Hier: http://dm.fok.nl/quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel ruim overheen zitWaar kun je dat zien?
Wat is dat pidgin?quote:
en dat vraag je aan Marijkequote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier: http://dm.fok.nl/
Of gebruik je IE?
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
naast het envelopje van de PM staat dm
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
naast het envelopje van de PM staat dm
Pidgin is msn maar dan niet van windowsquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat pidgin?
En heb je een korte cursus msn-en voor me? Want ik snap het nu al niet meer
er is geen tellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?
Gewoon zelf tellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waar staan die aantallen dan?? (en bij werkt dat knopje alleen in Chrome)
weheeheheeh als je er tig hebtquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Ok, graagquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar waar staat hoeveel het er zijn?
[..]
Pidgin is msn maar dan niet van windows
En nu even niet, maar wil je morgen best wat uitleggen hoor
ze is onze Linux babe, en IE werkt echt niet op Linuxquote:
Laat maar danquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Marijijijijijijijke, mag ik je even wat vragenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel ruim overheen zitWaar kun je dat zien?
Ik zit onder Linux doorgaans en onder windows gebruik ik geen IEquote:
Ow, nou dat ga ik niet doen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is geen teller
Moet je handmatig doen
Nou even dan, omdat jij het bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijijijijijijijke, mag ik je even wat vragen
ik heb 2 uur non stop zitten klikken om ze weg te halenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ow, nou dat ga ik niet doen hoorWant het zijn er vet veel
Kan ik ook niet wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is onze Linux babe, en IE werkt echt niet op Linux
whehehehquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb 2 uur non stop zitten klikken om ze weg te halen
Het zou toch kunnen, onder WINE ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |