fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou even dan, omdat jij het bent![]()
Wedje leggen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is onze Linux babe, en IE werkt echt niet op Linux
Nicequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef DaMart het volgende:
Jee, SP2 is ook geïnstalleerd.... en spontaan zijn er weer 52 andere updates.
huh, ik ben er hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wil je messenger testen, is er niemand online
Bij mij werkt 'ie vandaag ook vlekkeloosquote:
Nee geen herstel, je zou wel de bestanden moeten kunnen benaderen. Mogelijk moet je dan even de permissies anders zetten, maar via google vind je wel de gemakkelijke command line oplossingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
fijn![]()
Ik heb op een reparatie PC puppy opgestart omdat windoos niet wil opstarten. Kan ik in puppy iets vanb bestandsherstel if disk herstel doen op NTFS schijven
Zie je, toch die cursus nodig dan..quote:
Trustenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, sinds 5 uur vanmiddag ben ik weer wakkerder.
ik had jou geaccepteerd dus dat hpeft nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie je, toch die cursus nodig dan..Heb je mijn dm gehad?? Voeg mij dan eens toe??
stuartquote:
Waar wedden we om?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wed alleen met Marijke, sorry
Soms moet je allebei toevoegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had jou geaccepteerd dus dat hpeft niet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, sinds 5 uur vanmiddag ben ik weer wakkerder.
drukquote:
En dat is geen goed nieuws? Niet veel klanten waardoor het druk isquote:
dagdagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Geniet ervan jongenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ff badderen
laterssss
of.....![]()
voor de aankomende slapers
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Baddersequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
mensen ik ga ff badderen
laterssss
of.....![]()
voor de aankomende slapers
Trustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Sweet dreams angelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen zo
Weltrusten en tot morgen
Trusten meisjequote:
Sorry, ik heb geen tijd voor MSNquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wil iedereen die mij hun msn-adres heeft gegeven me ff accepteren dan??![]()
Anders heeft het weinig zin he
Enfjequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:26 schreef Enfermera het volgende:
Trusten alle slaperds
Hoi aan degenen die er nog zijn![]()
Heb lekker een filmpje zitten kijken net![]()
quote:
Dank je wel, ik ga ff kijken of ik daar iets aan hebquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee geen herstel, je zou wel de bestanden moeten kunnen benaderen. Mogelijk moet je dan even de permissies anders zetten, maar via google vind je wel de gemakkelijke command line oplossingenIk zou eigenlijk zeggen, neem een ubuntucdtje, en draai die en haal alles eraf en zet dat op een externe hdd oid
Kleine handenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh mijn handen zijn weer eens te klein voor mijn gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |