ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het psychologische spelletje van Flip buitengewoon smerig was.
sla haar op de bek..trolquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef trollie67 het volgende:
ach ze jankt nu maar graag en joanna is zowiezo een niet denkend kunnend botox schaap
Neu, sommigen fronsen hun wenkbrauwen als Bambi met pootjes in de lucht gaat liggen zielig doen. Maar goed, ook dat is een taktiek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
kiezen we niet allemaal voor de underdog?
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.
Ik wissel per week qua keuze. Tot nu toe ben ik wel Gerard fanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
Heb het meegemaakt tijdens rollenspellen, dat mensen zo zeer in het spel opgingen, dat ze opgenomen moesten worden in een psychiatrische inrichting. Dus praat er niet zo makkelijk over.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Moot zo heftig vond ik het niet hoor, het is een spel, er zitten genoeg mensen achter die ook op dat vlak hun getest hebben, echt soms lees ik hier dingen waarvan ik echt denk pppfftttt mensen had ik in moeten zitten, je zit er om te winnen heel veel geld. en let maar op die monique jankt steeds en dan de volgende dag flikt ze een ander een geintje ze weet hoe dat werkt als ze ff jankt.
gelijk heb je ze zijn zo schijnheilig als de pest maar dat mo zich weer zo moet laten zien dat janken en zeggen dat ze spijt ervan heeftquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:00 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Daarom hoeven ze haar niet zo de grond in te boren..
Ze zeggen dat ze met andere meeloopt.. Terwijl ze dat zelf (Jo en Ph) dat zelf ook doen.
Ph kan er niet tegen dat hij door iemand genomineerd word.. Maar wat ik ook zei dat is met de telefoon oppakken ook! Daar kan hij ook niet tegen als hij telaat is..
Kut zender is kapot.. Wisselen.
Dan pak ik er chippies en 'n biertje bij .... en op de eerste rangquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurt
Me tooquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
ergens heb ik nog een beetje hoop dat mootje dt allemaal gespeeld heeft
mag ook, totaal geen problemen mee maar het duurt maar zoveel weken, er is veel geld mee te verdienen, ze zijn allemaal getest op alle vlakken, ze weten wat hun te wachten stond, hebben veel BB SST en DGK gezien dit was niet heftig en monique kan janken op coandoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we het spelletje nu omdraaien en 2 goeie kiezen voor Jo kijken hoelang dat duurt
Gaat het spel niet om geheimen raden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:01 schreef knagsje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |