Hou dan op met je domme vragen. Eerst zelf proberen en als je er echt niet uit komt hier vragen. Niet eerst vragen en vervolgens zelf gaan nadenken.quote:
Opnieuw opstarten kwam gewoon niet in me op. Dat is toch niet nodig tegenwoordig???quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Hou dan op met je domme vragen. Eerst zelf proberen en als je er echt niet uit komt hier vragen. Niet eerst vragen en vervolgens zelf gaan nadenken.
Bij mijn vorige telefoon wilde het erin en eruit halen van de SIM-kaart nog wel eens werken bij precies hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Fijn, geen dataverbinding hier en als ik iemand bel krijg ik geen gehoor.
Ja, zonder enige gevolgen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef McCandless het volgende:
Ik heb enige tijd geleden m'n telefoon gejailbreakd via jailbreaknow.com of een vergelijkbare site. Nu is mijn vraag: kan ik zonder gevolgen mijn iPhone aansluiten op iTunes? Ik doe eigenlijk zo goed als niets met die jailbreak, omdat de helft van de programma's niet te vinden is via Cydia, dus vandaar dat ik m'n iPhone liever weer terug zet in de oude instellingen. Is dit nog mogelijk, zonder schadelijke gevolgen?
Denk nergens, anders gewoon via de Appstore site.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Iemand hier een overzichtelijke site met welke apps er allemaal zijn? Soort appstore dus
iPod/iPhone aansluiten, klik op het apparaat in iTunes en dan 'herstel'quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef McCandless het volgende:
[..]
En kan ik hem dan ook terugzetten naar de oude modus, voordat ie gejailbreakt was? Zoja, hoe?
Noem alle mogelijkheden op die een telefoon kan hebben en noem voor de zekerheid ook nog het tegengestelde erbij.quote:
Opnieuw opstarten hoeft ook helemaal niet, je doet gewoon zelf iets fout terwijl het zo simpel is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten kwam gewoon niet in me op. Dat is toch niet nodig tegenwoordig???
Even een update:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef Saninl het volgende:
Pure-Fi Anywhere 2
Van 149,99 nu maar 89,99
http://www.vd.nl/multimed(...)3Dpure-fi&cid=791967
Altijd handig voor op het strand voor de zomer (H)
Ik heb daar geen last van (gehad)?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Even een update:
Dinsdag dus gekocht (zie dit topic), gisteren 'ontmaagd.'
Leuk geluidje komt er uit, misschien zal het niet de radio van je buurman overmeesteren (verre van) maar de volume is redelijk voor als je in je achtertuin zit.
Maar dan komt het grafkanker, want als je dat apparaat langer dan een half uur aan hebt staan, valt ie constant uit. Datzelfde gebeurt ook als je hem 'te hard' doet. Nou begrijp ik dat je geen boxjes moet opblazen, maar bij nummers die op een normaal niveau aan staan valt ie soms ook uit. Nou heb ik gisteren een stuk of 8 x dat kankerding opnieuw aan moeten drukken, onder het commentaar van: "nou, goed ding hoor Ricko!"
En daar hebben ze helemaal gelijk in. Ik ga godverdomme niet voor lul staan van het zomer met zo'n pauperding wat om de haverklap uitvalt? Heb het vandaag nog even binnen uitgetest en hij valt daadwerkelijk uit. Nou deed ie er net wel langer over, maar als ie eenmaal 'opgewarmd' is valt ie des te vaker uit. Niet kopen dus.
Ik ga kijken of ik em kan inruilen. Ik baal als een stekker want ik heb er wel 35 euro aan iris cheques aan besteed, en daar krijg ik niets voor terug volgens mij.
ik begrijp echt niets van die eerste zinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Maak gewoon met een auto radio en motor accu een setje.
Daar blaas je iedereen mee weg!
zo duidelijker?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Maak gewoon met een auto-radio en motorfiets-accu een mooi audio setje.
Daar blaas je iedereen mee weg!
Thanks voor je reactiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van (gehad)?
Ik heb hem ook nog niet enorm vaak gebruikt, maar ik kan hem zo hard zetten als ik wil hoor? En er valt niets uit
Nee, dat is het ook niet. Waarschijnlijk heb je niet goed gekeken, want ik heb het nog nooit gezien en heb al een stuk of zeven iPhones gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Opnieuw opstarten kwam gewoon niet in me op. Dat is toch niet nodig tegenwoordig???
resetten bij boxen is wel een beetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks voor je reactieGoed om te horen dat ie bij jou geen kuren vertoond.
Ik heb even rondgesnuffeld op TEH INTARWEBZ en ik ben niet de enige met dit probleem (sterker nog, er zijn best veel mensen met hetzelfde probleem).
Nu heb ik wat tips gezien die ik eerst ga gebruiken voordat ik em weer terug ga leveren. Ik moest hem namelijk resetten (ik weet ook niet waarom er een reset knop op zit, maar goed ) . Hoewel ik nu niet weer 3 uur lang dat ding aan heb staan, zijn de eerste tekenen (heel hard geluid) goed, en valt ie niet meer uit.
Tweede tip die ik gezien heb is (![]()
) dat ik mijn Iphone niet al op het muziek aan moet hebben staan, en pas als ik hem er in heb gedrukt, op muziek moet zetten. Iets met detectie van muziek waardoor ie niet in 'spaar' modus komt.
woensdag moet ik hem inleveren, dus vanavond nog één keer proberen.
Bleek een probleem te zijn met de mast hier. Kreeg net een telefoontje van T-Mobile.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:40 schreef Orbis het volgende:
[..]
Bij mijn vorige telefoon wilde het erin en eruit halen van de SIM-kaart nog wel eens werken bij precies hetzelfde probleem.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:12 schreef Saninl het volgende:
[..]
resetten bij boxen is wel een beetje
En een spaarmodus? Met welke rente?
Ik eauk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:03 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Ben wel benieuwd wat er 'anders' aan is.
Bugs weg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:03 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Ben wel benieuwd wat er 'anders' aan is.
Wiggerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Merkie het volgende:
Ik rock nog steeds 4.2.1. Dat is hoe ik rol.
Muziek downloaden is legaal tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:14 schreef LoveProfuzion het volgende:
Hoi, ik heb vandaag een iphone4 gekregen...hooray. in ieder geval heb ik hem gesynchroniseerd met mijn mac, echter in itunes heb ik heel wat (illegale) muziekdownloads staan, maar die krijg ik dus niet over naar mijn iphone...werkt dat alleen met daadwerkelijk gekochte muziek?
Geen last van verder eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef ScarFace- het volgende:
Hm m'n bereik zakt van 3 naar 1 a 2 streepjes als ik m'n iPhone met links vasthoud(met hoesje)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:35 schreef o.us het volgende:
Kent iemand een degelijke iPhonereparateur in de stadsregio Rotterdam nog wel deugdelijke prijzen hanteert? Wil mijn gebroken glas na 3 maanden eens repareren.
Dat vind ik ook best wel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef o.us het volgende:
Jammer dat je geen gifs kan afspelen in foto's.
Leven ze nog? Ik kan geen afspraak maken voor volgende week (vanaf 4 april).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:24 schreef Merkie het volgende:
Den Haag ook goed? www.nodefix.nl
Wellicht niet de goedkoopste, maar is wel goed.
Een afspraak boeken is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef Fuszy het volgende:
er staat
Wij zijn gesloten van 1 april tot 25 april.
Foto's van de iphone zijn niet te vergelijken met een degelijke compact camera.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef o.us het volgende:
Gezien dit topic Wat kan er aan de hand zijn met mijn compactcamera?
Denken jullie dat de iPhone 3GS het best tijdelijk over kan nemen? Overdag zijn de foto's uitmuntend al zeg ik het zelf.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Leven ze nog? Ik kan geen afspraak maken voor volgende week (vanaf 4 april).
quote:Wij zijn gesloten van 1 april tot 25 april.
Vanaf heden accepteren wij geen toestellen per post en afspraak.
De toestellen die nu in onze service zijn, worden uiteraard nog wel gerepareerd en teruggestuurd.
Jawel. Uit de vergelijking zal blijken dat de digitale camera beter is, maar je kan ze prima vergelijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Foto's van de iphone zijn niet te vergelijken met een degelijke compact camera.
www.iphoneservice.nl ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef o.us het volgende:
Kent iemand anders een degelijke iPhonereparateur in Rotterdam/Den Haag dat niet te veel kost?
Want? Welke feature verwacht je er in te zien?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
iOS 5 pas in de herfst volgens geruchten. Hoop het niet.
Sacred Odyssey was een tijdje geleden ook al gratis te downloaden. Leuk spel wel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
Voor de liefhebbers, vandaag zijn de volgende games van Gameloft in de aanbieding:
Sacred Odyssey - Rise of Ayden van ¤5.49 voor ¤0.79.
Starfront - Collision van ¤5.49 voor 0.79.
Eternal Legacy van ¤3.99 voor ¤0.79.
Weet ik niet, maar ik hoop een verbeterd notificatiesysteem en gratis MobileMe. Een nieuwe iOS is toch altijd leuk, geeft het gevoel dat je een nieuwe telefoon hebt zonder dat het je iets kost.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Want? Welke feature verwacht je er in te zien?
Je kan ze toch zo uitschakelen in SBSettings? Sowieso vind ik whatsapp kut.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:00 schreef TC03 het volgende:
De notificaties zijn nu echt verschrikkelijk, erg leuk om een spelletje te spelen terwijl er een groepsgesprek in Whatsapp aan de gang is.
Ik heb geen SBSettings. iOS moet gewoon goede ondersteuning voor dit soort dingen hebben zonder jailbreak.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan ze toch zo uitschakelen in SBSettings? Sowieso vind ik whatsapp kut.
Jep hier ook, heel vaak zelfs.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Piet.de.Kees het volgende:
Ook mensen die problemen hebben met foto's op facebook te zetten? Wanneer ik een wil plaatsen doet hij 1 seconde over het uploadbalkje en staat er niets op. Niet helemaal handig.
Lijkt me stug dat iOS 5 niet tegelijk uitkomt met de iPhone 5quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
iOS 5 pas in de herfst volgens geruchten. Hoop het niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iOS 5 niet tegelijk uitkomt met de iPhone 5
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Piet.de.Kees het volgende:
Ook mensen die problemen hebben met foto's op facebook te zetten? Wanneer ik een wil plaatsen doet hij 1 seconde over het uploadbalkje en staat er niets op. Niet helemaal handig.
En bij een matige verbinding post ie soms gewoon dubbel...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.
Voornamelijk cloud computingquote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat zal er nieuw zijn eigenlijk?
Dat heeft facebook zelf ook wel last van btw.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.
Wees erg blij, want ik ben ook erg actief op facebook en veel mensen om mij heen ook en allemaal dezelfde issue's.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Stuart het volgende:
Grappig, ik heb echt NOOIT problemen met Facebook en ben toch behoorlijk actief op Facebook
Nou, dan zal ik wel een geluksvogel zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wees erg blij, want ik ben ook erg actief op facebook en veel mensen om mij heen ook en allemaal dezelfde issue's.
Meldingen laten niks zien of je wordt doorverwezen naar een andere foto.
Melding van reacties komen dubbel binnen etc.
wat moet je met een iPad als je al een iPhone hebt?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef VloerKleedje het volgende:
Het apple-virus is hier goed toegeslagen. Ik had geen apple procucten, maar 4 weken na ik mijn iPhone 4 heb staat er een iMac 27 inch, binnenkort nog een iMac plus een iPad![]()
![]()
Ik snap niet wat mensen überhaupt met een iPad moeten. Heb al een tijdje naar grote tevredenheid een iPhone, maar voor mobiel gebruik heb ik net een Samsung NF310 netbook aangeschaft.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Misan het volgende:
[..]
wat moet je met een iPad als je al een iPhone hebt?
Ik kan niet wachten. Dat gaat me een enorm succes worden.quote:
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef VloerKleedje het volgende:
Het apple-virus is hier goed toegeslagen. Ik had geen apple procucten, maar 4 weken na ik mijn iPhone 4 heb staat er een iMac 27 inch, binnenkort nog een iMac plus een iPad![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.
Anders huil je niet. Apple maakt goed spul. Deal with itquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.
Huil zelf niet, heb ik ergens gezegd van niet? ik werk er zelf ook al jaren op, maar ik word moe van de fanbois die geen idee hebben wat ze er mee moeten en het als verlenging van hun hipster penis zien.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anders huil je niet. Apple maakt goed spul. Deal with it
Gelukkig dan zijn we het daarover eensquote:
Misschien andere USB-poort ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Q. het volgende:
Iemand deze melding ooit al eens gehad?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |