quote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Welk nummer is dit? Reclame van NS HiSpeed..
Bron:quote:Client: NSHispeed
Buro: TribalDDB Amsterdam
Art: Olaf v/d Geld
Copy: Bjorn Diemer
Director: Raphael Bartels
Animation: Raphael Bartel, Michiel Krop, Joris Blomjous
Sound: Massive Music
Wouter Hamel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef _The_General_ het volgende:
De naam van een Artiest waarvan ik gisteren een stuk optreden zag, in Paradiso, Blonde kerel, mogelijk een Nederlander die Jazz/bluess achtige muziek maakt!
Sex bomb?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
(ik weet het niet beter uit te leggen)
Tom Jones and Zucchero Poor Poor Pam ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Nee, die is niet zo moeilijk te vinden als je het refrein in je hoofd hebtquote:
.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Creeg het volgende:
[..]
Tom Jones and Zucchero Poor Poor Pam ?
Dat is hem dus niet, maar ik weet dat die van prince is hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Maar je weet hopelijk wel dat dit van Prince is, als dit is wat je bedoelt![]()
Ik weet het al:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet het al:
Origineel van Ram Jam![]()
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel is niet van Ram Jam, is al veeel ouder.
Tnx, ik was al aan het lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Black_Betty
Haha, hij lijkt maar dat is nog steeds niet welke ik bedoel. Ik heb hem ondertussen gevondenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet het al:
Origineel van Ram Jam
Stijl? Genre? Oud? Nieuw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een muzieknummer waarin afwisselend telkens gefluit te horen is, en daarachteraan mondharmonica... Heeft iemand een idee?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een muzieknummer waarin afwisselend telkens gefluit te horen is, en daarachteraan mondharmonica... Heeft iemand een idee?
Nope, sorry! Maar thanks.quote:
tja, waarschijnlijk totaal off, maar:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
Nope, sorry! Maar thanks.
Het gefluit gaat zo'n beetje als [ afbeelding ], de harmonica als [ afbeelding ]
Once upon a time in the West?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |