SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 26-03-2011 13:45:41 ]Feyenoord Rotterdam
Mwoah, valt overdag reuze mee. Zie regelmatig prima foto's langs komen die overdag (buiten met fatsoenlijk zonlicht) zijn geschoten en die van een iPhone o.i.d. af komen. Alleen bij slecht licht vallen ze allemaal door de mand, maar eerlijk is eerlijk: dat doen compactcamera's eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef daNpy het volgende:
Ik heb nog geen telefoon gezien die een (compact) camera kan vervangen.
Altijd ruis, onscherp, slecht belicht, fletse kleuren etc
Is er niet iemand in je omgeving van wie je tijdelijk een compacte camera kan lenen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef o.us het volgende:
Meh. Jammer.
Denken jullie dat de iPhone 3GS het best tijdelijk over kan nemen? Overdag zijn de foto's uitmuntend al zeg ik het zelf.
Was een paar jaar geleden een productiefout, kon je gratis laten repareren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:43 schreef 9611Niels het volgende:
Heb ik ook gehad met mijn Canon, zonder hem te laten vallen. Ineens alleen maar overbelichte foto's met strepen zoals jij ook post, was ook niks meer aan te doen. Ik denk dat je een nieuwe moet kopen, dat heb ik in ieder geval wel gedaan.
Niet geheel met je eens. Je moet natuurlijk ook even wat aandacht geven aan wat je fotografeert, tegenlicht enz. Maar je hebt er inderdaad wel veel foto's tussen zitten die 'minder' zijn. Maar wat ik vooral mis is dat je weinig instellingen kunt maken. Maar enkele voorbeelden:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef daNpy het volgende:
Ik heb nog geen telefoon gezien die een (compact) camera kan vervangen.
Altijd ruis, onscherp, slecht belicht, fletse kleuren etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bij erg weinig licht/beweging vallen ze inderdaad door de mand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet geheel met je eens. Je moet natuurlijk ook even wat aandacht geven aan wat je fotografeert, tegenlicht enz. Maar je hebt er inderdaad wel veel foto's tussen zitten die 'minder' zijn. Maar wat ik vooral mis is dat je weinig instellingen kunt maken. Maar enkele voorbeelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bij erg weinig licht/beweging vallen ze inderdaad door de mand:Op 640x383 ziet iets er al snel redelijk uit. Maar dat is dan ook een resolutie waar je niet veel mee kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje compactcamera produceert nog steeds veel en veel betere foto's dan elke telefoon.Huilen dan.
Ik had ze even wat kleiner voor het forum gemaakt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op 640x383 ziet iets er al snel redelijk uit. Maar dat is dan ook een resolutie waar je niet veel mee kan.
Een beetje compactcamera produceert nog steeds veel en veel betere foto's dan elke telefoon.
Allemaal compactcamera's die op batterij werken, ik werk liever met accu's.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:34 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is er niet iemand in je omgeving van wie je tijdelijk een compacte camera kan lenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |