Nu helemaal niet meer he?? Doe eens lief!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
-.-'
mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com , hoe vaak moet ik 'm hier nog posten?
Kiektan kiektan!quote:
Hij is niet lief omdat hij je zijn msn geeft? Logisch ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu helemaal niet meer he?? Doe eens lief!!!
Oh die is wel leuk jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt gaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel, maar ik postte te vroeg dat ik er weer wasquote:
Niemand heeft zulke details in de gatenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik postte te vroeg dat ik er weer was
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ja.of niemand meer toevoegen XD
Ik zelf ook net pasquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand heeft zulke details in de gaten![]()
Ik wou er een Enf-iksdee achter zetten, maar toen bedacht ik me dat het FOK! was, dus deed ik maar eenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet lief omdat hij je zijn msn geeft? Logisch ook
Gebruik het toch haast niet dus dat scheeltquote:
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Nooooo medium plectrum is wegDie gebruikte ik het meeste
Jij snapt hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wou er een Enf-iksdee achter zetten, maar toen bedacht ik me dat het FOK! was, dus deed ik maar een, maar dat komt zo onaardig over
Ik gebruik het niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gebruik het toch haast niet dus dat scheelt
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets meequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijk
Ik stuur ze wel op
Ik wil ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets mee![]()
quote:
Coolquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NEE WACHT! Nijner, wil je een originele death magnetic plectrum van Metallica? Had ik gevangen, maar doe er toch niets mee![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh uh dat hoeft niet hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
help me even herinneren van de week dat ik even in mijn gitaarkoffer kijk
Ik stuur ze wel op
Hoeveel spam wil je ontvangenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
-.-'
mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com , hoe vaak moet ik 'm hier nog posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |