Lijkt me stug dat iOS 5 niet tegelijk uitkomt met de iPhone 5quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
iOS 5 pas in de herfst volgens geruchten. Hoop het niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat iOS 5 niet tegelijk uitkomt met de iPhone 5
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Piet.de.Kees het volgende:
Ook mensen die problemen hebben met foto's op facebook te zetten? Wanneer ik een wil plaatsen doet hij 1 seconde over het uploadbalkje en staat er niets op. Niet helemaal handig.
En bij een matige verbinding post ie soms gewoon dubbel...quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.
Voornamelijk cloud computingquote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat zal er nieuw zijn eigenlijk?
Dat heeft facebook zelf ook wel last van btw.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Facebook app is sowieso best slecht. Ook vaak dat hij nieuwe comments bij foto's en berichten niet laadt. Die 'naar-beneden-slide-voor-vernieuwing'-functie werkt ook de helft van de tijd niet bij een bericht zelf, je kunt met de app geen mensen taggen.
Wees erg blij, want ik ben ook erg actief op facebook en veel mensen om mij heen ook en allemaal dezelfde issue's.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Stuart het volgende:
Grappig, ik heb echt NOOIT problemen met Facebook en ben toch behoorlijk actief op Facebook
Nou, dan zal ik wel een geluksvogel zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 18:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wees erg blij, want ik ben ook erg actief op facebook en veel mensen om mij heen ook en allemaal dezelfde issue's.
Meldingen laten niks zien of je wordt doorverwezen naar een andere foto.
Melding van reacties komen dubbel binnen etc.
wat moet je met een iPad als je al een iPhone hebt?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef VloerKleedje het volgende:
Het apple-virus is hier goed toegeslagen. Ik had geen apple procucten, maar 4 weken na ik mijn iPhone 4 heb staat er een iMac 27 inch, binnenkort nog een iMac plus een iPad![]()
![]()
Ik snap niet wat mensen überhaupt met een iPad moeten. Heb al een tijdje naar grote tevredenheid een iPhone, maar voor mobiel gebruik heb ik net een Samsung NF310 netbook aangeschaft.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:10 schreef Misan het volgende:
[..]
wat moet je met een iPad als je al een iPhone hebt?
Ik kan niet wachten. Dat gaat me een enorm succes worden.quote:
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef VloerKleedje het volgende:
Het apple-virus is hier goed toegeslagen. Ik had geen apple procucten, maar 4 weken na ik mijn iPhone 4 heb staat er een iMac 27 inch, binnenkort nog een iMac plus een iPad![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.
Anders huil je niet. Apple maakt goed spul. Deal with itquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook kan verantwoordden anders ben je net zo'n trieste fanboi als al die mensen die alle iphone's verzamelen en allemaal OSX als showroom OS gebruiken en ondertussen allemaal VMware draaien of bootcamp.
Huil zelf niet, heb ik ergens gezegd van niet? ik werk er zelf ook al jaren op, maar ik word moe van de fanbois die geen idee hebben wat ze er mee moeten en het als verlenging van hun hipster penis zien.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anders huil je niet. Apple maakt goed spul. Deal with it
Gelukkig dan zijn we het daarover eensquote:
Misschien andere USB-poort ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Q. het volgende:
Iemand deze melding ooit al eens gehad?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |