I dare say sir, thou shan't defile this heavenly brew with fiendish accusations.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
I believe that is so obviously and universally admitted a principle that I hardly think any gentleman will deny it.
Aparte lui inderdaad. Mocht dat eiland een keer in zee zakken, dan staat men rustig in de rij te wachten op evacuatie. Laat ik het zo zeggen; als de Titanic was gevuld met Jappen, dan was er van onrust totaal geen sprake geweest. Heck, wellicht hadden ze al die Jappen in reddingsboten kunnen proppen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen zijn eng, met hun rare afwezigheid van emotie en netjes in de rij staan bij voedseltekorten. Ik zou gaan schreeuwen en schransen.
Ik gun iedereen een stukje, maar ik neem er zelf twee, thx.
Het is algemeen bekend zijn dat je jezelf met een hoofddoekje in het bedrijfsleven al vrij snel diskwalificeert. Vrouwen met een hoofddoekje komen over het algemeen alleen aan de slag bij de overheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef remlof het volgende:
Alsof een hoofddoekje hetzelfde is als een trainingspak
Inderdaad, ik zag gister zo'n grootvader bellen met z'n familie "Ja, m'n zoon en kleinzoon zijn gestorven, maar verder is alles oké" met strak gezicht. Ik had echt zoiets van; what the...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aparte lui inderdaad. Mocht dat eiland een keer in zee zakken, dan staat men rustig in de rij te wachten op evacuatie. Laat ik het zo zeggen; als de Titanic was gevuld met Jappen, dan was er van onrust totaal geen sprake geweest. Heck, wellicht hadden ze al die Jappen in reddingsboten kunnen proppen.
Wat een onzin, van mij zouden ze prima een hoofddoekje mogen dragen, ook als ze veel contact met klanten hebben, als ze hun vak maar verstaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend zijn dat je jezelf met een hoofddoekje in het bedrijfsleven al vrij snel diskwalificeert. Vrouwen met een hoofddoekje komen over het algemeen alleen aan de slag bij de overheid.
Doet me denken aan iets dat ik een paar jaar geleden zag. Een kind stond te bellen met zijn vader: 'Pap, de school is afgebrandquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag gister zo'n grootvader bellen met z'n familie "Ja, m'n zoon en kleinzoon zijn gestorven, maar verder is alles oké" met strak gezicht. Ik had echt zoiets van; what the...
Daar kan ik me dan wel weer enige emotionele neutraliteit bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doet me denken aan iets dat ik een paar jaar geleden zag. Een kind stond te bellen met zijn vader: 'Pap, de school is afgebrand'
Klopt, maar ben jij een ondernemer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, van mij zouden ze prima een hoofddoekje mogen dragen, ook als ze veel contact met klanten hebben, als ze hun vak maar verstaan.
Nee, maar ik heb er zelf ook helemaal geen probleem mee om door iemand met een hoofddoekje geholpen te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, maar ben jij een ondernemer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik zou dan weer liever niet een auto kopen van iemand met een keppeltje
Vooroordelenquote:
Uit de scriptie van TitusPullo blijkt dat Neville Chamberlain eens exact dezelfde woorden uitte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik zou dan weer liever niet een auto kopen van iemand met een keppeltje
Nou ja, een verkoper in een winkel die een bontkraagje draagt zou ietwat vreemd op mij over komenquote:
Ik huurde in Londen een appartement van iemand met een keppeltje en ik werkte ook nog voor ze, dus ik ken ze welquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de scriptie van TitusPullo blijkt dat Neville Chamberlain eens exact dezelfde woorden uitte.
Ja maar, moslims!quote:
Ow ja die zijn eng want die willen ons stiekem gaan overheersen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |