Wat is er voor in de plaats?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef jpjedi het volgende:
En nu.nl heeft heel de ramp alweer van de voorpagina gehaald
Wat lul je? Er staat nog een bericht van de IKEA?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef jpjedi het volgende:
Tjah wat is erger, een kernreactor waar "mogelijk" veel radioactie stof vrij komt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef jpjedi het volgende:
Maar dat staat er ook nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Temlin het volgende:
[..]
Tjah wat is erger, een kernreactor waar "mogelijk" veel radioactie stof vrij komt.
Of massa moorden in Libië, waar Kaddaffie nu mee weg komt.
Ik zou zeggen het laatste is vele malen erger.
Tja nu kunnen ze in het Midden Oosten hun slag slaan he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:41 schreef Temlin het volgende:
[..]
Tjah wat is erger, een kernreactor waar "mogelijk" veel radioactie stof vrij komt.
Of massa moorden in Libië, waar Kaddaffie nu mee weg komt.
Ik zou zeggen het laatste is vele malen erger.
En ze zijn toch bezig met een nieuw omhulsel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Inside Tsjernobyl gekeken? Dat is achterhaald, de gaten zijn inmiddels gedicht.
Je weet toch dat Ghadaffi deze beving veroorzaakt heeft om het nieuws af te leidenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef again1928 het volgende:
[..]
Tja nu kunnen ze in het Midden Oosten hun slag slaan he!
Bij CNN hebben ze ook al het dilemma welk nieuws ze nou de prioriteit geven want Bahrein is nou ook ineens in oorlog of zo?
Nu wel nu even alle ogen op Japan gericht zijn. Ach dat weet ik niet maar ik vind het wel toevallig!
Als alles in Japan rustig is zit Khadaffi weer net zo in zijn troon als 1 jaar geledenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ghadaffi deze beving veroorzaakt heeft om het nieuws af te leiden![]()
Er zal inderdaad tegen 12 uur wel weer een nieuw probleem zijn bij de centrale, volgens mij is dat bij hun iedere keer het begin van de ochtend?
Er zijn al genoeg sites, nationaal en internationaal, die constant verslag doen. Nu.nl kiest voor meerdere malen per dag een relatief samenvattend bericht en ik vind dat daar ook wel wat voor te zeggen valt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef jpjedi het volgende:
Je accu is bijna leeg!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar dat staat er ook niet
[ afbeelding ]
dat is /was wel het plan jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En ze zijn toch bezig met een nieuw omhulsel?
Iddquote:
Geen idee, maar mijn iPod Touch houdt het met zo'n stand toch al snel voor gezien... Er komt dan nog 1 streepje rood en dat was het dan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
IddMet 30% heb je nog maar een paar minuten te gaan op je iPhone!
/applebashHeb zelf ook apple producten hoor
Batterystatus downloaden zeg ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn iPod Touch houdt het met zo'n stand toch al snel voor gezien... Er komt dan nog 1 streepje rood en dat was het dan.
Diep respect voor deze echte helden!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoorde op de radio dat 1 van de technici al een afscheids-belletje had gedaan naar z'n familie. Ze offeren zich op.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef eleusis het volgende:
NHK live nu: Er gaan nieuwe stroomverbindingen aangelegd worden naar de centrales zodat de normale koelsystemen weer gebruikt kunnen worden.
Wat wel handig zou zijn om te weten is of die bak nog intact is. Anders hoeven ze niet eens te proberen er water op te spuiten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:28 schreef LSD.tv het volgende:
FLASH: U.S. NRC chairman says spent fuel pool at Japan's reactor 4 has no water, radiation levels are "extremely high" @reuters
Een echte held gaat niet dood en doen niet aan afscheidberichtjes. Superman al ooit een afscheidsbrief zien schrijven?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Diep respect voor deze echte helden!
Iets zegt mij dat ze dan geen officiele wegen bewandelen maar een soort van uhh haspel neergooien...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als die dingen liggen (en werken) dan zou de situatie er alweer iets positiever uitzien, lijkt me. De vraag is alleen: hoe lang gaat het duren om ze aan te leggen?
dat doet hij altijd al voor de aflevering.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Een echte held gaat niet dood en doen niet aan afscheidberichtjes. Superman al ooit een afscheidsbrief zien schrijven?
betere vraag: wie gaat dat dan aanleggen.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als die dingen liggen (en werken) dan zou de situatie er alweer iets positiever uitzien, lijkt me. De vraag is alleen: hoe lang gaat het duren om ze aan te leggen?
Lex Luthor ownde hem anders behoorlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Een echte held gaat niet dood en doen niet aan afscheidberichtjes. Superman al ooit een afscheidsbrief zien schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |