I dare say sir, thou shan't defile this heavenly brew with fiendish accusations.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
I believe that is so obviously and universally admitted a principle that I hardly think any gentleman will deny it.
Aparte lui inderdaad. Mocht dat eiland een keer in zee zakken, dan staat men rustig in de rij te wachten op evacuatie. Laat ik het zo zeggen; als de Titanic was gevuld met Jappen, dan was er van onrust totaal geen sprake geweest. Heck, wellicht hadden ze al die Jappen in reddingsboten kunnen proppen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die mensen zijn eng, met hun rare afwezigheid van emotie en netjes in de rij staan bij voedseltekorten. Ik zou gaan schreeuwen en schransen.
Ik gun iedereen een stukje, maar ik neem er zelf twee, thx.
Het is algemeen bekend zijn dat je jezelf met een hoofddoekje in het bedrijfsleven al vrij snel diskwalificeert. Vrouwen met een hoofddoekje komen over het algemeen alleen aan de slag bij de overheid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:53 schreef remlof het volgende:
Alsof een hoofddoekje hetzelfde is als een trainingspak
Inderdaad, ik zag gister zo'n grootvader bellen met z'n familie "Ja, m'n zoon en kleinzoon zijn gestorven, maar verder is alles oké" met strak gezicht. Ik had echt zoiets van; what the...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aparte lui inderdaad. Mocht dat eiland een keer in zee zakken, dan staat men rustig in de rij te wachten op evacuatie. Laat ik het zo zeggen; als de Titanic was gevuld met Jappen, dan was er van onrust totaal geen sprake geweest. Heck, wellicht hadden ze al die Jappen in reddingsboten kunnen proppen.
Wat een onzin, van mij zouden ze prima een hoofddoekje mogen dragen, ook als ze veel contact met klanten hebben, als ze hun vak maar verstaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend zijn dat je jezelf met een hoofddoekje in het bedrijfsleven al vrij snel diskwalificeert. Vrouwen met een hoofddoekje komen over het algemeen alleen aan de slag bij de overheid.
Doet me denken aan iets dat ik een paar jaar geleden zag. Een kind stond te bellen met zijn vader: 'Pap, de school is afgebrandquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag gister zo'n grootvader bellen met z'n familie "Ja, m'n zoon en kleinzoon zijn gestorven, maar verder is alles oké" met strak gezicht. Ik had echt zoiets van; what the...
Daar kan ik me dan wel weer enige emotionele neutraliteit bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Doet me denken aan iets dat ik een paar jaar geleden zag. Een kind stond te bellen met zijn vader: 'Pap, de school is afgebrand'
Klopt, maar ben jij een ondernemer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, van mij zouden ze prima een hoofddoekje mogen dragen, ook als ze veel contact met klanten hebben, als ze hun vak maar verstaan.
Nee, maar ik heb er zelf ook helemaal geen probleem mee om door iemand met een hoofddoekje geholpen te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, maar ben jij een ondernemer?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik zou dan weer liever niet een auto kopen van iemand met een keppeltje
Vooroordelenquote:
Uit de scriptie van TitusPullo blijkt dat Neville Chamberlain eens exact dezelfde woorden uitte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:02 schreef remlof het volgende:
Ik zou dan weer liever niet een auto kopen van iemand met een keppeltje
Nou ja, een verkoper in een winkel die een bontkraagje draagt zou ietwat vreemd op mij over komenquote:
Ik huurde in Londen een appartement van iemand met een keppeltje en ik werkte ook nog voor ze, dus ik ken ze welquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Uit de scriptie van TitusPullo blijkt dat Neville Chamberlain eens exact dezelfde woorden uitte.
Ja maar, moslims!quote:
Ow ja die zijn eng want die willen ons stiekem gaan overheersen.quote:
Waarom zou dat niet mogen? Hebben de VS dat beslist a la Punische Oorlogen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
Even een vraagje over Japan. Het leger van Japan zou meehelpen met het verlenen van noodhulp, maar ik dacht dat Japan helemaal geen leger mocht hebben?
Eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef Reya het volgende:
Zonder kwalijke incidenten te willen ontkennen, zou ik stellen dat van de positie van de kerk in de Tweede Wereldoorlog in veel gevallen een karikatuur wordt gemaakt.
Jahwel, maar volgens mij zijn er restrcities. Japan mag wel een leger hebben in ieder geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
Even een vraagje over Japan. Het leger van Japan zou meehelpen met het verlenen van noodhulp, maar ik dacht dat Japan helemaal geen leger mocht hebben?
Tweede Wereldoorlog.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Hebben de VS dat beslist a la Punische Oorlogen?
Ja hèhèquote:
Ze mogen het alleen geen leger noemen maar National Self Defense Force.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jahwel, maar volgens mij zijn er restrcities. Japan mag wel een leger hebben in ieder geval.
De Japanse grondwet verbiedt het onderhouden van een leger, maar daar houdt men zich enkel nominaal aan; in praktijk zijn de Japamnse zelfverdedigingskrachten in de loop der jaren weer exact als een leger gaan functioneren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:
Och, dat betekent dus aandelen kopenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Ow jongens, de beurzen kelderen momenteel gigantisch omdat in Japan verwacht wordt dat er de komende uren iets catastrofaals zal gebeuren.
Ja, koop Toyotaquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, dat betekent dus aandelen kopen
Speltip 1: Weet waar je kansen liggenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:24 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, dat betekent dus aandelen kopen
Ik had mijn pa TomTom en ArcellorMittal geadviseerd in juni toen ze op resp. 4,40 en 22 eur. stonden. Hij heeft ze in januari voor 8 en 28 verkochtquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Speltip 1: Weet waar je kansen liggen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had mijn pa TomTom en ArcellorMittal geadviseerd in juni toen ze op resp. 4,40 en 22 eur. stonden. Hij heeft ze in januari voor 8 en 28 verkocht
Niet opgelet bij geschiedenis?quote:
Dat kan, maar ik ben maar 25 jaar na de afloop ervan geboren en bij familiebezoekjes tijdens mijn jeugd werd er nog veel over gesproken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef dotCommunism het volgende:
De Tweede Wereldoorlog is nou echt zo'n onderwerp dat me totaal niet kan boeien.
?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Reya het volgende:
Dat het rhinovirus de schuld krijgt van verkoudheden, dat is pas belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |