gevallen van dingen waar je je ooit voor aanmeld, en dan gelijk een berg reclame krijgt.
Truste Trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |