quote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Welk nummer is dit? Reclame van NS HiSpeed..
Bron:quote:Client: NSHispeed
Buro: TribalDDB Amsterdam
Art: Olaf v/d Geld
Copy: Bjorn Diemer
Director: Raphael Bartels
Animation: Raphael Bartel, Michiel Krop, Joris Blomjous
Sound: Massive Music
Wouter Hamel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef _The_General_ het volgende:
De naam van een Artiest waarvan ik gisteren een stuk optreden zag, in Paradiso, Blonde kerel, mogelijk een Nederlander die Jazz/bluess achtige muziek maakt!
Sex bomb?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
(ik weet het niet beter uit te leggen)
Tom Jones and Zucchero Poor Poor Pam ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Nee, die is niet zo moeilijk te vinden als je het refrein in je hoofd hebtquote:
.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Creeg het volgende:
[..]
Tom Jones and Zucchero Poor Poor Pam ?
Dat is hem dus niet, maar ik weet dat die van prince is hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Maar je weet hopelijk wel dat dit van Prince is, als dit is wat je bedoelt![]()
Ik weet het al:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet het al:
Origineel van Ram Jam![]()
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel is niet van Ram Jam, is al veeel ouder.
Tnx, ik was al aan het lezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Black_Betty
Haha, hij lijkt maar dat is nog steeds niet welke ik bedoel. Ik heb hem ondertussen gevondenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet het al:
Origineel van Ram Jam
Stijl? Genre? Oud? Nieuw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een muzieknummer waarin afwisselend telkens gefluit te horen is, en daarachteraan mondharmonica... Heeft iemand een idee?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Ik ben op zoek naar een muzieknummer waarin afwisselend telkens gefluit te horen is, en daarachteraan mondharmonica... Heeft iemand een idee?
Nope, sorry! Maar thanks.quote:
tja, waarschijnlijk totaal off, maar:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:01 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
Nope, sorry! Maar thanks.
Het gefluit gaat zo'n beetje als [ afbeelding ], de harmonica als [ afbeelding ]
Once upon a time in the West?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
geen idee, maar vind je het echt goed?quote:Op maandag 21 maart 2011 00:56 schreef Twelveonclock het volgende:
Hallo. Ik zoek het nummer wat je hoort in R.E.L aflevering 1 als Romeyn en Lamoree bij Infernopolis zijn. Het nummer begint met het geluid,wat lijkt op dat van een hartmonitor,die aangeeft dat het hart gestopt is. Ik zelf vind het een underworld achtig tintje hebben.
Het stukje begint rond 24:40 van die aflevering
http://www.herhaling.nl/video/275269/
Hier een linkje. Wie me kan helpen ben ik voor eeuwig dankbaar
Iets van Toots Thielemans?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:41 schreef Made-In-Holland het volgende:
Iemand al een idee voor deze? Ik kan hem nog steeds niet vinden. Ik weet echt niet waar hij verder nog kan staan of onder welke naam.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:55 schreef Chronos219 het volgende:
Hoi beste mensen,
Ik ben op zoek naar een remix tussen:
Swedish house mafia - One
&
Scooter - Maria
Ik heb hem afgelopen weekend in de kroeg gehoord maar kan hem nergens vinden.
Het nummer begint gewoon als One maar als dat opbouwend vibrerende intro is geweest speelt hij het deuntje van Maria in plaats van het orgineel.
Ik vond hem echt gaaf klinken maar kan hem nergens vinden.
Wie kan mij helpen?
BEDANKT BEDANKT!quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef padlarf het volgende:
Dat is het enige wat ik zo snel kan bedenken met een kaal ruziezoekend jongetje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:18 schreef Gevalletje het volgende:
Ik zoek een nummer, het is instumentaal, maar een koor van mannen "hmmt" wel een melodie. Ik denkt dat het zo rond de jaren 90 is gemaakt. Het is een heel bekend nummer, iedereen op mn werk kon het wel mee hmmen maar niemand weet die titel.
Zegt iemand dit iets??
oh ja, dat is wel een goed woord daarvoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:23 schreef starla het volgende:
Volgens mij ben je op zoek naar het werkwoord neurien. Kun jij het misschien
neurien?
Dankje! Die bedoelde ik inderdaadquote:
Uit de OP:quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:03 schreef FreezePop het volgende:
Ik zoek nu al een tijdje naar groepen waar ik naar kan luisteren als het gaat om van dat epische koor muziek. Je weet wel, van die snelle orkesten met een koor er door heen. Iemand een linkje of naam waar ik kan beginnen? Weet ook niet echt hoe het genre heet. Episch koormuziek gaf geen resultaten
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik weet nu al dat als ik een topic er over maak ik meteen zal worden doorgestuurd naar dit topic.quote:
Nee, dat zal je niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat als ik een topic er over maak ik meteen zal worden doorgestuurd naar dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |