Jup. Heb garageband ook nog wel ergens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Garageband, maar ik weet niet of je een Mac hebt.
Oppakken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef o.us het volgende:
Mijn volumeknop is gevallen (3GS). Wat moet ik nu doen?>!?!?!/1.11.11
Op straat hé. Gaat dus heel moeilijk nu. Heb alleen geen idee wat ik moet doen want op Marktplaats zie ik prijzen staan van 50 euro voor het aanplakken van de knoppenquote:
Geen idee, maar met Garageband was een ringtone maken van een nummer zo gepiept. Nummer inladen, aangeven dat je er een ringtone van wilt maken en dan iets van 20 of 30 seconden selecteren. Als ik het mij goed herinner werd de ringtone ook direct in iTunes geplaatst.quote:
Ik heb hier nog wel een los knopje liggen. 20 euroquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Op straat hé. Gaat dus heel moeilijk nu. Heb alleen geen idee wat ik moet doen want op Marktplaats zie ik prijzen staan van 50 euro voor het aanplakken van de knoppen.
Vind het meer een issue wat bij de gebruiker ligt, aangezien je een app gewoon download en meteen kan draaien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Ha, het is gelukt.
IK MOEST OPNIEUW OPSTARTEN
Snel weer naar m'n android
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:03 schreef Joooo-pi het volgende:
Help?
Ik moet ff wat regelen voor iemand op een iphone 4. Nu heb ik opera mobile nodig. Deze heb ik geinstalleerd vanuit de app store.
Echter nu staat er een leeg icoontje genaamd "naamloos".
als ik er op klik kom ik in de safari browser.
Wat is er aan de hand?? (in de app store staat dat opera is geinstalleerd)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:12 schreef Joooo-pi het volgende:
oh wacht!
het naamloze icoontje was een bladwijzer. Ik heb em weg gekregen.
Maar waar vind ik nu opera????
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Ha, het is gelukt.
IK MOEST OPNIEUW OPSTARTEN
Snel weer naar m'n android
http://www.dealextreme.co(...)gs-9-piece-set-41417quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef o.us het volgende:
Mijn volumeknop is gevallen (3GS). Wat moet ik nu doen?>!?!?!/1.11.11
Ook voor ipadquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef Fuszy het volgende:
Wat betekent een + naast een app eigenlijk? Ik heb het al vaak gezien, maar nog nooit begrepen waar het voor was.
Leuk ook hoe er 'trieste' op het schip staat.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef ScarFace- het volgende:
Wat ik hier ergens las klopt dus echt? Bij het bellen gaat het scherm niet in een geblokkeerde stand staan waardoor je oor van alles opstart?
Bij mij gaat m'n scherm gewoon uit wanneer ik belquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef ScarFace- het volgende:
Wat ik hier ergens las klopt dus echt? Bij het bellen gaat het scherm niet in een geblokkeerde stand staan waardoor je oor van alles opstart?
Hoe kan het mijn fout zijn dat het programma NIET als icoontje verscheen???quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind het meer een issue wat bij de gebruiker ligt, aangezien je een app gewoon download en meteen kan draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |