quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
Joanna zeg nou eens eerlijk wie jij genomineerd hebt !! recht in d'r smoel !!
Precies waar je zelf zo van houd !
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Little_Lunatic het volgende:
Joanna zeg nou eens eerlijk wie jij genomineerd hebt !! recht in d'r smoel !!
Precies waar je zelf zo van houd !
LOL je hebt gelijk .... eerst vertrouwen opbouwen en dan pas de boel naaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Toverheks het volgende:
Eindelijk toch weer leuke streams of je het nu wel of niet *zielig* vind voor moneukmealsiklekkerdronkenben
Ah, ik zie dat je Joanne nog niet ontmoet hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flashbox het volgende:
Die Aafke is het grootste achterbakse wijf wat in het huis zit.
Komop ..... daar houd je toch vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
Laat Joanna aub haar mond houden dat ze Maik genomineerd heeft anders zitten we nog urenlang naar dat gejank te kijken op de streams
dus datquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee eerst even terug vertrouwen opbouwen en dan gebruiken om te backstekken
Exactly.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
Laat Joanna aub haar mond houden dat ze Maik genomineerd heeft anders zitten we nog urenlang naar dat gejank te kijken op de streams
Wat een arrogante kwal zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
Flip wil dat alle vrouwen aan hem komen vragen of ze nog wel in zijn top 3 staan.![]()
![]()
Wie denkt ie dat ie is?![]()
Femke blijkbaar ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Mylene het volgende:
Philip slaat toch wel alles. Wat heb ik me in die gozer vergist.
Ja , of Karim ofzo. Echt dom van Mo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Het is zo godvergeten zonde dat Gerard er niet bij komt zitten en die twee even het zwijgen oplegt.
Echt jammer dat Monique ook geen hulp wilde toestaan van andere bewoners.
Nope..... Dat neppe hert moet er voor uitkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Flow3r het volgende:
ja toch, daarom zijn er streams, niet om een dom spelletje twister te bekijken dat 2 uur duurt, of een kookcursus maar gewoon roddel en achterklap daar draait het om geen slappe mensen gewoon het spel spelen en euro`s verdienen je zit er niet voor een pot pindakaas.quote:
quote:Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Het is Philip niet in de koude kleren gaan zitten.
Eerder vertrouwde Monique Philip nog toe dat ze hem niet zou nomineren, nu blijkt dat ze wel degelijk zijn naam noemde tijdens de vijfde nominatieronde. Philip is woedend en hij uit zijn frustraties bij het vriendinnetje van Maik. In tranen geeft Monique toe dat ze een vergissing maakte. Ze geeft de overige bewoners de schuld van deze misstap. Komt het nog goed tussen Monique en Philip?
Hij wilde bj de politie. Perfect griezeltje ervoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Mylene het volgende:
Philip slaat toch wel alles. Wat heb ik me in die gozer vergist.
Denk dat ze hem goed door heeft gehad! Je kunt niet iedereen op zijn mooie blauwe ogen geloven dus!quote:
zekersquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja toch, daarom zijn er streams, niet om een dom spelletje twister te bekijken dat 2 uur duurt, of een kookcursus maar gewoon roddel en achterklap daar draait het om geen slappe mensen gewoon het spel spelen en euro`s verdienen je zit er niet voor een pot pindakaas.
Die Joanna is ook heel erg, maar ik vind die Aafke veel erger, die begon gelijk na de nominatie te slijmen om zelf maar niet genominerd te worden de volgende keer. En ze lult alles veel sneller door dan dat ze het gehoord heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je Joanne nog niet ontmoet hebt.
Ik zie niks over bekstekking Joanna?quote:Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Eerder vertrouwde Monique Philip nog toe dat ze hem niet zou nomineren, nu blijkt dat ze wel degelijk zijn naam noemde tijdens de vijfde nominatieronde. Philip is woedend en hij uit zijn frustraties bij het vriendinnetje van Maik. In tranen geeft Monique toe dat ze een vergissing maakte. Ze geeft de overige bewoners de schuld van deze misstap. Komt het nog goed tussen Monique en Philip?
Het zal alleen maar erger worden, De grote pestshow.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef delfse het volgende:
Dit heeft niks meer met het spel te maken het is bijna chanteren met doe een oproep om voor mijn te stemmen om het goed te maken.
Je zou sokjes kunnen breien voor Mootje. Iets met een Bambi-motiefje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat jullie het nog aan kunnen horen, echt. Ik wordt er echt te agressief van als ik zoiets moet aanzien. En dat je dan niets kunt doen is nog het ergste.
Heb ik ook, niet te harden zonder zelf in actie te komenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat jullie het nog aan kunnen horen, echt. Ik wordt er echt te agressief van als ik zoiets moet aanzien. En dat je dan niets kunt doen is nog het ergste.
Ze stuurden daarnet niet voor niks karim weg.quote:
das toch duuduluk zat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef Dark het volgende:
Aaf - dat ik dat gisteren uitsprakte naar je?
Doe maar aan Servioquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Stranger het volgende:
Philip vanavond dan maar vastketenen aan Mo he?
Nee, die word vanaf het begin af aan het handje boven d'r hoofd gehouden. Volgens mij zien alleen de streamers hoe ze werkelijk isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie niks over bekstekking Joanna?
Maik heben ze net ook weggestuurd....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ze stuurden daarnet niet voor niks karim weg.
Zeer subjectieve berichtgeving van Net5 en net zo smerig als de chantagepraktijken van Philip en Joanna.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie niks over bekstekking Joanna?
Nee ze draait zich er steeds uit .... Maar wel 'n grote smoel dat ze zooooo eerlijk isquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ah, ik hoor het al, dat bekstekkende kuthert durft t niet te zeggen
wat een but bericht!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef delfse het volgende:
Woede om nominaties
16 maart om 17.00
Sst zal nooit de waarheid. Hij zit Mo te chanteren
Een Judaskus!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef TimeJumper het volgende:
Monique krijgt de kus des doods van doodshoofdaapje Flip
Die eens te meer aantoont dat Joanna de hand boven het hoofd gehouden word.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:46 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zeer subjectieve berichtgeving van Net5 en net zo smerig als de chantagepraktijken van Philip en Joanna.
U is een trollquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Mo is gewoon een beckstekker om Flip te nomineren terwijl ze dat niet zou doen![]()
![]()
![]()
Goed omschreven en helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef delfse het volgende:
Dit is toch niet de pest show of maak me kapot show? Het is een spel om geheimen te raden en soms liegen voor het spel maar niet dit.
Fysiek wel jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
Toch zorgt die Aafke voor opheldering. Is een sterke vrouw denk ik.
Ze heeft zich gewoon bedacht. Moet kunnen in dit spel..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Mo is gewoon een "beckstekker 'om Flip te nomineren terwijl ze dat niet zou doen![]()
![]()
![]()
Tuurlijk moeder van Joanna en consorten sponsoren dit programma! Vandaar dat Joanna ongestoord zoveel reclame voor haar webshow en de klinieken van Mevrouw Gabriels-Verweijen mag doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die eens te meer aantoont dat Joanna de hand boven het hoofd gehouden word.....
Laten we hopen dat Flipje voor deze actie een beste sanctie gaat ontvangen....
Daarna nog even botoxhert er achteraan, en verder met andere dingen...
Ze is soms zo heerlijk uh... nuchter...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
Toch zorgt die Aafke voor opheldering. Is een sterke vrouw denk ik.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze is soms zo heerlijk uh... nuchter...
Idd.. Philip die kan er niet tegen als hij genomineerd wordt en oof als hij de telefoon niet kan opnemen.. Dan is hij gelijk op zijn teentjes getrapt.. Hij snapt blijkbaar dus ook niet wat het spel is..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef delfse het volgende:
Dit is toch niet de pest show of maak me kapot show? Het is een spel om geheimen te raden en soms liegen voor het spel maar niet dit.
doet hij zelf niet he hahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
Philip heeft wel gelijk dat Mo zich laat lijden door anderen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Ransjih het volgende:
dilemma dilemma, voor de telefoon of voor de deur
Ik word onpasselijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Jo zegt heel lieflijk: " Nu zijn de 3 blondjes weer compleet eh? "
doe ff normaal het is een spelletjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
had ik vandaag al gezegd dat ik dat HERT haat??? Nee....ff voor degene die het nog niet wisten 200.000.000.000% zeker dat ik een schijthekel aan dat achterbakse, egoïstische HERT heb...
dus...
Dat hoop ik ook dat ze dit gaan uitzenden gaat hem veel stemmen kosten. Wat is dit een walgelijk stel die Jo en PhIip. ik denk dat die vriend van Jo ziin spullen al heeft gepakt thuis met dit sekreet valt toch niet te leven? En Philip moet een knal voor zijn achtelijjke kop krijgen om een vrouw zo te behandelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Dit is alleen maar goed voor Monique, zo kan de echte wereld dus ook zijn, learn from it and deal with it
Schijnheiligheid ten top... het ontbreekt Joanna nog een aureooltjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Ik hoop het nu ook heel erg. Wat een triest ventje die Flip.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Oke, Philip dus naar huis en Servio blijft?
Dilemma!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Oke, Philip dus naar huis en Servio blijft?
Ja idd zou je wel denken, we hebben vandaag de andere kant van Flip gezienquote:
komkom, niet overdrijven nu he.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop het nu ook heel erg. Wat een triest ventje die Flip.
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ff normaal het is een spelletje
KvdWquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
ik ben eten aan het koken, kom ff kijken en zie streamlock....why?
ik zie geen streamlockquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef Stability het volgende:
ik ben eten aan het koken, kom ff kijken en zie streamlock....why?
Mag hopen dat die lekker op de wc thuis kan drukkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Barb_ het volgende:
Waar wil Philip nou voor gaan drukken vrijdag?
Uhm...waar zie jij karakter?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!
Nee hoor, het is een kindje van God.quote:[b] Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef MargrietV het volgende:[/b
Schijnheiligheid ten top... het ontbreekt Joanna nog een aureooltje
Hij heeft echt dezelfde gedachtenkronkels als Joan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:54 schreef Day het volgende:
Dus omdat flip bijna het geheim van sharon geraden heeft niemand anders het recht om op haar te drukken? Degene die dat doet krijgt een nominatie van hem (behalve Jo dan).
ik zag het net wegrennen bij philipquote:
Wat een zelfingenomen, betweterig, zuigerig, drammerig, hoog-irritant wijf is datquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
karaktermoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:55 schreef MargrietV het volgende:
[..]
karaktermoord is geen spelletje ook NIET in een Spel!
Dit!quote:
dat is niet zielig..maar de waarheid en idd dom!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom moest Joanna bij het gesprek zijn?
Ik vind het wel zielig dat er 2 op 1 gaan zitten zeiken.. Je ziet aan Mo dat ze een
zacht hartje heeft! Als je zegt tegen haar.. 'je bent dom' huilt ze al..
Ik zal, door alle smartelijke tranen heen, mijn best doen!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Als ze zegt wie ze genomineerd heeft zijn het vast niet 'de drie blondjes' meer.
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Als ze dit goed in beeld brengen is Philip exit donderdag. Laten we het hopen.
Die gast is nog een stukkie erger dan Servio.
klopt..wie anders staat op plek 34 in de cda...en is dronken,neukend en laveloos te zien op tv??quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:57 schreef Ransjih het volgende:
omdanks alles denk ik toch dat mo dit niet vergeet
Alleen mannen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.
alles voor het geldhe...quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Ik hoop het zo ik haat mannen die zo een vrouw behandelen. En genieten als een vrouw zo zit te huilen.
he he heb je het ook in de gaten, Monique heeft volgens mij haar hele leven lopen janken als ze ergens haar zin niet kreeg, denk ff tranen en dan weer verdergaan. wat ik eerder zei ze is ook een berekenend meisje.quote:
Join the club.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef willem67 het volgende:
Gadverdamme wat heb ik me vergist in Philip, wat een slechte lozer is dat.
Het interesseert hem niet eens als hij maar wint!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef delfse het volgende:
[..]
Zonder deze hatelijke mensen is er nou eenmaal geen televisie. Ik vind het ook achterlijk dat Mo gister zo debiel deed naar Jo toe omdat Flip genomineerd was. 2 weken daarvoor ging zij helemaal kapot toen Maik genomineerd was en nu snapte ze de reactie van Jo niet. Ok, wat Flip doet, mensen manipuleren, achterbaks enzo dat neem ik nu maar voor lief, omdat de rest dat ook doet. Je doet nu eenmaal mee met het spel en gedraagt je naar gelang naar de andere bewoners. Ik vind wel nog steeds dat Gerard en Flip het meest bezig zijn met het spel. Jo doet het naar behoren goed om haar geheim af te schermen. De anderen proberen het spel maar beetje uit te zitten enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Niet overdrijven?? Lees even de laatste cossen door. Zelden is een bewoner zo enorm uitgekotst in korte tijd. Hij overtreft Servio nog toen tijdens zijn aanval op Alex.
Philip is een asociaal excuus voor een mens. Een walgelijk, laag bij de gronds persoon.
dat was een notering van een lijst uit 2007quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef trollie67 het volgende:
[..]
klopt..wie anders staat op plek 34 in de cda...en is dronken,neukend en laveloos te zien op tv??
Wat niet wegneemt dat het psychologische spelletje van Flip buitengewoon smerig was.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he he heb je het ook in de gaten, Monique heeft volgens mij haar hele leven lopen janken als ze ergens haar zin niet kreeg, denk ff tranen en dan weer verdergaan. wat ik eerder zei ze is ook een berekenend meisje.
Daarom hoeven ze haar niet zo de grond in te boren..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is niet zielig..maar de waarheid en idd dom!!
nog een kleine tip voor de tsunamiquote:
ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het psychologische spelletje van Flip buitengewoon smerig was.
sla haar op de bek..trolquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef trollie67 het volgende:
ach ze jankt nu maar graag en joanna is zowiezo een niet denkend kunnend botox schaap
Neu, sommigen fronsen hun wenkbrauwen als Bambi met pootjes in de lucht gaat liggen zielig doen. Maar goed, ook dat is een taktiek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
kiezen we niet allemaal voor de underdog?
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.
Ik wissel per week qua keuze. Tot nu toe ben ik wel Gerard fanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
Heb het meegemaakt tijdens rollenspellen, dat mensen zo zeer in het spel opgingen, dat ze opgenomen moesten worden in een psychiatrische inrichting. Dus praat er niet zo makkelijk over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.
gelijk heb je ze zijn zo schijnheilig als de pest maar dat mo zich weer zo moet laten zien dat janken en zeggen dat ze spijt ervan heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Daarom hoeven ze haar niet zo de grond in te boren..
Ze zeggen dat ze met andere meeloopt.. Terwijl ze dat zelf (Jo en Ph) dat zelf ook doen.
Ph kan er niet tegen dat hij door iemand genomineerd word.. Maar wat ik ook zei dat is met de telefoon oppakken ook! Daar kan hij ook niet tegen als hij telaat is..
Kut zender is kapot.. Wisselen.
Dan pak ik er chippies en 'n biertje bij .... en op de eerste rangquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurt
Me tooquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
ergens heb ik nog een beetje hoop dat mootje dt allemaal gespeeld heeft
mag ook, totaal geen problemen mee maar het duurt maar zoveel weken, er is veel geld mee te verdienen, ze zijn allemaal getest op alle vlakken, ze weten wat hun te wachten stond, hebben veel BB SST en DGK gezien dit was niet heftig en monique kan janken op coandoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurt
Gaat het spel niet om geheimen raden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
wat zei sharon? heb het net gemistquote:
Nomineren is part of the game en dat je niet moet janken als je genomineerd wordt...had je maar thuis moeten blijven...iets van die strekkingquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt tijdens rollenspellen, dat mensen zo zeer in het spel opgingen, dat ze opgenomen moesten worden in een psychiatrische inrichting. Dus praat er niet zo makkelijk over.
verdomd.. je heb gelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat het spel niet om geheimen raden?
oeps...vergeten..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gewoon de waarhei, waar het op staat zoals ze altijd doen.quote:
Hahaa lucht je hartquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:04 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
gelijk heb je ze zijn zo schijnheilig als de pest maar dat mo zich weer zo moet laten zien dat janken en zeggen dat ze spijt ervan heeft
die meid red het niet hoor
en die aafke is ook een schijnheil
zo dat lucht weer op
precies, helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nomineren is part of the game en dat je niet moet janken als je genomineerd wordt...had je maar thuis moeten blijven...iets van die strekking
nice words!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nomineren is part of the game en dat je niet moet janken als je genomineerd wordt...had je maar thuis moeten blijven...iets van die strekking
Nah, dat is bijspel. Net alsof er aan het einde nog geheimen overzijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach wat zal ik hier op zeggen, vind het kleutergedrag het hoort er gewoon bij nogmaals er zitten genoeg mensen achter en als het echt te heftig was hadden ze al in gegrepen en zoniet ja dan maar niet. ze hebben zelf JA gezegt van doe wel mee aan SST en weten dondersgoed wat er allemaal kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt tijdens rollenspellen, dat mensen zo zeer in het spel opgingen, dat ze opgenomen moesten worden in een psychiatrische inrichting. Dus praat er niet zo makkelijk over.
dat waren ze niet en we kenden ze al twee jaar heel goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
echt waar???????? damn heftig.
Maar ja je vraagt je dan wel af of die misschien dan een beetje labiel waren voordat het rollenspel begon.
Pcies.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nah, dat is bijspel. Net alsof er aan het einde nog geheimen overzijn.
Het is gewoon degene die het langst zit is de winnaar, dat is het spel.
Ok Thanks..!! En ze heeft idd gelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze is niet dronken,dan heeft hij geen interesse voor zijn "vriendin"quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Capt1caveman het volgende:
Waarom is Maik niet eens nieuwsgierig naar de reden voor Mo's verdriet?
Minpuntje!
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, is ie uberhaupt wel naar haar komen kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Capt1caveman het volgende:
Minpuntje!
En gelijk heeft ze lekker nuchtere meidquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ze moeten Jo ook altijd nemen in de KVDWquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Hahaa lucht je hart![]()
Ja idd.. Dat is waar misschien moet Mo ook wat sterker in der schoenen staan..
Voor nu in het spel..
Nu zegt hij: Ze moeten ook altijd jou hebben he.. Is goeie TV!
jawel maar hij werd er direct uitgesommeerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, is ie uberhaupt wel naar haar komen kijken?
die is niet geboeid door natte ogen.....een natte doos...dat dan weer welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef Capt1caveman het volgende:
Minpuntje!
M'tricht hequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
in limburg heb je wel de toneelschool ,he ? het zal toch niet ?
Voortrekkerijquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef danilel het volgende:
[..]
En ze moeten Jo ook altijd nemen in de KVDW
Gohquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dat waren ze niet en we kenden ze al twee jaar heel goed.
Sarcasme hoop ik?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef CartWOman het volgende:
'Ze moeten ook altijd jou hebben hè? Nou ja, is goeie TV.'
'Maak je nou niet zo druk, joh.'
Wat een schatje is het toch.
Johquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Sarcasme hoop ik?![]()
Oei, Gerard niet over je eigen geheim spreken.![]()
Gerard is genaaid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Sarcasme hoop ik?![]()
Oei, Gerard niet over je eigen geheim spreken.![]()
Doe je sokken uit ofzoquote:
ja dat is dan ook de bedoeling!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef akveor het volgende:
Maar uh zware consequenties... hoe dan..? Dat zou toch meteen opvallen?
Dat weten wij, zij denk ik niet. Hoop ik dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
tja die was voor geer !! als je ff goed nadenkt
Tja het valt niet op dat ze Gerard willen naaien.....(en j. mogen naaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Gerard is genaaid.
Nu mag hij het niet meer over miljonair zijn hebben, wat hij daarvoor wel deed.
En valt dus door de mand.
De stem had dit dus ook apart in de KVDW zeggen
Servio heeft ook meermalen over z'n travestie en homo bingo gepraat om anderen daar weg te leiden maar bij Gerard lag het er vandaag ook wel heel erg bovenop.quote:
Vergeet de 2 drama queens Flip en Joanna niet......quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef TimeJumper het volgende:
We hebben trouwens 2 Queens in het huis.
De Bingo-queen en de Puisten Queen
Flip en Joanne zouden goede recruten zijn voor de vroegere gestapoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet de 2 drama queens Flip en Joanna niet......
Zijn er dus 4...
eg welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat is godsonmogelijk. Op iemand inhakken totdat die breekt en daarna nog even uitgebreid doorgaan om die persoon helemaal de genadeklap te geven, is niet zo te draaien dat het de eigen schuld van monique lijkt.
Oh jawel hoor, want ze laten maar een fractie zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Dat is godsonmogelijk. Op iemand inhakken totdat die breekt en daarna nog even uitgebreid doorgaan om die persoon helemaal de genadeklap te geven, is niet zo te draaien dat het de eigen schuld van monique lijkt.
Ik zal haar opwachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef mevrouwdebok het volgende:
joanne ga je koffer pakken !! mag het please please volgende week ?
Kan makkelijk hoor, gewoon alleen Mo huilend sorry zeggen laten zien, terwijl Jo en Flip haar troosten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef forumophilia het volgende:
[..]
Tig shots van Mo die zegt dat ze een fout heeft gemaakt, daarna Flip en Jo die haar troosten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, want ze laten maar een fractie zien.
Het zal je dochter toch zijn? En dan moemt ze haar moeder nog haar milf? En wat zal haar vriend hier van vinden dat verliefde gedoe met Philip.En haar hele slechte gedrag tov Mo.quote:
Het is vandaag luizendag!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Flashbox het volgende:
Die Laura moeten ze straks na SecretStory naar de apenheul sturen, kan ze apen gaan vlooien.
Oh well, ik mag hopen dat z'n ware aard bij de rest ook snel tevoorschijn komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tig shots van Mo die zegt dat ze een fout heeft gemaakt, daarna Flip en Jo die haar troosten.
Zo lief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |