quote:Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hoort in het tweede deel van deze filmtrailer, vanaf 1:14:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:14 schreef vvelen het volgende:
Wie helpt mij,
Een 4 tot 5 jaar terug (wat ik schat hoor) was er een clip in de top 40, het nummer werd gezongen door 2 zangers een Bono achtige man en een hiphop zanger. Naast dat ik het een mega gave combi vond was de clip ook bijzonder, wanneer de Bono achtige man zong was de clip in zwart-wit en wanneer de hiphop zanger in beeld kwam in kleur. Gedurende de clip waren beide onderweg in een auto naar een vliegveld meende ik de clip eindigt namelijk wanneer beide een vliegtuig instappen.
Ik hoop dat iemand gelijk weet welk nummer ik bedoeld
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef melisz het volgende:
Ik zoek een nummer wat best vaak gedraaid wordt bij uitgaan. Het was een nummer waar het woord salsa in kwam, het is een house nummer volgens mij. want er zit wel een dikke beat onder. volgens mij is het een remix van een gewoon nummer. ze zingen er niet veel in maar als ze zingen is het salsa ........... en dan hoor je die beat en dan aha, aha. wie weet welk nummer ik bedoel?
nee die zijn het niet. ;$quote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk deze mash-up:
Daarvoor is FOK! niet, en nu wegwezen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie helpt mij ik moet de Insane in the Brain, van Cypress Hill, het deuntje van hebben. van het hele lied. zonder de rappers.
Zelf een topic aanmaken.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:18 schreef tijdelijkje het volgende:
Hey daar,
Ik heb op school het vak muziek, en er wordt 2 keer per jaar een concert georganiseerd waar je minimaal 1 liedje van voor 1900 moet spelen, en 1 na 1900. Het is voor een cijfer.
Na 1900 is geen probleem voor mij, maar van voor 1900 is lastig. De vorige keer heb ik een lied uit de renaissance gespeeld, maar dat was geen succes. Ik ben daarentegen goed in het spelen van blues. Ik heb o.a. een 12-snarige gitaar en ervaring met slide-techniek.
Zodoende mijn vraag: kennen jullie een blues nummer dat voor 1900 geschreven is?
1899 is al goed, als ik maar niet weer die klassieke meuk hoef te spelen.
Bij voorbaat dank.
Zal ik doenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Weet er toevallig iemand hoe het nummer heet wat om 1445 werd gedraaid tussen Carousel van Ilse deLange en Don't Cry van Guns n'Roses??
Het was iets dance-achtigs met tekst, ik zal ff kijken of er een fragment te vinden is..
Kenners hier? Volgens mij heette t iets van Lady Luck??
Op de site staat ie niet. En ik heb de vraag ook gesteld in het 3fm topic.
Enig idee hoe laat ongeveer ?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef CybPraetorian het volgende:
Hoorde vanmorgen een liedje op 3fm of SlamFM (waarschijnlijk Slam) dat deze tekst had, of zoiets:
...
It feels like
feels like...
feels like...
Sun-shiinnne
...
en dan met een stevige beat eronder, dance achtige plaat, vrouwelijke zangeres van de band/dj's. Volgens mij heette het liedje ook sunshine, maar aangezien dat wel een heel algemene term is om te zoeken kan ik hem niet vinden. Ook de top40 of tipparade kent hem niet
Ben er al achter: twas Bag Raiders - Sunlight...quote:
Volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef zaishen het volgende:
Hoe heet dat liedje in de nutella reclame die je op tv ziet? Alvast bedankt voor uw antwoord!
groet,
Google het.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef iewl het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd, van na het jaar 2000.
Ik weet alleen de tekst nog, het was heel droog gezongen:
monday night, to the club
tuesday night, to the club
wednesday night, to the club
thursday night, to the club
en zo maar door volgens mij
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:27 schreef iewl het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd, van na het jaar 2000.
Ik weet alleen de tekst nog, het was heel droog gezongen:
monday night, to the club
tuesday night, to the club
wednesday night, to the club
thursday night, to the club
en zo maar door volgens mij
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:11 schreef Kluupkluup het volgende:
Welk nummer is dit? Reclame van NS HiSpeed..
Bron:quote:Client: NSHispeed
Buro: TribalDDB Amsterdam
Art: Olaf v/d Geld
Copy: Bjorn Diemer
Director: Raphael Bartels
Animation: Raphael Bartel, Michiel Krop, Joris Blomjous
Sound: Massive Music
Wouter Hamel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef _The_General_ het volgende:
De naam van een Artiest waarvan ik gisteren een stuk optreden zag, in Paradiso, Blonde kerel, mogelijk een Nederlander die Jazz/bluess achtige muziek maakt!
Sex bomb?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
(ik weet het niet beter uit te leggen)
Tom Jones and Zucchero Poor Poor Pam ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Hoe heet dat dance-achtige nummer van tom jones (samen met iemand anders?) ookalweer, met in het refrein de hele tijd pampampampam?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef ems. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |