Idd.. Philip die kan er niet tegen als hij genomineerd wordt en oof als hij de telefoon niet kan opnemen.. Dan is hij gelijk op zijn teentjes getrapt.. Hij snapt blijkbaar dus ook niet wat het spel is..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:49 schreef delfse het volgende:
Dit is toch niet de pest show of maak me kapot show? Het is een spel om geheimen te raden en soms liegen voor het spel maar niet dit.
doet hij zelf niet he hahahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
Philip heeft wel gelijk dat Mo zich laat lijden door anderen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Ransjih het volgende:
dilemma dilemma, voor de telefoon of voor de deur
Ik word onpasselijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Jo zegt heel lieflijk: " Nu zijn de 3 blondjes weer compleet eh? "
doe ff normaal het is een spelletjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
had ik vandaag al gezegd dat ik dat HERT haat??? Nee....ff voor degene die het nog niet wisten 200.000.000.000% zeker dat ik een schijthekel aan dat achterbakse, egoïstische HERT heb...
dus...
Dat hoop ik ook dat ze dit gaan uitzenden gaat hem veel stemmen kosten. Wat is dit een walgelijk stel die Jo en PhIip. ik denk dat die vriend van Jo ziin spullen al heeft gepakt thuis met dit sekreet valt toch niet te leven? En Philip moet een knal voor zijn achtelijjke kop krijgen om een vrouw zo te behandelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Dit is alleen maar goed voor Monique, zo kan de echte wereld dus ook zijn, learn from it and deal with it
Schijnheiligheid ten top... het ontbreekt Joanna nog een aureooltjequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:53 schreef Urb het volgende:
Jo zegt heel lieflijk: " Nu zijn de 3 blondjes weer compleet eh? "
Ik hoop het nu ook heel erg. Wat een triest ventje die Flip.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Oke, Philip dus naar huis en Servio blijft?
Dilemma!!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Oke, Philip dus naar huis en Servio blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |