Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Wauw, zo'n uberplectrum is wel veatt, maar ik zal nooit mensen snappen die een attribuut aanbidden omdat een of andere hoge pief 'm heeft aangeraakt...
Wat aardigquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel zekerIk wilde het je al eerder aanbieden
Ja, maat tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soms moet je je zelf eens een cadeautje gunnen
Dit is echt leuk
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pure mazzel, hij viel in de muts van de persoon voor me, en toen kon ik em zo pakken![]()
ik weet hoe tof jij Metallica vindt en bij mij ligt ie gewoon ergens tussen de papierenquote:
Dat is echt liefquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xDquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 vriendjes op MSN![]()
MPG, ga je het nog fixen
ik ben diep gekwetstquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
MAAR nu ga ik even niet meer reageren hier tot ik economie afheb
Owh, schakel ff overquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga even sterk aan een hoofddeksel denken
Ik moet zo ONZ radio starten dus ik ben er zo weer
Vind jij jezelf dikquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Holy shit, m'n BMI achtervolgt me, afslankthee -40% korting, niet dat ik dat nodig heb, maar het komt wel uit die richting
Okidokiquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
He Vraariequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xD
Gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, BMI van 13,4quote:
13,4quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, BMI van 13,4maar vanmiddag zocht ik het op en de reclamrs zullen me nog wel een tijdje stalken...
Joh, je bent jong en nog in de groei. Maak je niet druk en eet eens een extra hamburger. Komt vanzelf wel goed hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, BMI van 13,4maar vanmiddag zocht ik het op en de reclamrs zullen me nog wel een tijdje stalken...
Hequote:
Een of andere gekquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe wie dacht je dat ik was gekkie? xD
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een of andere gek![]()
Het bericht aan MPG heefty daar niks mee te maken: ik kan zijn bericht wél zien. Maar niet reageren en hij verschijnt niet in mijn lijst
Geen idee hoe ik iets kan fixenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
4 vriendjes op MSN![]()
MPG, ga je het nog fixen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik iets kan fixen...
Hier sta jij online.. en ik ben zelf online...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook niet
Hamburgerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, je bent jong en nog in de groei. Maak je niet druk en eet eens een extra hamburger. Komt vanzelf wel goed hoor
quote:
Was super, relaxt gegeten wel een berg voor weinig geld.quote:
Ik zie jouw berichten. Zie jij mijn antwoorden??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik iets kan fixen...
Hier sta jij online.. en ik ben zelf online...
Jaaaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZag je de tas?
![]()
[..]
Zoooo jammerquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt aan msn niet aan MPG, ik zie jou bijvooorbeeld ook niet
welke film was het??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Was super, relaxt gegeten wel een berg voor weinig geld.
Daarna een goede film gekeken.
Mijn mening hierover zal ik kopieren vanuit het topic over de voorvertoning, wel zo makkelijk.
Was qua acteren, screening en directie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Maar omdat het zo goed gebracht word vergeef je het standaard verhaaltje.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
Klinkt goed (totale plaatje zeker)quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:03 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Was super, relaxt gegeten wel een berg voor weinig geld.
Daarna een goede film gekeken.
Mijn mening hierover zal ik kopieren vanuit het topic over de voorvertoning, wel zo makkelijk.
Was qua acteren, screening en directie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Maar omdat het zo goed gebracht word vergeef je het standaard verhaaltje.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
The Fighter (komt 24 maart uit in de bios in NL)quote:
en waar gaat ie over??quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Solique het volgende:
[..]
The Fighter (komt 24 maart uit in de bios in NL)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Even vanaf moviemeter, zo vertel ik zelf niet te veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |